1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Тяги стабилизатора поперечной устойчивости: Что? Как? Почему?

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем miki_ua, 8 бер 2015.

  1. ps600

    ps600 Старожил

    Дописи:
    1,073
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Outlander xl 3.0 V6
    Потужність, л.с.:
    220
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Black
    #21
    @mack, ну отчёт надо будет делать в конце сезона. Я в этом не спец, но как-то боюсь, чтобы жигуль ВАГу не навредил. Кстати, негоже уже на зимней ездить.
     
  2. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    #22
    Поставил усиленные тяги стабилизатора от Meyle. Пока проехал 15000км. У кого такие стойки умерли, и на каком пробеге? На фото родные стойки и стойки Meyle. Как видите шарнир в них по мощнее. Родные проехали 130000км. по Голландии и 10000км. по Украине и застучала левая. IMG_20150513_160143.jpg SAM_1144.JPG SAM_1145.JPG
     
    GTR, igoralif, Rockej та 3 іншим подобається це.
  3. Archik-BBSkin

    Archik-BBSkin Досвідчений

    Дописи:
    715
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    cеребро
    #23
    @valerak, не нашел код усилинной тяги, если не секрет поделитесь.
    у меня 91 тыс пробега - еще не стучит, менял только задние втулки стаба вместе с сайлентблоками на 60 тыс и все пока что
     
  4. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    #24
    Meyle 116 060 0020/HD - перёд
    Meyle 116 060 0030/HD - зад
    ЗЫ. На almaxavto.com.ua перед стоит 264 грн, на Єкзисте - 345 грн
     
    GTR та Дімка подобається це.
  5. Archik-BBSkin

    Archik-BBSkin Досвідчений

    Дописи:
    715
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    cеребро
    #25
    @sergeyhost, спасибо) но в чем сама усилинность то?в более толстой резинке?
     
  6. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    #26
    Я специально сфоткал рядом родную и усиленную. Посмотрите разницу в размерах.
    Перше повідомлення: 19 лип 2015

    Нове повідомлення: 19 лип 2015
    И вот их номер и цена на 13.05 2015г. Сейчас думаю дешевле.
     

    Вкладення:

  7. Archik-BBSkin

    Archik-BBSkin Досвідчений

    Дописи:
    715
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    cеребро
    #27
    @valerak, первый раз бегом посмотрел, теперь разглядел.
    результатом довольны?
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #28
    Знаешь, если бы эта замена была туфтовой никто из нас не решился бы "рекламировать" девайс среди одноклубников.
    Лучше однозначно. Ресурс - главное!
     
  9. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #29
    примерно 30 тыс. наездил на передних усиленных(Meyle), пока тихо
     
  10. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #30
    І що Ви хочете сказати ,що Лімфордовска ходить менше?
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #31
    @Archik-BBSkin, 
    Поживём - увидим.
    НО!
    Законы физики во всем мире и для всех брэндов одинаковы: больше шарик=больше рабочая поверхность=меньше нагрузка на единицу площади вкладыша=больше ресурс...
     
    igoralif та valerak подобається це.
  12. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #32
    А я знаю що ще ресурс залежить із якого металу виготовлено шарік(як закалено,чим покрито) ,і із якої пласмаси вкладиш!
     
    VZaya подобається це.
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #33
    А также от полировки шарика, правильности его формы, качества пыльника и ...............................................
    Это всё лирика.
    Можно мотор турбинами накручивать а можно как америкосы: поставить 9 литров 10- цилиндров.......
    Аналогия ясна?
     
  14. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #34
    Я сумніваюсь ,що усилена Меулі ,виходить більше чим оригінал Лімфордер,покищо у мене всі стойки стоять рідні Лімфордер, за винятком однієї ,задньої,але це причина не в стойці ,а у мені,я прохлопав і не побачив ,що тріснув пильничок.Замінив знову на Лімфордер .Дай Бог ,щоб Меулі виходило бодай третю частину ,що Лімфордер оригінал.(Прошу не сприйняти ,це за рекламу,я не торгую ніякими запчастинами.)
     
    AndRi Y KO подобається це.
  15. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #35
    Счас Лемфордер почти в стоимость оригинальных стоек стаба.Мoog стоят у меня и 30000 пока тихо.
     
  16. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #36
    ха....осьдечки оце чудо , правда тільки з однієї сторони, відходило аж....800км))) і застукало...[​IMG]
    з іншої ще ходить тихо.....
     
  17. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #37
    Польские и еще я раз поставил Фебест-нет смысла.Цена хоть и дешевле в два три раза-но через 1000 им конец.
     
  18. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #38
    ...а в мене сусід по гаражу, то в нього сітроен Немо, так він на нього стійки поставив з шевроле .....довольний шо таракан, другий рік катається. І мене все "підбиває" їх ставити , тільки спочатку розрізати а потім зварить повернувши по осі.
     
    Останнє редагування: 20 лип 2015
  19. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #39
    ....а что ставили ...и что из него ходит???
    Перше повідомлення: 20 лип 2015

    Нове повідомлення: 20 лип 2015
    ...та чого сразу так.... при езде по дорогам а не по направлениям, оригинальная запчасть отхаживает до 150тис а мож и больше....для автопрома замена детали раз в 150т. при стоимости в 30$ даже как-то не вигодно.


    Нове повідомлення: 20 лип 2015
    ...на ринку України представлено багато чого ....але вибирать прийдеться з цього:
    MOOG, VO-LS-1870
    RUVILLE, 925437
    FEBI BILSTEIN, 24122
    MEYLE, 116 060 0020/HD

    все з одної цінової категоріі,......але хотілося б відгуків по наїзу та часу напрацювання)))))
     
    МАГА подобається це.
  20. nazx

    nazx Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Умань
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    #40
    Я за MOOG или TRW, последний раз поставил MOOG - 40 тис. отходили. Такие же по качеству как и TRW. Цена - качество оптимальное соотношение. Meile ставил - 10 тис. Как кому повезет...
     

Поділитися цією сторінкою