1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не піднімаються обороти вище 3 тисяч

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем igorka, 31 жов 2014.

  1. igorka

    igorka Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Доброго дня! Виручайте не знаю що робити, і куди звертатися. Проблема з машиною, погано заводиться, троїть і не розвиваються обороти вище трьох тисяч. Компютерна діагностика показала помилку Р0343 (Датчик розпредвала, високий рівень сигналу), Більше нічого не прослідковується. Ще єдине на що звернув увагу що перший лямбда зонд показує температуру випускних газів 460 градусів за цельсієм(на холостих оборотах). Заводиться після 5-6 обертів стартером. до 2х тисяч обертів їхати дуже важко, сильно троїть, а вже від 2х до 3х - іде ідеально. Після 3х тисяч таке враження, що спрацьовує відсічка.
    Провіряв мітки ГРМ, все в порядку, бо мені вже говорили, що проскочив ремінець і погнуло клапана. Чи поже погнути клапана на двигуні BSX?
    Помилка на заведеній машині не скидається, хоча один раз на непргрітому, заведеному двигуні вдалося скинути, після чого завелася добре, і через декілька секунд знову появилася.
    Що це може бути, підкажіть будь-ласка!
    Якщо вже десь було таке, то перенаправте. Буду дуже вдячний.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,627
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Датчик распредвала ж пишет... И мозги упали в аварийный режим.. Проверить проводку надо как минимум
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #3
    igorka,
    0. Якщо помилка НЕ скидається, значить є проблеми!
    1. Перевірте проводку до датчика та сам датчик! з врахуванням року випуску - можливо пора міняти датчик...
    А так, як цей датчик сильно впливає на робот двигуна - можуть бути ваші проблеми.
     
  4. igorka

    igorka Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #4
    На незаведеному двигуні помилка скидається. Неможливо скинути тільки підчас роботи.
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,627
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #5
    Фишку подергайте, мож где надорван провод. Все ошибки стираются на ЗАВЕДЕННОМ моторе, потому, что если она не пропадает, значт поломка присутствует и её надо устранить.

    [upd=1414740548][/upd]
    Если с проводкой все ок, то менять датчик.. Звоните, у меня как раз есть он..
     
  6. igorka

    igorka Гість клубу

    Дописи:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    #6
    І так, результати:
    Продзвонили проводку і все в порядку. Після цього замінили датчик, але це теж не дало жодного результату. В роботі автомобіля нічого не змінилося, більше того електрик перевірив старий датчик і сказав, що він робочий (Перевіряв осцилографом).
    Висновок один, не зчитує оборотів шківа, точніше цієї металевої тарілочки, яка прикріплена до шківа.

    Що робити дальше просто не знаю, можливо хтось стикався з подібним.
     
  7. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #7
    В свій час якось пропусти цю тему - але якщо ще актуально....
    1 Всі машини з фазованим вприском при втраті сигнала з дпрв переходять на попарно-паралельний вприск і перестають в наслідок цього розкручуватись вище 3000-4500 об/мин.
    2. Осцилограму мірЯли а розьємі біля ЕБУ? Як ні - таки перевіряти проводку.
    3. Як правило дпрв не індуктивні, а на ефекті Холла -тому просадки сигналу І зашумлена "маса" впливають на авто дуже спотворюють сигнал...
     
  8. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #8
    Киньте параллельно сигнальный провод от блока управления к датчику и будет понятно - провода виноваты или нет. По электросхеме посмотрите какой номер пина на этот датчик, потом за водостоком достаёте блок управления, там разъём раскрывается без проблем, врезаетесь в провод и тащите на датчик. делов на час, два максимум :) как правило "низкий уровень сигнала" или "высокий уровень" показывают на проблему проводки. сталкивался :)
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    deline, как правило провода на дпкв/дпрв экранированные. И ещё - если датчик на основе эффекта Холла - должно приходить подпитывающее напряжение.
     
  10. Ivas

    Ivas Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Подволочиск
    Модель:
    2.0 EcoFuel
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #10
    Доброго здоров я! Приймайте в колектив! Машинка в мене від квітня 2013 і особливих проблем не виникало, а тепер
    Проблема з машиною, погано заводиться, троїть і не розвиваються обороти вище трьох тисяч. Компютерна діагностика показала помилку Р0343 (Датчик розпредвала, високий рівень сигналу), Заводиться після 5-6 обертів стартером. до 2х тисяч обертів їхати дуже важко, сильно троїть, а вже від 2х до 3х - іде ідеально. Після 3х тисяч таке враження, що спрацьовує відсічка.[/QUOTE] Але моментами працює нормально. Що робити??? P.S.До речі дякую форумчанам-старожилам за інформативні дописи (ще на тому форумі) які і допомогли у виборі авто
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #11
    @Ivas, 
    дивне питання "що робити"?
    Ви ж діагноз на руках маєте!
    Переглядаємо проводку, міняємо ДПРВ.
    Невже в Підволочиську не зроблять?
    Ну як вже край - добирайтесь до мене, покумекаємо разом....
     
    Костя подобається це.
  12. Ivas

    Ivas Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Подволочиск
    Модель:
    2.0 EcoFuel
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #12
    Так де-коли працює нормально.
    Дайте координати
     

Поділитися цією сторінкою