1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Езда на дизеле подскажите

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дмитрий55555, 30 вер 2015.

  1. Дмитрий55555

    Дмитрий55555 Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Умань
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    105
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Таков вопрос, говорят переключать передачи нужно не ниже чтоб 2тысоборотов было?? Так как дизель любит большые обороты, ето мой первый дизель, отличаэтся езда на дизели от бинзина??
     
  2. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #2
    Так звичайно! На дизелю виходить дешевше їздити.
     
    vitluts, morphius та Lvivgaz подобається це.
  3. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #3
    @Дімка,
    експлуатація дизельного двигуна на порядок дорожче за експлуатацію бензинового двигуна;)
     
    kosha та morphius подобається це.
  4. kugger

    kugger Досвідчений

    Дописи:
    703
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий мет
    #4
    Все залежить від того яке авто придбав та його стан технічний.
     
    RP3G подобається це.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #5
    @kugger, РІЧ ЇДЕ ПРО ЗАГАЛЬНІ-ВСЕОХОПЛЮЮЧІ ХАРАКТЕРИСТИКИ!!!
     
  6. Сергей ТТ

    Сергей ТТ Новенький

    Дописи:
    72
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Мелітополь
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #6
    Согласен, все в этой жизни относительно :) ... Смотря что и с чем сравнивать ...
     
  7. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #7
    @Сергей ТТ, так йопт тогда чем меньше ездит, тем меньше платить:suicide:
     
    Сергей ТТ подобається це.
  8. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #8
    С чего бы это он любил большие обороты вдруг? Наоборот бензиновые ,как правило, крутят больше.
    Я в спокойном режиме переключаюсь на высшую при 2,2-2,4 исходя из того, чтоб на высшей передаче попасть не ниже 1,75 - начало максимального крутящего момента моего, да и Вашего вроде как , двигателя.
     
    jorjik подобається це.
  9. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #9
    Навпаки, на скільки я знаю, дизеляка не любить, щоб його крутили, бензиновий двигун вам пробачить 5 тис обертів, і 6 також, а дизель вам це пригадає, при ремонті.
    Тримайте стрілку тахометра в діапазоні 2-4 тисячі і буде вам щастя, і двигуну також.
    Не претендую на істину, поправте, якщо помиляюсь ...
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #10
    в ідеалі до 3000-3500 об/хв
    бо дальше і витрата палива збільшується і замітний витрата маселка;)
     
  11. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    #11
    Ребята вы правы, но есть такие уникалы, которые понимают дизель и низкие обороты это почти что холостые, и ездят на 1200-1600. Сама с таким дизелистом ехал на поло, мне сразу сало жаль машину, на мой ликбез кто ж так ездить: "Это ж дизель и посмотри какой расход".
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #12
    @Shansss, все решает прокладка между баранкой и сиденьям
     
  13. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    #13
    @Lvivgaz, я это понимаю, но разные люди бывают и по разному понимают.
     
  14. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #14
    @Shansss, ну я не спорю - обороты экономлять топливо, но машинка как минимум тупее стает :(
    ето воопше круто :)
     
  15. Andriy

    Andriy Учасник

    Дописи:
    238
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    90
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Білий
    #15
    мне кажется 1900 - 2200 об. само оптимально для 1.9тди. и мотор не ревет и тяги хватает
     
    Михайло_165, Locust, Vovka_Shu та 3 іншим подобається це.
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #16
    @Andriy, подхват турбины приблизительно от 1800 об\мин (или ето так у меня только:blush2:)
     
  17. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #17
    Переключаю на 1800-2000. За 2500 при нормальній їзді не виходжу.
     
    Михайло_165, Odarchuk та jorjik подобається це.
  18. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #18
    @Vipop,
    траса 140 км\год - 3100 3200 об\хв:(
    і витрата +-9-12 л\100км:(
     
  19. Сергей ТТ

    Сергей ТТ Новенький

    Дописи:
    72
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Мелітополь
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #19
    У каждого из типа двигателей есть свои плюсы и минусы.
    Дизельный двигатель, а особенно турбированный требует более жесткого выполнения всех ТО, межсервисный промежуток чаще. Масла и фильтра необходимо менять чаще по сравнению с бензиновыми. Более высокие требования к качеству топлива, особенно в зимний период, в обслуживании и по запчастям дизель дороже.
    Но по сравнению с бензиновым, дизельный мотор более выносливей и срок его эксплуатации (при правильном обслуживании и уходе) больше, а также он более экономичней по расходу топлива.

    Это если в теории.
     
    Lvivgaz та Shansss подобається це.
  20. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    709
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    #20
    Надо чувствовать машину, у меня точно что на второй надо крутануть до 2200, бо тертая будет с 1600 если при 2000. Ну и 5 это как религия до 2300-2500, что было уверенных 80+км/год.
     

Поділитися цією сторінкою