1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Білий димок з маслозаливної горловини

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Орест, 1 вер 2015.

  1. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #1
    Всім доброго дня.
    Продовження теми великого витратау масла.......
    Сьогодні замітив, що при виключеному двигуні, при відкритій кришці маслозаливної горловини, білий димок (може пара...). На заведеному двигуні завтра попробую.
    З чим це може бути повязано?
    Раніше я писав, що в мене масло двигун зжер, чи може це бути якось взаємоповязано?
    Дякую. По можливості завтра виложу відео.
    P.S. Ніяк не можу записатись на діагностику.
     
    Останнє редагування: 1 вер 2015
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Если на заведенном, то ппц поршневой.
     
    Lvivgaz подобається це.
  3. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #3
    а если только на заглушеном?
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Забить.
     
    Dostam подобається це.
  5. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    #5
    А может быть некачественое масло, что тупо выгорает?
     
  6. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #6
    Я тільки на то і надіюсь.....бо інакше то ППЦ - вешалка!!!!
    Масло на базарі купляв......більше не буду!
     
  7. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    #7
    А що за масло?
     
  8. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #8
    aral хайтронік 5W40 - якщо брати в офіціалів, то може і непогане...
     
  9. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #9
    Я заливаю вже 40 тис.км Лікві Молі топ-тек 4100-угара поки не було!Не реклама!
     
    skorpi80 подобається це.
  10. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    #10
    Оо
    Справа в тому що я теж лию таке саме. Небрало ніразу. А після остан. заміни (теж купив на базарі ) то почала підбирати і саме замітив коли по трасі розкруч від 4тис оберт.
    До 4тис все норм.
    Почекаю ще трішки і залию привезене із Польші там і буду робити висновки
     
  11. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #11
    Е-е-е!Хлопці!А ви не сильно крутите простий атмосферник?Яке більше 4тис?Схаменіться!Це ж не бензинка і не Порш!Двигун скоро не тільки диміти та брати масло буде, а й підстукувати буде!
     
    morphius, Lvivgaz та Орест подобається це.
  12. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #12
    особисто я кручу макс 2,5
     
    Tolya1983 подобається це.
  13. Драйвер

    Драйвер Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    weiß
    #13
    50тис.таке заливаю мейд германі купую на базарі в одного чувака каже шо оригінал,міняю через кожні 10-12тис.
    Перше повідомлення: 1 вер 2015

    Нове повідомлення: 1 вер 2015
    Двигло bjb
     
    KIP подобається це.
  14. KIP

    KIP Новенький

    Дописи:
    75
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    450
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    после мойки белый
    #14
    Прошлый раз откатался до замены без дыма и долива aral хайтронік 5W40. Крышку снимал, всё отлично.
    Залил бы еще, но в тот момент его не была, пошло в ход мобил.
     
  15. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    #15
    Так цеж на обгоні чи на нормальному відрізку дороги і то Таких відрізків в мої місцевості практично нема
     
    Tolya1983 подобається це.
  16. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #16
    В моторах кадди парение из маслозаливной горловины (через патрубок масляного щупа) не есть проблема. Это принято называть особенностью вентиляции картера. Именно в связи с этой особенностью масляный налет есть у всех турбо-каддиководов в наддувочной магистрали.
    Евгений, обратите внимание на машины в вашем сервисе. На прогретом моторе приоткрывайте маслозаливную крышку.
    Пляц!!!:eek: успокойтесь, нормальная у Вас машина. На заглушенном моторе - ПАР масляный. Когда мотор не работает - там не проходят никакие термохимикофизические процессы и ничего там дыметь не может.
    Действительно, бессмысленно атмосферный мотор крутить выше 3000...3500 об/мин на дороге. Да и турбированные дизеля максимальную "отдачу" успевают до 3000 об. произвести.
    @Орест, контролируйте уровень масла. Замените патрубок от воздушного фильтра (возможно, это уменьшит шум). Не паникуйте, критических поводов для паники нету.
     
    valerak, Diesel Euro4, sawko та ще 1-му подобається це.
  17. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #17
    до 3200 можете крутити спокійно, після 3200 жре і масло і соляру!
     
    valerak подобається це.
  18. Орест

    Орест Перевірений

    Дописи:
    379
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #18
    Дякую за пораду. Ововязково так і зроблю.
    А то я сьогодні позвонив на сервіс, розказав і про масло і про димок, то мені сказали капремонт, замїна поршнів і т.д. В мене зразу тиск підскочив і голова розболілась...прийшлось з роботи відпрошуватись...)))
     
  19. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #19
    Женя, я сказал на заведенном нету дыма. На заглушеном будет.
     
  20. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #20
    Я, конечно, упираться не стану... Посмотрю еще разок на старой машине:agree:
     

Поділитися цією сторінкою