1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заводиться через раз, двигун 2.0 SDI

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем rotting, 30 січ 2016.

  1. rotting

    rotting Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #1
    Спочатку думав що акумулятору труба, симптоми були такі начебто сів акум. Потім виявилось що коротив якор стартера, був успішно замінений, потім з'ясувалося що підгоріло ще й втягуюче реле, теж було успішно замінене.
    Зараз машина поводить себе досить дивно, то заводиться з пів оберту (в ций момент напруга падає з 12.4 В до 10 В), то поводить себе так наче сів акумулятор (напруга падає з 12.4 В до 4 В), але вже через 5 хв може завестись нормально.
    Діагностика показала наступні помилки:
    - Неверный сигнал во входной цепи датчика частоты вращения двигателя
    - Поток рецеркуляции выхлопных газов, неисправность
    - Цепь перекючателя А круиз-контроль/тормоз, неисправность, прерывистый

    Підскажіть куди лізти далі?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    Как бы в Вашем вопросе - есть ответы...
    Сначала датчик
    Потом ЕГР
    Потом ручка круиза.
     
    Lvivgaz подобається це.
  3. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #3
    @rotting, Вы стартер заменили или только якорь?
    Какое состояние втулок стартера?
    Были такие проблемы, даже 100А аккум не мог провернуть, разобрал стартер перемазал, потом все ОК.
     
    Lvivgaz подобається це.
  4. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #4
    @rotting, ну 12.4 В - это маловато
     
  5. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #5
    Я б прозвонив тестером проводку (ймовірно переламаний/перегорів провід - частковий контакт, періодично - нормальний) - в ланцюгу виявлених пошкоджень : акб, стартер, генератор,запобіжники, перевірив клеми "+" і "-" на окислення, відкрутив гайки і перевірив кінцевики проводів візуально - не завжди ззовні на захисній оболонці видно сліди часткового зламу проводу.
     
    Lvivgaz подобається це.
  6. rotting

    rotting Гість клубу

    Дописи:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #6
    Сьогодні все пербирав знов, продзвонив якір стартера, замінив АКБ, стартер точно в попному порядку.
    Що до помилки "Цепь перекючателя А круиз-контроль/тормоз, неисправность, прерывистый" - круїз контролю в мене немає
    Що до помилки "Неверный сигнал во входной цепи датчика частоты вращения двигателя" - поки не знайшов де він
    Що до помилки "Поток рецеркуляции выхлопных газов, неисправность" - чи можливо що клинить клапан на вихідному колекторі, в зв'язку з чим двигун не може провернутись? Зараз заглушив вакумну трубку яка керує клапаном, 15 разів завелась нормально, буду спостерігать далі.
    Буду вдячний за ще якісь поради
     
  7. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #7
    Датчик колінвалу стоїть поблизу заднього сальника, поблизу зчеплення. Щоб до нього добратися треба знімати КПП і зчеплення. Датчик розподільчого валу стоїть біля привідної шестерні валу. Можна йти по його роз"єму - справа від масляного фільтра він, йдемо по ньому в сторону ременя ГРМ,до верхньої кришки.
    Попробуйте спершу почистити кламан ЕГР - знімати недовго.пару болтів. Можна перевірити на машині клапан - за допомогою насоса подати розрідження - слідкувати за рухом штока вверх/вниз. Клапан - чорний грибок ліворуч на впускному колекторі. До нього іде трубка вакуума та провід елмаг.клапана.
     
    Lvivgaz подобається це.
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,009
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #8
    :acute: ЗЛІВА! (якщо відкрити капот і стояти перед авто:mosking:)
    машина або глохне або не заводиться!
     
    Костя подобається це.
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #9
    Кпп не надо снимать
     
    Костя подобається це.
  10. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #10
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #11
    Але мабуть треба зняти корпус колби масляного фільтра з відстійником...
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,009
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #12
    @kary, я про BLS;)
    dvygun_b_u_1_9_tdi_bls_volkswagen_caddy_2006_2007_2008_2009_g_v__21589708m.jpg
    а взагаліто так:cool:
    двиг BJB.jpg
     
  13. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    #13
    Шановний земляче! Тема про 2.0 SDI, тобто двигун BST (Евро -4) . Від попередника BDJ (евро -3 ) відрізняється тільки наявністю радіатора відпрацьованих газів та будовою/налаштуванням форсунок. Решта - несуттєві дрібниці. Чомусь я не второпав - яким чином 1,9 BLS має відношення до теми? :lol::lol::lol::dash1: Надане Вами нижнє фото свідчить про наявність роз"єму датчика РВ на BST СПРАВА від масляного фільру,підтверджує мої пояснення. Чи Ви перейняли звички нашого Дуче?
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #14
    Де справа, коли зліва???
     
  15. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,009
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #15
    @Megatrans, на BLS з ліва, на SDI з права;)
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #16
    Китайский Блс? Обведи красным...
     
  17. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,009
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #17
    @Megatrans, бросай :drag:
     

Поділитися цією сторінкою