1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Глушу мотор, включается вентилятор обдува радиатора

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем juzikk, 8 січ 2023.

  1. juzikk

    juzikk Новенький

    Дописи:
    13
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    OFFROAD GRAY
    #1
    Мотор1,6 BSF,особенно летом, глушу мотор, включается обдув и работает довольно долго, это нормально или есть проблема?
     
  2. sula

    sula Учасник

    Дописи:
    130
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Червонозаводское
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #2
    Не виключен потребитель дополнительний: поворот,габарит и т.д.
     
    Останнє редагування: 10 січ 2023
  3. juzikk

    juzikk Новенький

    Дописи:
    13
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    OFFROAD GRAY
    #3
    Если не выключен поворот или габарит, при выходе из машины пиликает приборка. А тут тупо включается обдув радиатора и работает минуты 3-5.
     
  4. sula

    sula Учасник

    Дописи:
    130
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Червонозаводское
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #4
    У меня виключил например поворот и глохнит вентилятор обдува радиатора .
     
  5. Алеx777

    Алеx777 Новенький

    Дописи:
    84
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синий
    #5
    Теж саме,кажуть норм!
     
  6. fenoms

    fenoms Перевірений

    Дописи:
    304
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW PASSAT
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Black
    #6
    В мене таке ж час від часу буває на Пассаті, попрацював трохи і зупинився, спочатку заморачувався , потім дав спокій
     
  7. Ramchik

    Ramchik Учасник

    Дописи:
    291
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Гайсин
    Модель:
    Caddy Combi
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #7
    Думаю це особливість цих двигунів, в мене також таке є літом, мив радіатори, міняв термостат, охолоджуючу рідину - нічого не змінилось, літом також після зупинки двигуна вентилятори працюють поки не спаде температура (ставив додатковий датчик для контролю та слідкував ).
     
  8. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    #8
    В мене на Добло було так само
     
  9. Tasic

    Tasic Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Староконстантинів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    синій
    #9
    Бажаю здоров'я!
    Чи можете порадити / підказати: взагалі не вимикається вентилятор обдуву радіатора в незаведеному стані машини (WV Caddy Ecofuel 2010). Сканування помилок автоелектриком не виявило проблеми в роботі вентилятора. Безпосередньо перед цим жодних робіт / ремонту по машині не проводив. В чім може бути проблема?
    До кого порадите звернутись в Хмельницькому для її усунення?
    Буду вдячний за відповідь!
     
  10. valentin zgv

    valentin zgv Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серебристый металик
    #10
    Працює один вентилятор чи два?Коли ключ витягнути із замка,теж працює?..Була така проблема,коли на холодній машині,повертаючи ключ в замку(не заводячи),вмикався на повну швидкість великий вентилятор.При цьому була помилка :обрив або кз по плюсу живлення блока управління вентиляторами.Електроний блок управління знаходиться на великому вентиляторі і він нерозбірний(хоча "кулібіни"ремонтують) .Замінив великий вентилятор на новий з китайським блоком-хватило на 200 км нормальної роботи.Поставив оригінальний з розбірки-вже 2 роки працює.
    Перше повідомлення: 24 бер 2023

    Нове повідомлення: 24 бер 2023
    До кого порадите звернутись в Хмельницькому для її усунення?
    До любого нормального автоелектрика.
     
  11. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    #11
    Ситуация була з BSX мотором помилка по температурі, по компу максимум температура 45 і не росте... Був другий датчик включили просто в фішку, і в чашку з кип'ятком... Показав 80 , замінили датчик, став максимум 65, зрозуміли ,шо і ще термостат ліг... Вентилятор там тоже маслав постійно по декілька хвилин,після виключення запалення... Вентилятор,кстаті перестав маслати... Отака була ситуйовіна
     

Поділитися цією сторінкою