1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. З 1 жовтня до 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути включені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу - ближнє світло фар.

[ВИРІШЕНО] 0058 - Пиропатрон подушки безопасности водителя (N95)

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Toobes, 19 січ 2019.

  1. Toobes

    Toobes Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    #1
    Усім доброго дня. Створив нову тему, щоб надалі люди знали як вирішити цю помилку. Бо на форумі є тільки один допис на цю проблему, на який, нажаль, не було відповіді.
    Отже, помилка має назву:
    « 0058 - Пиропатрон подушки безопасности водителя (N95)
    001 - Превышен верхний предел- Индикаторная лампа неисправностей Вкл. »
    Супроводжується жовтим індикатором подушок безпеки на панелі приборів. Сигнал в мене працював.
    Проблема виявилася в ШЛЕЙФІ !
    Знаходиться він під кермом, знімається він дуже просто.
    Попередньо знімаємо подушку безпеки, пластик під/над кермом, затім кермо (Для цього нам потрібна біта «12 гранна зірка, розмір М12 »!)
    Не забуваєм вирівняти колеса та ставимо мітку на валу напроти мітки на кермі (вона там є).
    Зняли кермо. Далі розкручуємо маленький білий гвинтик під корпусом шлейфа. Далі бачимо на корпусі зверху дві засувки. Піддіваємо їх , і тепер аккуратно піддіваємо знизу (треба щоб виліз з контактів корпус), все.
    Паяти в край не рекомедую, в мене він розірвався по середині всього шлейфу. Я обійшовся заміною на б/у. Після заміни помилка зберігається, треба зкинути шнурком.
    Додам, сигнал в мене працював т.к. два контактики були цілі в шлейфі.
    Фото немає бо вимикався телефон на морозі, то ж вибачайте.
    Надіюсь комусь допоможе моя тема.
    DB99CA53-C069-4126-A664-273D175A5304.jpeg
     
    Noble, Чилик, angol та 2 іншим подобається це.
  2. miki_ua

    miki_ua Професіонал

    Дописи:
    6,275
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #2
    IMG_20190111_185300_966.jpg Без зняття підрульового блоку великі шанси пошкодити роз'єм, що підключає шлейф ("улітку") до підрульового блоку.
    Краще знімати підрульовий блок.
    Нещодавно проходив таку саму процедуру. Перетирається шлейф саме на вигині, посередині. Першими страдають саме дорожки подушки. Сигнал також був живий.
     
    Останнє редагування: 19 січ 2019
    Toobes подобається це.
  3. Toobes

    Toobes Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    #3
    Так, це треба робити обережно. Я спочатку обережно відтягував щоб вийшов роз‘єм а потім вже знімав корпус шлейфа.
    ,
     

Поділитися цією сторінкою