1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Метан 2.0 на пропан

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем ua999, 13 бер 2015.

  1. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #21
    шановний, ви погано вчились :) підняти ціну на 280% це означає помножити на 3,8 хоча це справи не міняє
     
  2. fanlee

    fanlee Учасник

    Дописи:
    266
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    G2\G2
    #22
    ну часть метана на заправках наверно местного было (украинского) а он был дешевле для тех хто его добывал и продавал, теперь же им ренту подняли до 70% и это по любому должно сказаться на цене
     
  3. Terechov

    Terechov Новенький

    Дописи:
    71
    Модель:
    caddy ecofuel. 2010
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    белый
    #23
    Ну как то так...
     
  4. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    #24
    не міняє, але поясніть чому 280% це 3,8 бо я нерозумію, хоча вчився я добре, тимпаче з математики :?
     
  5. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #25
    додати 50% = помножити на 1,5
    додати 100% = помножити на 2
    додати 280% = помножити на 3,8
    наприклад до 10 додати 100% означає додати ще 10, або помножити на 2
    до речі це досить поширена помилка, хоч і дитяча

    [upd=1426623542][/upd]
    в мене ще радянська освіта(політех), в ті часи краще вчили
     
  6. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    #26
    1.У вас політех у мене пед фіз-мат і в мої часи вчили теж непогано.
    2. Збільнити на і збільшити у різні речі ( теж досить поширена помилка). збільшити на означає додавати, у - множити, хоча кожну дію можна виразити через іншу.
    Небуду влізати в полеміку,просто незрозуміли одне одного :unknown:
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #27
    та все просто. проверьте на калькуляторе (число+280%)/3.8
     
  8. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    #28
    та все правильно, очепятка виникла, думав про одне, написав інше, в цьому вся колізія. Сорі! Приношу вибачення за безглуздий спор. :drinks:
    І всеж пропан уже 11.9 а метан уже невпаде, з врахуванням особливостей ціноутворення в Україні, повністю викидати метанове обладнання небачу. Є думка про такий собі бі-газ. Тобто два, або один балон викинути, або в них же заправити пропан, поставити додатковий редуктор, і кнопку метан - бензин -пропан. Єдине питання чи рідні газові форсунки підійдуть, якщо так то тоді ще проблема з прошивкою мозгів, ні - чи варто туди пхати ще одні пропанові форсунки. Можливо ідея бредова, але хотілося б почути ваші думки.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #29
    мики ж уже говорил как и че... Ставятся мозги, которые отключают метан и дуют пропан, хотя мозги родные думают, что метан. При окончании пропана, мозги пропана включают бензин, но на самом деле включает родное гбо (метан). По окончании метана родной мозг включает бенз. Соотв, -1 баллон метана+ баллон пропана. Форсунки другие. Потому что, как иначе вырубить метан? Правильно, вырубить форсунки пропановыми мозгами. Вот и все. Зато представьте глаза заправщиков... Особенно на АЗС, где есть все виды топлива, включая метан. Я такое встречал в Херсоне. Эй, заправщик - До полного! :hahaha:

    [upd=1426793294][/upd]
    а тем временем сегодня дул пропан по 11.5
     
  10. Keshka2k

    Keshka2k Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #30
    Приезжай я тебе лично по 14.20 сделаю. Заодно и познакомимся. :hi:

    На счет цены на метан, то 5 дней назад, пока меня болячка не свалила, ходили слухи от начальства что цену будут опускать. Но лично я в это не верю. Но, если сие чудо случится, то не раньше Апреля. :?
     
  11. Jania

    Jania Новенький

    Дописи:
    47
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Золочев
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий (після душу)
    #31
    сорі, нечитав цей пост, якщо можна дайте ссилку :hi:
    тобто ви успішно втілили цю ідею в життя? Якщо так то цікавлять наступні питання:
    1. витрата на пропані?
    2. Які саме мозги? Я так зрозумів що це звичайнісінкі мозги від пропанового ГБО?
    3. форсунки інші, але в штатні місця, чи додаткова пара?
    4. Чи неможна використати один з балонів метанових для пропану? там і обєм 40л. тай мах тиск значно перевищує пропановий.
    :idea: :?: :!:
     
  12. Keshka2k

    Keshka2k Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #32
    вот за этим будущее :yes: это не новость, но таких уже кулибиных много. Благо рынок набит такими компресарами. Чем меньше народу об этом будут знать, тем дольше эта схема проработает. Только электрику придется отматывать либо воровать. Такие компрессора много тянут.
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #33
    Нет, я просто уже на пропановой машине езжу. Мозги обычные пропановые, форсунки врезать, не трогая основных. Я так понял. Ссыль не дам, так как не знаю где она. Думаю можно использовать родной баллон, но надо полностью опустошить. Другая проблема есть. Родной мозг видит катушки на баллонах, и отключив 1 из них - будет чек гореть. Можно всунуть сопротивление, чтобы надурить, но то такое...думаю решаемо. + трубки перевальцововать надо.
     
  14. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #34
    Я вот тоже в последние 2 недели размышлял про пропан, и схемы внедрения к нам. Пытался узнать что либо у мики-уа....задавал конкретные вопросы, но к сожалению ответов никаких конкретных не было, сложилось впечатление что он и сам не знает толком. посему фантазировал сам
    много думал чего куда ставить и как что обманывать...но решил не усложнять жизнь, всё равно что то боком вылезет. Остановился на варианте "ничего родного не резать", мало ли какие еще изменения в ценах произойдут. Короче ставить пропан параллельно...мозги+обд адаптер+вариатор+редуктор+форсунки+баллон...к сожалению цена комплектующих в сумме около 20000 грн. Балон ставить в багажный отсек с правой стороны, за "глухой лядой". там можно разместить баллон до 84 см максимум. есть варианты 820*315=61 литр, или 758*360=70 литров. думаю 31,5 см или 36 см от ширины багажника можно пожертвовать, у нас там 115 см.
    исходный сигнал брать с бензиновых форсунок, и вариатором всё довести до ума. Всё равно углы опережения зажигания для метана и пропана отличаются. и идеал можно довести только вариатором. А во время пользования пропаном - ГБО систему метана можно в целом отключать, например вывести тумблер на разрыв цепи питания, чтобы и баллоны не открывались и авто не пыталось заюзать метан, а родные мозги работали в режиме бенза. в таком режиме можно самому выбирать на чём ехать, бенз, пропан, метан..просто отключая ту или иную систему кнопкой...а не в порядке "расхода топлива"....пропан-метан-бенз...
    ну вот как то так.
    но пока что будем посмотреть за дальнейшей ценой на пропан и метан...если метан увеличится...то пропан попадёт в приоритет. Но учитывая стоимость вложений....20000 грн примерно....будет ооочень большой срок окупаемости сего мероприятия
     
    Останнє редагування: 23 бер 2015
  15. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #35

    ви не думали над тим, щоб поставти зовнішній балон ?

    на скільки я знаю, у коротиша 4 метанових балони, два посередині і два ззаді.
    якщо два задніх балони зняти і на їх місце втулити пропановий тороїдальний ?

    особисто у мене на бензиновому, замість запаски стоїть 65 літровий балон 680х225 мм (здається), корисний об"єм - 55 літрів.
    я розумію, що конструкція днища у нас трохи різна, але все ж ...
     
  16. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #36
    не думаю что оно стоит того чтобы "кроить" родную систему ГБО метана ради минутной выгоды. а потом если что не понравится или пойдёт не так то "сшивать" назад метан. Карты могут переменится и в обратную сторону.
    вот если бы было изначально пустое место под запаску то есть поле для эксперимента :) обычно туда и ставят
    ведь можно всё аккуратно поставить параллельно
     
  17. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #37
    ну не така вже вона й "минутная", і різниця між метаном і пропаном вже 50%, сьогодні заправився по 10,60.

    Я розумію, що каддік великий, місця достатньо, але балон в салоні якось не по феншую.

    Цікаво, який об"єм метанових балонів, може два рідні задні балони варто використати як ємність для зберігання пропану ? Тоді відпаде питання щодо покупки балону і нічого не прийдеться кромсати ... максимум - відрізати кусок магістралі, що з'єднує задні балони із передніми ..

    як варіант
     
  18. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #38
    а чем это особо отличается от баллона за задними сиденьями в легковушках? это чем то чревато? опасно? или дело только в феншуе?
     
  19. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #39
    в основному так, справа у фен-шуі, та й не практично щось везти буде, скажемо холодильник, чи ще щось габаритне.
    Не спорю, ми холодильики не щодня возимо, але якби я робив собі, я старався сховати балон під днище.
    Та й економія буде, не треба балон купляти, можете тисячки 4 від бюджету "газифікації" віднімати...
     
  20. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #40
    возил и стиралки, и холодильники....справа от них еще запаска болталась с кучей места... :) ширины в 80 см достаточно
    а разве можно эти баллоны потом под пропан использовать? а мультиклапан на баллон куда ставить?
    а баллон на 70 литров 2000 грн стоит...не так это и много :)
    эх...нужны толковые люди в этом вопросе, ато одни фантазии...и мыслей бы от других людей побольше :)
     
    Oleghomutenko подобається це.

Поділитися цією сторінкою