1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

SDI С турбіной

Тема у розділі 'Тюнинг', створена користувачем Vip, 15 лип 2015.

  1. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #21
    Я же не против. Тем более, что сам, после обгонов на узкой дороге, понял что такая машина спалит мне больше нервов, чем солярки.
    Я о том, почему "фаршированный" и более молодой машинко стоил почти как тот, что ты купил.
    Или он проблемный или продаван так цену на твой аргументировал (зная что ты хочешь 1,9. Мол: "хочешь, бери этот - он и моложе на два года и больше "напакован". Но .... движок 2,0).
    Насколько я помню, в ценниках на кадди роль играли:
    - год выпуска (за каждый год плюс 800-900$).
    - турбо (плюс к атмосферному тысяча).
    - ну а датчики и электропакет в сумме и тысячи не набирали.
     
    Vip та no name подобається це.
  2. Vip

    Vip Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #22
    на Mitsubishi Pajero Wagon ставили чип-тюнинг за 500 доларів
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #23
    @Vip, на мій двигун - максимум просять 450у.е... А за 500у.е. - то вже і пригать будуть..
     
  4. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #24
    Не, ну это как сравнивать круглое и мягкое.
    На Феррари чиповка несколько тысяч будет стоить.
    Каддик то причём к ценникам жипов?
     
  5. Vip

    Vip Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #25
    я виду до того що навіть за такі гроші і толку мало він викинув чіп за три місяці мотор почав масло брати дим як з поїда через те нехочу чіпувати
     
  6. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #26
    @Vip, читать Ваши сообщения - сплошное удовольствие.

    Лично мне очень помогают в повышении самооценки.
     
    morphius, pavel.zt та kosha подобається це.
  7. Vip

    Vip Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #27
    ) що маємо те маємо )
     
  8. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #28
    @Vip, Забудьте, будь-ласка, про турбіну на SDI... Ви в курсі що в цьому двигуні форсунки кріпляться лише одним болтом??? Так от, через це, якщо такий двигун не щадити завишеними оборотами і давати йому велике навантаження, форсунки починають розбивати свої посадочні місця в головці і перетворювати їхню форму на овальну... Не буду розписувати які наслідки цього, думаю йтак зрозуміло... Подумайте чи захочеться Вам впакувати купу грошей в турбування SDI, а потім ще й голову поміняти... Дешевше буде 2.0 TDI + 6МКПП, а ще дешевше - інше авто! ІМХО!
     
    ps600 та Vip подобається це.
  9. Vip

    Vip Гість клубу

    Дописи:
    9
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #29
    Думаю ви праві просто хотів запитати людей хто що чув.
     
  10. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #30
    В самого такий же двигун, він не примхливий, але посадочні місця - це його слабке місце... Мав з цим проблеми, рівень масла за 1000 км виріс на 13 мм по щупу... Слава Богу відбувся легким переляком - заміною ремкомплектів форсунок... Так що слідкуйте за ним, перевіряйте рівень масла, регулюйте форсунки шукайте інфо тут на форумі і буде Вам щастя... :hi:
     
    Tolya1983 та ps600 подобається це.
  11. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #31
    Що треба прикрутити бабушкє, щоб вона стала дєдушкой?......
     
    bvi та MaxFactor подобається це.
  12. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #32
    уже більше року напевно пройшло, до сих пір згадую картинку Саксона
    Володька Педофіл, на цю тему дисертацію захистив, треба у нього питати ))
     
    bvi та saxon подобається це.
  13. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #33
    ну це варіант назви теми.
    Про Саксона тоже подумав :)
     
    saxon подобається це.
  14. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #34
    При "переезде" наверное осталась на ру.форуме...Надо найти её,а пока просто объяснить ТС - что он извращенец.
    Я бы просто поставил турбину на камин и любовался бы ней...долгими зимними вечерами. c554b75cffdf9e923e7400c82e1b72d6-995x0-90.jpg
     
    muzik, MaxFactor, Костя та 5 іншим подобається це.
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #35
    Не ображайте SDI - це слабке місце будь-якого двигуна з насос/формунками (і турбованных 1,9 і 2,0)
    А прикрутити турбіну - небюджетно і остальниі компоненти двигуна підуть "вразнос" - колись хороша стаття була чим саме відрізняються 1,9 різних потужностей по специфікації (вплоть до матеріалів виготовлення окремих деталей). ТАк ось - з SDI там взагалі буде прірва....
     
    Dostam, muzik та ps600 подобається це.
  16. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #36
    Заглушити клапан ЕГР - це найоптимальніший "чіп-тюнінг" та "турбо" для SDI
     
  17. Kyzmuch

    Kyzmuch Старожил

    Дописи:
    1,057
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY BLF
    Двигун:
    1,6 BLF
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #37
    Хммм...а я наоборот себе искал 2.0 SDI
    Бо мне нИзя шуструю машинку - я сразу по городу в шашки играю.
     
    Lvivgaz, Костя, Dostam та 4 іншим подобається це.
  18. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #38
    Я його не ображаю, я просто хотів наголосити на тому, що в SDI ці насос-форсунки кріпляться лише одним болтом, тому шанс що при великих навантаженнях вони будуть розбивати посадочні місця - більший.
    Перше повідомлення: 17 лип 2015

    Нове повідомлення: 17 лип 2015
    а можна більш детальніше про це??? Переваги, наслідки (позитивні і негативні).
     
  19. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #39
    Наскільки я знаю,і на SDI і на TDI форсунки кріпляться одним болтом...
     
    bvi, Djek та Tolya1983 подобається це.
  20. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #40
    Меня как-то "мокнули" мордой на ру.форуме - поэтому тему изучил на 100%...ВСЕ моторы 1.9 ТДИ и 2.0 СДИ с НФ имеют крепление форсунки на ОДИН болт. На некоторых моторах 2.0 ТДИ с НФ форсунки крепятся ДВУМЯ болтами...так что,проблема разбитых колодцев грозит практически всем...
     
    Tolya1983 та muzik подобається це.

Поділитися цією сторінкою