1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Падають оберти при гальмуванні коли працює датчик положення педалі зчеплення, коли відключений все о

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Maramash, 16 жов 2019.

  1. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #1
    Всім доброго дня! Замітив таку проблему, Caddy 2007 р. 2.0sdi

    Не працював круїз, електрик знайшов причину небуло запобіжника датчика положення педалі зчеплення. Вставили і круїз запрацював, але почали падати оберти при гальмуванні! Коли запобіжник виймаю все працює нормально і оберти не падають!
    Допоможіть розібратися!
     
    Останнє редагування: 23 січ 2020
  2. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #2
    Перевірте клапан з тандемного насоса на вакуумний підсилювач, і сам шланг на підсос повітря, особливо на вході в тандемний, розбива посадочне місце. Для початку.
     
    Maramash подобається це.
  3. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #3
    Я вже дивився! Візуально вроді нічого не видно! Але я завтра ше раз уважніше гляну! А через це може збільшитись витрата при швидкості 90?
     
  4. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #4
    По паливу багато причин, а от падіння обертів і вібрація при натисканні на педаль тормозу частіше пов'язана з вакуумом, підсосом повітря, зворотнім клапаном.
     
  5. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #5
    Подивився до патрубка, нечути щоб десь підтравлювало повітря! І візуально все добре. А витрата на нейтралці збільшується до 20 л навіть якшо не натискати на тормоз, а просто котитися і коли швидкість падає від 20 і нижче витрата збільшується аж до самої зупинки!
     
  6. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #6
    Maramash, у вас є VCDS або Вася діагност? Можна зробити логи і подивитись роботу двигуна, нф, ременя ГРМ, синхронизацію КВ і РВ. А вже тоді робити якісь висновки, рекомендації.
     
  7. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #7
    Нажаль нема! Є тільки elm 327
     
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #8
  9. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #9
    Так тижня три назад, заміна рем комплекта форсунок, але пісяля того їздив все було добре! І по трасі витрата був норм! А останній тиждень замітив оце все що описав! А про васю діагноста, я зара не вдома а в Волинській обл.
     
  10. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #10
    Ясно, просто по знятих показниках буде видно в якому направленні копати.
     
  11. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #11
    Доброго дня! Знайшлась причина падіння обертів при зупинці! Коли робили форсунки то електрик на сто зробив мені круїз бо він не працював (причина не було запобіжника датчика положення зчеплення). Так от як я виймаю цей запобіжник все працює добре оберти не падають, як тільки я його вставляю оберти починають падати при гальмуванні! Може є якісь ідеї?
    Дякую!
     
  12. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #12
    Maramash, може його нарошно вийняли щоб не було проблем з падінням обертів? Де стоїть той запобіжник, сфоткать можете. У мене теж sdi, але щось не чув про датчик положення зчеплення. Може якась інша назва?
     
  13. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #13
    Можливо і так, бо круїз в мене не працював ше відколи машину пригнали, і шось весь цей час не доходили руки його зробити) Фото можу пізніше скинути але на схемі він тут
    Перше повідомлення: 23 січ 2020

    Нове повідомлення: 23 січ 2020
    от так підписано
    22 SB22 5 А Р47 - выключатель педали тормоза (4*)
    С3476 - датчик положения педали сцепления (5*) 15
    Примечание

    (4*) Модели автомобилей, выпущенные до мая 2006 года.
    (5*) Только для автомобилей с механической КП.
     

    Вкладення:

  14. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #14
    Maramash, ясно, вот этот значек 5* только для мех. коробки передач и для авто с двигателями BLS, BSU. У вас двиг. BST и этот предохранитель привязан к F47 - выключатель педали тормоза. Он находится под самой педалью тормоза и скорее всего коротит при нажатии педали, поэтому и плавают обороты. Замените его и будет вам щастье. Стоит недорого, можно заменитель из альтернативных, производителей
    грн 200 стоит, может дешевле. Ставится хитро с проворотом, и щелчком, видео на ютубе найдете. Менял у себя раза два, только предохранитель перед установкой вытяните. Или к электрику. Если найдете с эбонитовым (типа) сердечником, он долговечнее, хотя не принципиально. Только не ковыряйте до установки, сердечник должен быть утоплен у нового.
     
    Noble та trawersa1 подобається це.
  15. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #15
    Дякую! Попробую! А у вас теж плавали оберти при гальмуванні?
     
  16. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #16
    Нет не плавали, просто не загорались стопы при нажатии педали тормоза, поэтому и менял.
    Или снимите фишку на датчик, может окисление есть.
    Стоял delphi 10 лет, затем Meyle пол года, сейчас Fae cтоит, уже года 2. Вот номер его 6Q0945511 по оригиналу, на 4 контакта. На алиэкспресс их тоже хватает, там чуть дешевле. Самый первый.
    Screenshot_20200123_204746_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    Или Fae, тоже норм.
    Screenshot_20200123_210147_com.android.chrome.jpg
     
    Останнє редагування: 23 січ 2020
  17. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #17
    Доброго дня! Цей переключатель в мене виявляється на вакуумному стоїть! А на педалі нічого нема!
     
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #18
    Maramash, може, я по своїй дивився, в мене 2006р. Як би був ваш vin подивився б по вашій автівці.
     
  19. Maramash

    Maramash Новенький

    Дописи:
    52
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #19
    WV1ZZZ2KZ7X105852
     
  20. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #20
    По каталогу тоже самое что и у меня, изменения пошли с 7 года от номера 150 000, у вас 105852.
    Вот сам выключатель
    CImage 5.png
    А это кронштейн куда вставлять

    CImage (6).png
    х.з. все тоже, может уже переделывали позже
    Caddy III.JPG
     

Поділитися цією сторінкою