1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Велокріплення/Велобагажник

Тема у розділі 'Кузов', створена користувачем Atarax, 16 кві 2014.

  1. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #1
    Обговорюємо питання перевезення велосипедів та їх кріплення. На фаркоп, рейлінги, поперечини. Хто і як, ділимось досвідом
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    в багажник ;)
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #3
    Велобагажник на 4 вело одноклубника на його Maxi
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #4
    Не смешно.
    Есть идея сделать вот такое примерно (сорри на качество - но идея понятна. Нашёл в Гугл первую попавшуюся фотку КЕДа и набросал в паинте).
    [​IMG]
    Заинтересует - можно поднять вопрос о изготовлении партии.
    Будет возможность открыть обе части распашёнки или ляду не снимая великов.
     
  5. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #5
    В багажник баули і 5-ий вел. :yes:
    VWDRIVER, це Туле вроді. А на останньому фото Peruzzo якраз такий як треба. А що хто це й одноклубник. Було б добре якби він зміг сфоткати кріплення знизу, тоді контрукція стала повністю зрозуміла.
    Зараз обдумую як виготовити ось такий
    [​IMG]
    Верх елементарно. А от низ треба покумекати. Питання нахилу назад вирішене болтом який ставиться після одягання на кулю. А от питання нахилу вліво/вправо поки відкрите. Його можна вирішити таким же методом, болтами стопорними, але так збільшується час на встановлення багажника.
    п.с.: платформа надто громіздка в порівнянні з вище показаним варіантом.
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #6
    Atarax, "наші" дороги і вагу великів не забуваєте?
    Я ТУЛ поважаю - але як на мене не впевнено це все...
     
  7. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #7
    пам"ятаю. тому ще буду кріпити стропами до роспашонки. наразі питання в можливості нахилу вліво/вправо
     
  8. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #8
    Впринципі з конструкцією кріплення на шар розібрався. Але осяїло інше. Квадратний фаркоп - вирішує проблему вузла кріплення на 100%. Лишається переробити свій фаркоп під квадрат. Думаю спробувати таким чином, щоб гак з шаром і перехідник під квадрат були взаємозамінні. Ввечері буду дивитись на місці як це практично зробити, без приварювання квадрата до фаркопа.
    [​IMG]
     
  9. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #9
    Крюк зняли. Один болт пішов нормально, інший мусили вирізати болгаркою бо закипів в крюку. Перехідник під квадрат зварили. Доробляємо кріплення для байків. На днях зафоткаю все і опишу детальніше.
     
  10. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #10
    Я тоже в процессе производства, как сделаю - покажу.
     
  11. Kyzmuch

    Kyzmuch Старожил

    Дописи:
    1,057
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY BLF
    Двигун:
    1,6 BLF
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #11
    ЖдЁмс... :write: :good:
     
  12. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #12
    На даний момент кріплення виглядає так
    [​IMG] [​IMG]
    Але є ще питання щодо надійності. По факту несучої здатності квадратної труби 25х25х2 для навантаження в 70 кг при плечі 1 м малувато, грає причому не слабо. На черзі тест з 5-тьма байками і тоді буде прийматись рішення, міняти 25тку квардат на прямокутний профіль більшого січення чи лишати як є.
    [media]http://youtu.be/9KbOuqBSZdg[/media]
     
    Rockej подобається це.
  13. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #13
    Вот и мой промежуточный вариант:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Тестировал сотрудник весом свыше 100кг-припрыгивая-все ОК
    Вес самого багажника 13,2кг
    Осталось покрасить, приделать лапы для крепления за раму, прикрепить фонари и сделать дубликат номера
    К сожалению, забыл сфоткать опрокинутым, при этом большая дверь не открывается, а маленькая полностью открывается. Позже сфоткаю...
    Спасибо Vovka82 за помощь
     
  14. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #14
    Я з таким кріпленням поки доїду в гори, по нашим ідеальним дорогам... хоча якщо їхати по трасам нормальним то хороший варіант
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #15
    Ребята, это всё хорошо - но можно 2 вопроса....
    1. Почему вы упорно игнорируете наличие буксировочной петли как дополнительной точки опоры?
    2. Почему Вы кастрируете возможность использования "ШАРА"? Каждый раз откручивать всю конструкцию от "ушей" под юбкой бампера как-то некомильфо....
    3. Чем плох "откатной" всторону (предложенный мною выше) вариант - если он поможет открывать и свободно использовать ОБЕ половины дверей?
    З.Ы, Свой вариант ещё не сделал т.к. хотел не "выстукивать" по шару крепёж а использовать с базара готовое сцепное. Попытка неудачна: ручка слишком высоко выходит, мешает открытию дверки. Посему пока не сделал крепёж на "шар" работы приостановил - не на всё хватает времени. :(
     
  16. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #16
    1-Зачем, если я вместо крепления на круглом шаре, использую плоское, жестко-закрепленное крепление на месте крюка?
    2-С креплением на шар нужно сильно заморачиваться с изготовлением, а если брать готовое крепление, то смысл дешевого "хендмейда" исчезает.
    Это всего лишь 2 раза - 1й установить дома, 2й снять на море. ЭТО ЛИЧНО МОЯ СИТУАЦИЯ И ДЕЛАЮ ПО СВОИМ ПОТРЕБНОСТЯМ, поэтому может кому-то нужно больше раз снимать\устанавливать.
    3-По поводу откатного: спасибо за идею :good: , может сделаю чтоб на месте буксировочной резьбы вкручивалась а-ля петля какая-то, на которой можно будет повернуть разъединенный велобагажник от центрального крепления
     
  17. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #17
    1. При використанні "квадрата" замість шара ця можливість неактуальна, оскільки квадрат фіксує у всіх напрямках.
    2. У мене від вух відкручується тільки сам квадрат.
    3. Нічим не поганий. Але в моєму випадку і так гут ібо загрузив баули в багажник, закрив, вставив кріплення, накинув байки - поїхав. Приїхав на точку, зняв і в зворотньому порядку. По дорозі у випадку чп до багажника можна добратись з салона відкинувши сідуху.
     
  18. Atarax

    Atarax Учасник

    Дописи:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #18
    Ну що ж, наваяю пару слів про своє кріплення. А точніше про його перший...ні, другий тест драйв.
    Першим тест драйвом була поїздка на гонку в Рівне з 4-ма велами. Загрузились, виїхали, туди сюди, повернулись, все ніби ок. Кріплення гойдається. Бажано було б переробити бо викликають сумнів стійки з квадрата 25х25х2,0. Саме на них байки і гойдаються. Мав би зварку переробив би сам, а так...випала нагода і поперли в гори. Навісили вже 5-ть байків, по принципу з найважчих до найлегших, щоб розумно розподілити навантаження. Їхали ми їхали...і приїхали :shock:
    [​IMG]

    Ніч, 60 км до місця призначення, за спиною 480 км, за Мукачевим дорогою на Буштино. Гучний звук облому і визг велопокришок по асфальту. Траса пуста, тож без додаткових проблем. Вийшли припідняли байки, відкотились на обочину і давай думати як їхати далі.
    Як видно по фото, вломилось там де не очікувалось. Відірвало зварний шов від квадрату, далі розірвало сам метал квадрату. Можливо, частковою причиною облому стало "бовтання" байків на слабельних стійках з квадрату 25х25х2,0, але основною причиною став неякісний зварний шов. :evil: Ось так воно, довіряти комусь роботу. Перед поїздкою прикупив вантажну стяжку для страховки. Чіпляти через завіси розпашонки побоявся, тому "застрахував" через форкоп...як показала практика - безрезультатно.

    [​IMG]
    Так доїхали в місто призначення. Там першим ділом, о 6-ій ранку почали шукати зварювальника і на диво знайшли, на пекарні. Дядечко зі зваркою розміром з буханець хліба (цеглина), і вротмненоги діалектом сказав "зробимо". Підрізали, порівняли, дали підсилення, зварили. Кріплення в машину, машину на подвір"я, на байки і вйо до гір.

    Назад грузились вже не так.
    [​IMG]

    Познімали з байків найважчі, задні колеса. І вантажною стяжкою через завіси розпашонки застрахував кріплення.
    [​IMG]
    Назад доїхали без проблем. Байки і далі бовтало, страховочна вантажна стяжка має трохи розтяг під такою вагою але не вломилось нічого. Кріплення лягло в гаражі і чекає модернізації з заміною квадрату 25-ого на 40х20хмаксимальну стінку і посиленням нижнього вузла який підвів.

    п.с.: наслідок бокової зустрічі велопокришки з асфальтом. Покриха Контік :ugeek:
    [​IMG]

    п.п.с.: ну і власне капля з велопоходу...ну мож не капля, останній день, спускаючись з гір, форсуємо річку
    [​IMG]
     
    Rockej подобається це.
  19. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #19
    Мне кажется что при таком креплении все таки как то неплохо было б зафиксировать его к крыше к стандартным болтам.Все таки это усилит намного.
     
    Shuma подобається це.
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #20
    Делать надо то же, что и я - искать верхние петли левую и правую. Высверливать на координатке шкворень, ставить хромированный шток от амортизатора (8-ка диаметр) и к выступающему хвосту получаем идеальные 2 места крепежа растяжек - хоть жёстких, хоть гибких...
     

Поділитися цією сторінкою