1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Vipop, дякую за підказку. В принципі варіант, хоча коли вони приїдуть, то вже й холодів, мабуть, не буде :)
     
    Vipop подобається це.
  2. Vulik

    Vulik Перевірений

    Дописи:
    308
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жёлтый
    Аби вони тiльки працювали належно.А цiна файна!
     
    Noble подобається це.
  3. sabicad

    sabicad Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Ужгород
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Белый
    Смешно, но нет.
    Страниц 7 назад такое похожее обсуждали.
    Ремонтировали личинку водительской двери. Походу что-то там таки провалилось и мне не сказали. Дверь вчера ручками открывал-закрывал, все ок. Сегодня какого-то фига дергаю ручку - она сильно выдергивается, больше чем обычно и все.
    Дверь водительская закрыта - не открыть ни внутренней ручкой, ни наружной
    У наружней ручки троссик с пимпочкой доступный во всю, сантиметров 5.
    Как открыть дверь? Только ломать карту?

    з.ы. Карту не сломал. Открутил болты на ручке - сорвал одну прижимающую пластмаску и смог оттянуть верхнюю часть карты, долезть до троссика, который слетел
     
    Останнє редагування: 23 січ 2021
  4. Tasic

    Tasic Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Староконстантинів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    синій
    Добрий день!
    Підкажіть контакти професійного сервісу ГБО в Західній Україні чи Києві, де зможуть вирішити проблему з незаправкою машини метаном + провести діагностику всього ГБО машини.
    Буду вдячний за інформацію!
     
  5. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Вы хотите просто найти причину недозаправки или чтобы кто-то сделал всё?
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Незаправка или недозаправка? Это разные проблемы
     
  7. Tasic

    Tasic Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Староконстантинів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    синій
    Потрібно на фаховому СТО чи у кваліфікоавного майстра вирішити проблему з незаправкою метаном + зробити огляд стану балонів і діагностику ГБО машини.
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  9. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Підкажіть, хто знає, чи можна окремі блоки по кан-шині підключати напряму до шнурка "Вася"? Не на автівці, а на лабораторному столі, так би мовити. Чи з "Васею" це можливо лише через гейт?
     
    Platone подобається це.
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    l_Operator_l, ну звичайно, треба гейтвей.
    Вася підключається до КАН-діагностика, а блоки - до інших КАН.
     
    Денис VW подобається це.
  11. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Вася працює специфічно від інших діагностичних приладів і в більшості потребує наявність гейта (специфіка Ваг), я працюю на столі через дещо інші прилади і вони дозволяють працювати напряму без гейта. Для експериментів можете взяти найпростіший гейт. Не забувайте про 15 та 30 клему, бо деякі блоки можуть працювати лише при наявності плюса з акб та з запалення.
     
    dok-2 та Денис VW подобається це.
  12. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Дякую. Після заміни мультикерма залишився базовий гейт, тож є чим експериментувати, але то пучок лишніх проводів, а хотілось як простіше. Проте то таке. Добре, що хоч так можна досліди ставити, а не лише на автівці :)
    Перше повідомлення: 28 січ 2021

    Нове повідомлення: 1 лют 2021
    Виникло наступне питання: на автомобілях зі штатним ЦЗ і радіоключем личинка замка запалювання така ж сама, як і на автівках без ЦЗ і радіоключа?
    Трішки поясню, чому виникло таке питання. Діло в тому, що радіоключ має повернуте в корпусі на 90° жало відносно простого ключа, і якщо простим ключем заводити автівку зручно, то радіоключ буде зорієнтований в замку, м'яко кажучи, не комфортно.
     
    Platone подобається це.
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    оце так поворот :)
     

    Вкладення:

    sage64 подобається це.
  14. Andjey

    Andjey Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білый
    Добрий День! Хотів би придбати захист двигуна і кпп для Caddy 2008р 77кв 105кс 1.9tdi , оригінальний. Можливо хтось може підсказати де можна такий знайти ( може бути навіть б/у)
     
  15. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Andjey, Є два варіанти:
    пильник;
    композитний захист!
    Якщо авто часто проходить по полям,лісам... - то дивіться в сторону композиту(він значно дорожчий пильника),а якщо ні,то тоді пильника повністю вистачає(в моєї наприклад стоїть пильник!
    Щодо купівлі,то в неті шукайте,олх...
     
    Денис VW, sage64, Djek та ще 1-му подобається це.
  16. Gonz

    Gonz Новенький

    Дописи:
    17
    Область:
    Київська
    Місто:
    Макаров
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Білий
    Привет уважаемые форумчани! Задам вопрос, может кто сталкивался. Вчера на подъезде домой при нажатии на педаль тормоза тормоза сработали ниже середины, аж в низу (провалилась педаль), я попробовал ещё раз и схватило уже в верху, сегодня ездя по роботе проблема также, первый раз- хватает внизу, отпускаю снова жму- хватает сверху. В гараже прокачал систему, был воздух, выехал а проблема осталась, может ли причина быть в главном тормозном цилиндре?
     
  17. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    І в мене таке було. Проблема вирішилась заміною гальмівної рідини. На форумі є тема по цьому питанню.
     
  18. Gonz

    Gonz Новенький

    Дописи:
    17
    Область:
    Київська
    Місто:
    Макаров
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Білий
    менял, прокачал - тоже самое
     
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Кудись попадає повітря.Можливо ваш варіант вірний,а можливо інші точки є причиною!В моєї наприклад блок ABS був причиною!Огляньте блок ABS,чи не мокрі трубки/штуцера від рідини.
    Минулої суботи міняв блок,оскільки мокрів,трубки та штуцера при цьому були сухими!
     
  20. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Як тепер педаль себе веде після прокачування при натисканні на гальма з першого разу? (вгорі, посередині, в кінці).
    І як прокачували? (педалью, під тиском чи VCDS так ).
    Питаю бо педаль тормоза бере посередині за першим разом після перебирання всіх супортів і 2-х прокачувань системи.
     
    IgorLIV подобається це.

Поділитися цією сторінкою