1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Задняя включаеться с хрустом.

Discussion in 'Трансмиссия' started by IGOR 777, Apr 24, 2015.

  1. Jania

    Jania Новенький

    Messages:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    #21
    А я про що, цілком згоден,треба побачити , послухати, понюхати:yes3:...А на словах то можна таких теорій набудувати..., По собі знаю, спочатку на сервіс, якщо там відповіді нема, то вже піднімати спільноту, через дорогі але банальні рече (капут синхронізаторам, чи більш глобальні проблеми) і явні факти піднімати тему неварто. Теми слід піднімати коли немає однозначного діагнозу!
     
  2. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #22
    @Jania, краще спочатку все-таки зайти на форум і пошукати, чи вже не обговорювали подібну проблему, бо сервіс може розвести на те, що реально там НЕ причому...
     
    valerak, GTR, IGOR 777 and 2 others like this.
  3. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Messages:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    #23
    у многих автомобилей. Перед тем, как включать заднюю, включите первую, а за тем заднюю. Хруст пропадет! :)
     
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #24
    если отбросить в сторону "чудестное самоисцеление авто" то по проблемам с вклбчением задней есть один ньюанс...
    ну, то что сцепление должно работать без вопросов и регулировка тросов должна быть произведена правильно - я думаю лишний раз упоминать не стоит..... а вот дальше - интересно! у многих проблема с шлицами вилки или вала селектора передач, ну тот что торчит вверх с коробки. шлицы съедаются. на чугунной вилке вырабатывается "конус". Чтобы 1,2 и задняя четко включалась люди сверху, под гайку ложат шайбу и "дожимают" вилку на шлицах. Забывая при том, что вилка "уходит вниз по штоку"и начинает упираться в коробку!
    После такого "ремонта" можно вобще заднюю не включить.... :-0
    Я для себя нашел временное решение без замены штока и вилки. Просто снял вилку, визуально места контакта корпуса коробки и вилки отполированы до блеска. Вот там зачистным кругом я и "подобрал" милиметра 4 как минимум. На вилке - на корпусе коробки там место сальника и спиливать нечего. Обязательно проверяем или противовес рычага не задевает резиновый кожух на втягивающем стартёра - иначе стащив этот "гульфик" получите замыкание "+" толщиной в палец на массу(вплоть до пожара). Я то с этой проблемой раньше разобрался( а то при включении задней ашина глохла и вся электрика гаснула)- а Вм не лишне обратить на это внимание сейсас "заодно".
    Ну, ставим вилку, регулируем тросы, подкладываем шайбу и затягиваем гайку. Ну,и, радуемся беспроблемным включением задней передачи.
    Фото - попозже.
     
    Олег Ф and ОлегUA like this.
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #25
    все проще. задняя передача без синхронизатора - сделайте паузу между нейтрально и задней и будет счастье..
     
    Matvij and IgorLIV like this.
  6. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Messages:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    #26
    Megatrans прав на 100 %. Масло масляное, но синхронизатор синхронизирует (уравнивает) скорость вращения шестерни передачи со скоростью вращения промежуточного вала. Включив (к примеру) первую передачу, Вы остановили вращение промежуточного вала, тем самым избавились от хруста при включении задней передачи.


     
  7. Перебийніс

    Перебийніс Новенький

    Messages:
    69
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Дрогобыч
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #27
    Переважно задня передача включається після першої (при паркуванні наприклад). І хруст є. Чи я щось не зрозумів?
    Перше повідомлення: Nov 29, 2016

    Нове повідомлення: Nov 29, 2016
    В мене хруст почався після перших приморозків, хруст і туго стали передачі переключатись. Я замінив масло в МКПП. Одночасно і потепліло і коробка нормально стала працювати. Тепер знову температура опустилась нижче нуля -- знову ті самі проблеми...
     
  8. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #28
  9. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Messages:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #30
    vitluts, Це ж 1.0літра
    А нам треба 1.8-2.0:crazy:
     
  11. Перебийніс

    Перебийніс Новенький

    Messages:
    69
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Дрогобыч
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #31
    Lvivgaz, Castrol маркування не пам'ятаю, банка в гаражі...
     
  12. Atarax

    Atarax Учасник

    Messages:
    263
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    #32
    День добрий. Маю схожу проблему зараз.
    Почалось з того, що задня включалась з хрустом, ніби недовижим. Через деякий час і передні почали туго включатись. Грішили на сервісі на головний циліндр, замінили, ситуація та ж сама. Зараз валять на зчеплення вцілому, розбирають. зчеплення впринципі вже підгуляне, якщо газ в полік то буксує. В чому може бути проблема, в кого які думки?
    п.с.: 1,9 блс, 2008 р., коробка JCS
    Перше повідомлення: May 29, 2018

    Нове повідомлення: May 30, 2018
    Розібрали, картина така:
    IMG_20180530_195758_629.jpg IMG_20180530_133202.jpg IMG_20180530_133226.jpg
    На корзині обломаний кусок, диск стертий вже майже до заклепок. Внутрішній диск маховика провертається відносно зовнішнього на 3-4 зуба руками ну і по площині шат не великий є. Пробіг 250 тис., ніби рідне.
     
    APACH likes this.

Share This Page