1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення двигунів: 1.9TDI (BJB,BSU,BLS)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Пассат б6 1.9 bls. При прогретом моторе двигатель как будто потряхивает . На холодную все четко. Особенно когда машина стоит где то в пробке мордой вниз. По васе все вроде в норме.Перечитал кучу подобных тем но ответа так и не нашел. Может быть от уплотнительных колец нф до распредвала.Пробег по васе 266500. У знакомого на кади 500000 и ничего подобного нет и он в мотор не лазил.
    Перше повідомлення: 9 лип 2020

    Нове повідомлення: 9 лип 2020
    когда включаеш кондиционер тряска почти пропадает обороты стабильно 819 .Когда выключаешь начинают прыгать 819-840 и впрыск 3.6-4.1


    Нове повідомлення: 9 лип 2020
    есть видео но не знаю как загрузить
     
  2. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Легче на прогретом сфотографируйте 13 и 23 группы и скиньте фото
     
  3. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    типа этого
     

    Вкладення:

  4. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    7 второй цилиндр, вроде как многовато, а 3,6 впрыск наверное мало. Посмотрите угол синхронизации, может он сильно идёт в —.
     
  5. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    синхронизация как и последние 40тысяч км 0 градусов.
    Перше повідомлення: 10 лип 2020

    Нове повідомлення: 10 лип 2020
    Ездил только что к другу посмотреть васей что у него делается.Я тупо офигел,он покупал 6 лет назад с пробегом 120000 типа с голландии все дела и проехал уже 320000. Вася показывает что реальный пробег 670000. То есть на момент покупки уже было 320тыщ .Не работает датчик распредвала говорит, год уже так ездит,расход вырос до 9.2 средний. мгновенняый показывает 1.1л/ч.Расходомер и по егр тоже ошибки. Сажевик я смотрю вырезан. И при всем этом мотор работает как часики. Коррекции около нулевые и в 23 групе маленькие плюсы(1-4) по всем четырем цилиндрам.Он за все годы только масло заливал,я думаю был бы сажевик столько мотор не проехал бы. Интересно как турбина столько проехала и форсунки в норме У меня пробег 266000 и уже что то не то


    Нове повідомлення: 10 лип 2020
    По 23 групе вроде _+100 допуск у меня в втором цилиндре вот сегодня стотрю 24-28 скачет


    Нове повідомлення: 10 лип 2020
    Пошел у себя снял фишку с датчика распредвала и ничего не поменялось кроме чуть длиной заводки,Также 0 угол синхронизации и впрыск 3.6. У знакомого угол прыгает от-20 до +30 потом стабилизируется около +4,впрыск у него на хх около 10мг
     

    Вкладення:

  6. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    ura1984, насос-форсунки ніби довгоживучі.
     
  7. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Что я делаю не так при отключении датчика распредвала?расход 0.4лЧ как был так и есть,хотел повысить впрыск как у друга
     
  8. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    ura1984, спробуйте зняти впускний патрубок і послуйте, чи є бубоніння в впускному колекторі. Напишіть результат сюди.
     
  9. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Знімав немає бубоніня ,нормальний звук як на мене
     
  10. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    ura1984, якщо ви знімали той патрубок, що перед дросельною заслонкою - то не схоже на проблему з гідрокомпенсаторами.
     
  11. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Я тож так думаю,пробіг невеликий для такого.Масло 507 8-10 тисяч міняю. таке шось тіпа суміш біднувата на хх,цікаво чому при скидані фішки з датчика рв ебу не пішов в аварійний режим я в друга на кадіку і не підняв смесь. І ше прикол шо це дьорганя більшає коли машина носом вниз
     
  12. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Странно, 13 группа вообще норм, 23 больше к + как бы не есть хорошо, вроде как форсунки не доливают. У меня при синхронизации 0 мгновенный расход 0.7—0.8, при — 2.5 расход 0.5. Сейчас гляну впрыск. Позже напишу.
    Итак— 4.7/4.9, обороты на холостом 819
     
    Останнє редагування: 10 лип 2020
  13. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Так їде нормально,тільки ця тряска і то не завжди напрягає. Потихеньку збираю гроші треба буде на мегатранс заїхати,я там недалеко працюю, перебрати голову, і форси зразу в Києві хтось може гляне. ще сажовик вирізати і егр заглушити треба,чуть бодріше може поїде. Але кадік друга канєшно поразив, такий пробег і шепче і нічо ніколи не робив в ньому
    Перше повідомлення: 10 лип 2020

    Нове повідомлення: 10 лип 2020
    вприск малий вмене,якось треба підняти.Непонятно чого без фішки рв такі самі показники,спіралька не мигає тільки вася баче ошибку по ньому і всьо
     
  14. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Прохання, після ремонту відпишіть, що і як, щоб хто з подібним зіткнеться, знали що робити)) дякую
     
  15. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    даже з включеним кондиціонером вприск 4.1-4.4 расход 0.4. Газуєш да 1500 стає 0.6 1800 0.8л/ч. Стаєш чуть мордою вниз починається трска, газанеш і коли стрєлка йде назад спочатку тусить десь два рази мотор.Розвертаюсь стаю мордою вверх (буквально пару градусів) тряска пропадає і коли газуєш при спадані оборотів немає тряски.Знімаю фішки з расходомєра і датчика распредвала те саме їде нормально,0.4 на хх. тільки егр вроді не включаеться постійно закритий.В районі турбіни шось посвистує там де егр виходе ,але тудою воно ж неможе повітря всмоктувати,там наоборот січе через втулку.Короче я варений з цею тряскою.Шоб ше не їздив не дивився на цього кадіка то хоть спокійніше було,може там прошивка якась друга чого він так багато бере на хх топліва
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Что за методы? Снять фишку, чтобы увеличить расход на хх? Где вы это услышали? При тряске снимайте логи по 13й группе. Если будет ровно, то у вас убитые подушки /маховик, хотя подушки больше верится
     
    Витька, Костя та Ljova подобається це.
  17. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    маховик новий ,подушки вроді нормальні
     
  18. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,362
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    ключевое слово, "вроде". У меня тоже была свежая подушка, ездил и искал причину "потряхивания", а особенно сильного потряхивания на нейтралке на оборотах 1300. Поменял подушку и прошло.
     
    ura1984, Костя та GORA подобається це.
  19. ura1984

    ura1984 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    passat b6 1.9bls
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    black
    Короче зняв акумулятор і площадку і пошатав за мотор.Ходе я к олівець в стакані. Ця частина де прикручується 2ма болтами до коробки ходе відносно теї частини де кріпиться 4ма болтами до кузова так якто резіна повністю відстала від корпусу. Взяв засунув два кусочка шланга кіслородного з двох боків.Люфт практично нульовий став. Не було головон на 16-_18 і часу шоб відкрутити,була б в руках там можна хімічити що завгодно. Завожу машину і як не їздив де б неставав нульова вібрація. Мотор як моноліт. ніколиб неподумав що із за подушки така фігня може бути
    Перше повідомлення: 11 лип 2020

    Нове повідомлення: 11 лип 2020
    Нову купляти особо смисла немачу там ж можна легко самому якісь куски резіни запресувати чи як в інтернеті шнуром резіновим ремонтують.Врємено поїжу на шлангах


    Нове повідомлення: 11 лип 2020
    Глянув в неті по лемфьордеру немає лівих подушок,хто шо ставив і які ходять більш менш
     

    Вкладення:

  20. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    То все до ср@и. Был вопрос с этой подушкой. Пробовали ее реставрировать (шланг, резина) зря потраченное время(не тот эффект). Купили оригинал 1100 грн (в том году) полет нормальный.


    Нове повідомлення: 11 лип 2020
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою