1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Помилка EPC

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем Cadd, 8 вер 2015.

  1. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #1
    Вперше зявилась тиждень назад, одночасно з лампочкою "машина на льду" (тобто блоком антибукс) - зразу після запуску двигуна (не в русі). Заглушив знову завів - повторилось. На педаль газу машина не реагує - тільки холості обороти. Рушив з місця, став - без змін. Зняв клєму, поставив - пропав "антибукс", але ЕРС продовжувала горіти. Зразу в інет - на якомусь форумі (шкода вродє) прочитав, що треба зняти клєму з датчика "массової витратау воздуху (С)" на впускному коллєкторі. Зробив - помогло. Але через годину після того як проїхав і заглушив - повторилось все вище описане. Вже знімання роз'єму не допомогало. Тобто получається воздушний датчик не причина.
    Їздив поки що рідко - в основному на різні СТО (то ремні міняв, то патрубки, то ОЖ...). І іноді появлявся EPC, і іноді з антибуксом, а іноді окремо, а було що взагалі не появлявлялось нічого. Іноді помилка EPC пропадала при декілька раз заглушив-завів.
    Сьогодні вже постійно горить і ніякі завів-заглушив не спрацьовує. При першому заведені плавають обороти, рушив-став обороти стабілізуються, але помилка горить постійно.
    Заїхав "по-дорозі" до хвальоних але незнайомих мені діагностів - черга нереальна, но вислухали: розказав симптоми - вони чую між собою кажуть - то педаль газу... приїзжай завтра - 200 грн. діагностіка.
    Я раніше грався з діагностикою на toyta carina сам - підключав до ноута - але то дєцкій лєпєт - просто було цікаво шо покаже - то якісь графіки малювало (в принципі помилок не було).
    Ось і два питання:
    1) може хтось "хворів" за моїми симптомами і скаже до якого датчика лізти (як перевірити)?
    2) що покаже комп.діагностика - що такий-то-такий датчик барахлить - 1 хвилина і 200 грн. з гаманця? Якось не "камільфо"... )
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    @Cadd, тільки діагностика. Треба ще профіль заповнювати повністю
     
  3. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #3
    Про діагностику зрозумів, про профіль - ні :oops:
    камінь в сторону комплектації? а біс його знає... єкзіст каже: "Код модели 2KBCC2 Код двигателя BSF Код КПП LBR Код оснащения BN Цвет кузова B9 Цвет крыши B9"
    Що добавити в профіль?
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #4
    @Cadd, звідки Ви?
     
  5. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #5
    Область: Вінницька Город:Винница
    цю інформацію я вказував...
    Перше повідомлення: 8 вер 2015

    Нове повідомлення: 8 вер 2015
    UP-ну може ще хто побачить-порадить...
     
  6. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #6
    без шнурка (точніше результатів діагностики) Вам ніхто нічого не скаже, помилок, які викидають цю піктограму - купа.
    Я також пережив ЕРС і аварійний режим роботи, оберти максимум до 3 тис, динаміка нульова.
    Діагностика показувала (благо, що шнурок маю) помилку дроссельної заслонки, її я поміняв за 300 баксів, але помилка не зникла.
    як потім виявилось, була банально перетерта проводка від дроссельної до ЕБУ (яку запаяли за 200 гривень) , але я хоча б знав де рити, крутився довкола дросселя.
    Зробіть діагностику, і помилки викидуйте сюди, від цього і будемо відштовхуватися.

    Пи.Си. Шукайте вінницьких клубнів із шнурком, або скооперуйтеся з кимось і купіть собі шнурок, хоч не так шкода буде гроші віддавати, за діагностику гроші віддав і забув, а так, гроші віддасте і шнурок залишиться ...
     
    Останнє редагування: 8 вер 2015
    Cadd та no name подобається це.
  7. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #7
    дякую, acerbuss, за пораду - але як я писав - я колись підключав toyota carina, - але ніхт користі не отримав: мати роз'єм то половина справи - а вміти прочитати ті графіки.. хоча в данному випадку - напевне то просто необхідно буде інтерпритувати сам код помилки, а не графіки аналізувати... може й дійсно варто придати шнурок. Як визначити який треба /де купити можна?
     
  8. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #8
    Вася не графіки показує, він сканужє кожен блок окремо, і видає результат
    ось так
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Cadd подобається це.
  9. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #9
    Шнурок такий: New KKL VAG 409.1 OBD2 OBD OBDII COM Scanner for VW/AUDI USB Cable Car Diagnose tool High Quality?

    Правда у відгуках (на алієкспресі) хтось написав що з ВАСЯ він не працює, а хтось ще написав що Вінду 7 теж не бачить його.
    У вас як підключено?
    Перше повідомлення: 10 вер 2015

    Нове повідомлення: 10 вер 2015
    вже зрозумів, що данне питання треба в іншу тєму писати: http://caddy-club.in.ua/threads/Вася-Диагност-vag-kom-vcds.1084/
     

    Вкладення:

    • Vag.png
      Vag.png
      Розмір файлу:
      28.9 КБ
      Переглядів:
      904
  10. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #10
    По цьому питанню вам Сергій драйвер більш точну інфу дасть, а якщо буде в гуморі, то й посиланням, де купити можна поділиться
     
  11. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #11
  12. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #12
    Суть правильна. Я вже коли прочитав ту тєму на яку сам дав посилання вже зрозумів, що це не на наші машини.
    Найдешевший Вася Ком (на ОЛХ) 679грн. Я пасс. Поїду до діагностів за 200 грн.
     
  13. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #13
    А не краще знайти клубня в Вінниці? да за ці 200 пива з ним жахнути? ;)
     
  14. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #14
    700/2 = 350 гривень, або майже 2 діагностики. Може все ж таки скооперуйтеся з кимось із вінницьких ..
     
  15. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #15
    та я на просторах клубу ще не встиг побачити нікого з вінничан...
    Перше повідомлення: 10 вер 2015

    Нове повідомлення: 15 вер 2015
    Вернулся с диагностики. В моем случае сообщили:
    1) об ошибке дросельной заслонки - заслонку почистили (хотя я видел более загрязненные заслонки - в моем случае - протерли тряпочкой), ошибку удалили - дали парудней на обкатку, если повторится пообещали поменять дросельную заслонку на свою и таким образом выяснить или все-таки причина в дросельной заслонке, или в проводке/датчике. Тут все для меня понятно. Ок.
    2) Ошибка второго лямбда зонда (за катализатором) - по каталогу "кислородный датчик" (ориг.ном. 06A 906 262 BS) - на работу двигателя не влияет (утверждение диагностов) - сказали так ездить. Ибо лечится только заменой последнего. Вот тут снова сомнения - так ли что не влияет? все ли выполнили диагносты (например может сама проводка к датчику повреждена - может можно ее прозвонить...) что бы вылечить проблему?
     
    Останнє редагування: 16 вер 2015
    ACERBUS подобається це.
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #16
    зачем плодить посты одинаковые?
     
  17. Cadd

    Cadd Новенький

    Дописи:
    55
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    сірий
    #17
    Я правильно зрозумів - саме пости? Я не дублював пости. За вчора в мене один пост стосувався ВВ проводів у іншій темі (Провода мотора BSX: результаты вскрытия и выводы.), де, я частково процитував ваш пост, бо в мене теж питання по ВВ є (але ви не відповіли в тій темі). За те "пінаєте" мене в цій темі за дублювання (не розумію тільки чого) - тут я поділився своїми результатами по помилці EPC - бо вважаю це доречним, бо перед тим як створювати тему не знайшов в "пошуку" саме що може означати коли на приборці EPC загорається.
    Крім того в цьому другому пості (і останньому за вчора) ще було питання по "кисневому датчику", яке ви теж не побачили, хоча я дуже сподівався почути і вашу думку, враховуючи ваш досвід і кваліфікацію, і змістовні відповіді по іншим (не моїм) питанням.

    Отже: ваше зауваження вважаю безпідставним. Але враховуючи, що ви модератор - то ваше право просто видалити цю тему, враховуючи що, мені вже допомогли розібратися що означає помилка EPC на приборці і розказали що з цим робити ;).
     
    Lvivgaz подобається це.
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #18
    @Cadd, @Megatrans, 
    Парни, брэйк. Всё будет хорошо.
    Информация принята к сведению и попала в копилку опыта...
     
    Cadd подобається це.

Поділитися цією сторінкою