1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Погано працює клапан егр 2,0cdi

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Petro123, 3 лют 2021.

  1. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #1
    Автомобіль запускається нормально але через пару хвилин включається клапан егр, двигун ще не прогрітий помилок на панелі нема що шукати
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    А у чому взагалі проблема?
     
    Денис VW, МАГА, kela та 2 іншим подобається це.
  3. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #3
    Проблема як для мене що він за скоро включається , двигун ще не прогрітий, і може робити при русі замітно зразу немає тяги і в зеркалі заднього виду видно дим
    Перше повідомлення: 4 лют 2021

    Нове повідомлення: 4 лют 2021
    Що його включає вакумник це зрозуміло а що команду дає електриці щоб його включило, маю підозру що підбирає масло з-за рахунок егр не правильній роботі
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #4
    Petro123, Снимите EGR и промойте брызгалкой для карбюратора можно маннол. Не хочу вас огорчить ну мой sdi ел масло 800грамм в неделю по трассе в городе меньше. А заводился в любые морозы и работал идеально.
     
  5. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #5
    Перше повідомлення: 4 лют 2021

    Нове повідомлення: 4 лют 2021
    ЕГР чистий без зауважень діафрагма теж добра, все помито і провірено, мене смущає його робота як я думаю на холодний двигун він не повинен вмикатись, я прогриваю двигун біля дисяти хвилин і замітив що після запуску двигуна він може відразу включитись


    Нове повідомлення: 4 лют 2021


    Нове повідомлення: 4 лют 2021


    Нове повідомлення: 4 лют 2021
    В мене по трасі з маслом все ідіал а місто починає пити тому насторожило на егр , двигун після ремонту не повинен хлиптати масло
     
  6. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #6
    Petro123, а диагностику шнуром делали? Какие ошибки?
     
  7. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #7
    Дим який? (чорний, білий, сизий).
    Скоріш за все ЕБК, знімаються показники з датчиків, а він відповідно закладеним параметрам і дає команду.
    Не факт, зразу може, притреться перестане, в залежності що робили з двигуном.
    Перевірте повітряні патрубки що йдуть на клапан N18 і до корпусу повітряного фільтра.
    А по гарному підключити шнурок на холодну і спостерігати хв. 10 за роботою EGR. Двигатель, группа 3, окно 2 и 3.
     
  8. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #8
    Ні
    Перше повідомлення: 5 лют 2021

    Нове повідомлення: 5 лют 2021
    Діагностику не робив, думав що повинна вибити якась помилка на щитку


    Нове повідомлення: 5 лют 2021


    Нове повідомлення: 5 лют 2021
    Двигуну робили кап ремонт проїхав 20тисяч, і починає підбирати масло, почав шукати причини і замітив що егр працює не коректно, ви відразу страшите заміною блока управління а дишевшого способу немає, якщо би заглушив трубку вакомну, поки що
     
  9. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #9
    На щитку не всі помилки показує, треба підключати діагностичний кабель та дивитися данні по двигуну.
    Ніхто нікого не страшить заміною блока ЕБК, читайте уважно. Ви питали що дає команду клапану EGR на відкриття закриття, я відповів що блок ЕБК, не більше не менше.
    Вставте болт в шланг що іде на клапан EGR щоб він не відкривався і побачите результат. :D
     
  10. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #10
    Перше повідомлення: 5 лют 2021

    Нове повідомлення: 5 лют 2021
    А конкретно який результат побачу? Як я зрозумів що датчик який контролірує вихлопи бачить за багато кисню і включає єгр
     
  11. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #11
    Ввечері відпишусь, трішки занятий.
     
  12. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #12
    Перше повідомлення: 5 лют 2021

    Нове повідомлення: 5 лют 2021
    Добре чикаю
     
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #13
    Screenshot_20210205_233159_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    3 група 4 вікно, скважнісь клапана EGR 96.4%, це він закритий і поки не прогріється авто не повинен відкритися.
    IMG_20210206_003357.jpg
    Це вже температура під 60°С і скважність 4.8%, клапан відкрився.
    Помилку може писати таку
    16787 - Клапан рециркуляции ОГ
    P0403 - 000 - сбой в работе
    якщо підклинює клапан EGR або з N18 якісь неполадки.
    Він видкривається і закривається за рахунок розрядження, амплітуда десь 0.35 - 0.65bar приблизно.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 6 лют 2021
  14. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #14
    Перше повідомлення: 6 лют 2021

    Нове повідомлення: 6 лют 2021
    Дякую за відповідь, зрозуміло що без діагностики ніяк, , може через те пити масло? Чи не в курсі такого
     
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #15
    Навряд із за клапана буде пити масло, багато факторів по витратам масла. Після кап. ремонту може підбирати але після 20тис. пробігу, ну 0.5 ну 1л на 10тис. Треба до толкового моториста, щоб діагностику зробив, а не на пальцях пояснював.
     
  16. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #16
    Перше повідомлення: 6 лют 2021

    Нове повідомлення: 6 лют 2021
    Зрозуміло знову до толкового , а вони існують , двигун робив мегатранс
     
  17. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #17
    Тим більше як що Женя, поспитайте у нього, без посередників.
     
  18. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #18
    Перше повідомлення: 6 лют 2021

    Нове повідомлення: 6 лют 2021
    Добре проїхали, нормальних не існує з моєго досвіду він був другий який робив ефект на лице, тому намагаюсь ремонтувати сам бо на два ремонтах я влетів
     
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #19
    Повинен, довго розказувати.
    А вот как это по трассе норм, а в городе ест, я не понял. Какой расход сейчас?
    Это желтый кадди?
     
  20. Petro123

    Petro123 Новенький

    Дописи:
    39
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    #20
    Так жовтий калік по трасі в середньому 50г,на тисячу, а по місту 250г на тисячу
     

Поділитися цією сторінкою