1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Далеко від дому відключилася турбина на 1,6 CAYD

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Кривий, 31 сер 2018.

  1. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #1
    Вчора під час подорожі Хорватією в горах на довгому затяжному підйомі раптово двигун втратив потужність. На панелі приладів заблимав значок свічок розжарювання, а на показниках круїз-контролю висвітився знак оклику. Насилу дотягнув кілька кілометрів по резервній смузі до стоянки на автобані. Пожалів, що коробка-робот, а не проста ручна. Воно, бідне, аж на третю переключало на підйомах, а комп не давав мотору понад 2500 обертів крутити. Почав заглядати - ніяких зовні з мотором проблем не побачив. Зняв клему акумулятора і почав подумки перебирати можливі причини. Перше, що спало на думку - перегрів мотор. Зранку була добряча спека, а мені до вечора треба було подолати 1200 км. От і гнав 130-140 з постійно увімкнутим кліматом і практично всю дорогу на круїз-контролі з виставленими 135-137 км на годину. Коли автобан пішов горами, швидкості не зменшував і гнав далі. Незадовго до пригоди дивився на компі температуру моторної оливи - 108 градусів. Не звернув уваги. Яка була температура на момент відключення турбини не глянув - не до того було.
    На мою радість на стоянку заїхала технічка автобансервісу з двома молодими, але, як виявилося, досвідченими, майстрами. Вони підключили комп для діагностики, почаклували в моторі і сказали, що мозок машини відключив турбину в момент критичного навантаження на двигун. Дали мотору прохолонути, стерли з памʼяті помилку і машина ожила. 300 км, що залишалися до мети, я спочатку побоювався гнати і їхав не більше 110. Далі їхав 130. Все начебто обійшлося, але переживаю. Бо через певний час треба повертатися додому і як поведе себе машина - не знаю.

    Хорвати сказали мені, що небажано у спеку їздити горами під 140 з увімкнутим кліматом і електро гаджетами. Всетаки мотор 1,6 , а не 1,9 чи 2.0. Сказали, що бажано час від часу відключати клімат при таких умовах пересування. І ще, сміючись, що на хорватських автобанах обмеження 130!:D
    От я й вирішив запитати поради у товариства - хто що думає про цю пригоду. Буду дуже вдячний за поради. Машина 1,6 CAYD DSG7, 2012 року. Пасажир.
     
    Jetta Vlad та myfloor подобається це.
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #2
    Вау, круто если мозги отключили турбину из-за перегрева, тогда аплодирую инженерам VAGа стоя!:good:
     
    Uropb, Jetta Vlad, jorjik та 2 іншим подобається це.
  3. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #3
    Якби Ви на телефон сфотографували помилку яку вони видалили, то можна було б сказати що там за біда.
    Перегрітись дизель на ходу навряд якщо все справне. Можна перегріти якщо під горку в спеку на 1 передачі із 3000 об/хв довго сунутись.
    Відключитись турбіна могла аналогічно як у мене відключалась, у мене був передув турбіни, помилка на компу показувала що перевищений тиск.
    Якщо у Вас така ж ситуація то не переживайте, спочатку воно рідко вискакуватиме, подорож закінчити встигнете. Після того як помітите що знову пропаде тяга то спробуйте заглушити двигун, після цього заводите зразу, і тяга знову є. Я так їздив більш ніж 17 тисяч пробігу, аж поки не продав машину :) Я глушив машину і заводив заново навіть без зупинки, на 100 км/год
    У мене була механіка, то я навчився так їздити, щоб ця помилка й не вискакувала, на автоматі навряд чи так получиться.
     
    Кривий та myfloor подобається це.
  4. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #4
    Я тут подумав - а може мотор перейшов в аварійний режим через те, що я не акселератором керував мотором, а круїзом. Я помітив, що круїз замість того, щоб перемикати коробку на нижчу передачу на затяжних підйомах, просто ллє пального і повітря більше. Круїз був виставлений десь на 137 км, а підйом крутий, кілометрів 5 довжиною, та ще й кондиціонер на повну... І турбіна вирубилася на самому кінці підйому... То може в круїзі справа?
     
    APACH подобається це.
  5. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #5
    Могло свалить в аварию в горной местности - мало воздуха. Ну и жара добавила.
    Педаль газа такая же электронная, как и круиз. Можно приклеить её к полу - ЭБУ сам решает, сколько топлива подать.
    Забейте болт и отдыхайте отпуск!
    Скидывайте ошибку и езжайте дальше
     
    Денис VW та Кривий подобається це.
  6. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #6
    Помилку пацани з автобанслужби скинули компом. А от якщо станеться ще- як самому скинути? Клему з акумуля зняти
    ?
    PS Болт забив. Сиджу по шию в Адріатиці (Ядранско море).:)
     
    Uropb та myfloor подобається це.
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #7
    Ніяку клему не знімати, це нічим не допоможе. Заглушити мотор і заново завести, це якщо передув турбіни.
    Перше повідомлення: 31 сер 2018

    Нове повідомлення: 31 сер 2018
    Страшний шофер Ви однако, я б заборонив на круізі їздити на швидкості більше ніж 110, не те що 137. Це ж небезпечно, у випадку непередбачуваної перепони Ви із розслабленого становища довго будете шукати педаль тормозу щоб зреагувати.
    Несподівані перешкоди у нас це яма діаметром 2 метри посеред дороги, а в європі це може бути якась косуля, чи стадо кабанчиків що вирішить через дорогу перебігти.
     
    Кривий подобається це.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #8
    Ну - коли є обставини то і 187 на круїзі Житомир/Київ шпарити будеш. Тільки встигай джипакам блимати щоб ліву полосу звільнили. Було діло: на Турані з CDGA...
     
    Uropb, Кривий та myfloor подобається це.
  9. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #9
    У Європі немає кабанів-косуль на автобанах! Все суцільно огорожене - миша не пролізе. Так що круїз на вільній трасі - чудова альтернатива топтанню педалі. тут питання не в самому користуванні круїзом, а користуванні ним при добрячому навантаженні двигуна і чи не це причина переходу в аварійний режим..
     
    Денис VW та Lvivgaz подобається це.
  10. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #10
    Може я щось не знаю, та яке тут навантаження?
    Ну 137 швидкість, так 137. А якщо тапку в підлогу і їхати на каддіку 180 км/год на 4000 об/хв, то це хіба менше навантаження на двигун? Це більше, якщо в авто все справно то чому йому відключатись?
    Шпарив я 180 км/год по варшавці, коли авто було справне, і все норм, нічого не відключалось. Їздив іноді 160-170 і теж норм.
    А от коли в турбіні ( зі змінною геометрією, як і у Вас) був клин і не скидувала тиск то відключалась.
    Одним словом насолоджуйтесь відпочинком, радійте що маєте змогу по ойропі покататись, приїдете на вкраїну і будете довбатись з каддіком :)))
     
    Кривий подобається це.
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #11
    Это можкт быть и егр и турбина и вакуум и сажевый. Итог одинаковый.
    Повторится - скинете точное название ошибки
     
    Кривий та miki_ua подобається це.
  12. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,362
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #12
    Кривий, у меня то же самое, и впервые произошло, я предполагаю там же и тянул до той же стоянки. Тогда дал отстоятся, как я думал остыть, но по факту и как правильно говорит Yuran, достаточно просто перезапустить мотор, я до этого дошел спустя 5-6раз таких ситуаций, причем теперь даже не останавливаюсь, на N заглушил/завел, D и вперед. У меня это происходит когда 3000+ оборотов и резко. Можете попробовать в ручном режиме резко разогнаться доводя обороты больше 3т. К сожалению, причина так и не найдена
    Перше повідомлення: 1 вер 2018

    Нове повідомлення: 1 вер 2018
    Ps в районе Задара?
     
    Кривий подобається це.
  13. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #13
    Таки так ! Перед Задаром, в горах. Тепер я розумію чому в тих місцях постійно техдопомога чергує. Коли на стоянці чесав баняка, бачив як неподалік якісь дядьки з Пасатом колупалися - капот піднято, патрубки розкидані. Виходить, що для Фолксвагенів ці місця тестові - слабаки йдуть під укіс.

    Питання. Як Ви перезаводите мотор? На ходу? Тобто - аварійний режим, мотор працює, машина котиться. Врубаємо нейтраль, глушимо, заводемо - селектор на драйв і поїхали даліі? Правильний алгоритм?
    І ще - яка помилка виявилася потім при тестуванні?
     
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #14
    На коробці автомат знімаєте ногу з педалі газу, переключаєте коробку на нейтраль, ключом вимикаєте авто, ключ не виймаєте при цьому, чекаєте 1-2 секунди і заводите знову, на нейтралі, після цього переключаєте на драйв і їдете із нормальною тягою. Тільки робити все це треба на рівній спокійній ділянці дороги, щоб не було якогось різкого повороту і т.д., а то мало як там може піти діло при виключеному зажиганні ( щоб руль не задубів чи що). Кілька таких процедур і далі воно у Вас буде робитись автоматично. Та по приїзду додому краще зразу ж розбирайтесь що це за проблема з авто.
     
    Кривий подобається це.
  15. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,362
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #15
    Так, все вірно.
    Помилку гляну завтра.
    Перше повідомлення: 2 вер 2018

    Нове повідомлення: 5 вер 2018
    вот моя ошибка:
    Адрес 01: Электроника двигателя Label: 03G-906-016-BKD.clb
    Part No SW: 03G 906 016 HK HW: 028 101 225 1
    Компонент: R4 2,0L EDC G010AG 7000
    Ревизия: 12345678 Серийный номер: XXXXXXXXXXXXXX
    Кодировка: 0000078
    Мастерская #: WSC 00066 001 57865
    VCID: 73EE23D5129DF7DEE3-8026

    1 неисправность:
    16618 - Регулирование давл.наддува
    P0234 - 000 - выход из диапазона регулиров.(больше верхн.предела)
    Стоп-кадр:
    Об/мин: 4032 /min
    Крутящий момент: 350.0 Nm
    Скорость: 86.0 km/h
    Нагрузка: 100.0 %
    Напряжение: 14.29 V
    Бин.биты: 00101000
    Абс.давл-е: 2182.8 mbar
    Абс.давл-е: 2590.8 mbar
     
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #16
    Расшифрую. Сразу видно, что это в момент активного разгона, так уак скорость 86 км, а обороты 4000. Когда мотор развил большие обороты, турбина должна уменьшить количество надува, изменив положение актуатора. Это делается для того, чтобы двигатель не порвало. Так вот, увеличение надува делается за счет изменения положения геометрии, которую изменяет актуатор (пневмоклапан, за счет вакуума), а уменьшение, за счет пружины в актуаторе. Когда в геометрии турбины скапливается гарь от выхлопа, то геометрия начинает подклинивать и силы пружины не хватает для того, чтобы продавить это подклинивание. Соответственно, надув не уменьшился, датчик давления надува засек это и "отрубил" турбину.
     
    Uropb, Кривий, Денис VW та 4 іншим подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #17
    Женя вірно написав, добавлю по своєму прикладу аналогію.
    Самий перший раз у мене відключилась турбіна десь в такій же само ситуації як kosha вказав, теж при активному розгоні, і самий прикол в тому що оберти були на двигуні теж 4000-4100, це було на швидкості 140 км/год, на 4-ій передачі ( на 1.9 ТДІ BLS механіка). Може скластись помилкова думка що воно один раз вискочило і більше не буде вискакувати. Також може ще одна помилкова думка вискочити що якщо проїхатись на високих обертах то цей нагар що заважає лопаткам геометрії рухатись вільно кудись дінеться. Нікуди цей передув сам по собі не пропаде, тільки знімати турбіну і відправляти на якийсь турбосервіс, яких в Києві вистачає. Сама робота по чистці геометрії турбіни коштує не дорого, та при діагностиці може виявитись що там іншим механізмам жити залишилось мало.
     
    Кривий подобається це.
  18. юрок

    юрок Учасник

    Дописи:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    #18
    У меня было такое раза три. Пропадала тяга, обороты не поднимались выше 2500. Потом само всё восстанавливалось. Виновник всему ЕGR. Всё это было на пробеге 40тыс. По гарантии поменяли. Проблема изчезла.
     
  19. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #19
    Взагалі то цей клапан розрахований на строк чуток більший від гарантійного)) Це ВАГ, дєтка.
     
    Yuran та Noble подобається це.
  20. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    #20
    Навантаження - довгий крутий підйом з включеними кліматом, сабвуфером та іншими електроспоживачами на швидкості понад 130 км.год. Мабуть тут навантаження більше ніж по прямій котитися.? :)
    Перше повідомлення: 7 вер 2018

    Нове повідомлення: 7 вер 2018
    Я скоро збираюся повертатися з далеких країв - спробую експериментально їхати так, щоб не перевищувати 4000 або навіть 3500. Побачимо як поведе себе двигун за 2000 км. А може краще дати жару, щоб знов зʼявилася ця помилка і з нею зразу на прийом до Євгена?:)
     
    МАГА подобається це.

Поділитися цією сторінкою