1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Постепенное увеличение расхода BLS. Есть логи

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Sender, 2 лют 2015.

  1. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #1
    Всем привет! Требуется помощь специалистов. Авто кадди 1.9 BLS 230 тыс. Примерно полгода наблюдаю постепенное увеличение расхода и туповатость. Если год назад расход город 6.3-6.6, трасса 5.1-6, то теперь 7-8 город, 6-7 трасса, на хх 0.8-0.9, было 0.6-0.7. Масло, фильтра менял 1 тыс. назад. По вагкому ошибок нет. До вчерашнего дня катался с синхронизацией -4.4, расход был по городу 7 л. по компу, на хх в основном 0.8, иногда 0.7, что для такой синхронизации МНОГО! Вчера решил на авось выставить синхронизацию на -2, как у большенства, результат- хх 0.8-0.9, город 8.3, то есть вырос еще. Приехал домой, взял ноут с шнурком и поехал логи снимать. Есть логи по 1,3,4,10,11,13,15 и 23 группе, какой вылаживать? Прошу понимающих в этих логах посмотреть, что да как, может понятней станет, куда соляра вылетает.
     
  2. andrey3003

    andrey3003 Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    синий
    #2
    у меня был расход на хх 0,7 , после замены уплотнительных колец на насос форсунках и регулировке зазоров 0,4-0,5 максимум, уровень масла не растет ?
     
  3. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #3
    Та вроде нет, хотя не обращал внимание, недавно только масло поменял, понаблюдаю. Как быстро рос уровень?

    [upd=1423000000][/upd]
    вот выписал немного, более подробно в архиве
    1группа 819\7.1\8.7\79.2
    3группа—819\250\250\83.2
    4группа—819\0.0\8.7\-2.5
    7 группа- 73.8\\23.4\86.4
    10группа—235\969.0\989.0\0.0
    11группа—819\1091.4\969.0\80.1
    13группа—0.19\-0.42\-0.28\0.52
    15группа—819\46.4\0.8\0.0
    23группа- -36.0\-48.0\-55.0\-52
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #4
    Sender,
    0. На москальському клубі голову за викладання логів поморочили і все?
    1. Який РЕАЛЬНИЙ пробіг авто?! Що робилось з авто в останній час (лазили в головку, міняли ГРМ, глушили ЕГР, вирізали сажевий?!)
    2. При якій температурі охолоджуючоі рідини ви записували логи?
     
  5. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #5
    0. пока да
    1.230 тис., Нічого не робилось 1.5 роки і 50 тис. після заміни ремня, тільки масло і фільтра. Сажевого нема і не було, ЕГР на місці. витрата росте з кінця літа
    2. 86 оС
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #6
    /viewtopic.php?f=21&t=431
    /viewtopic.php?f=21&t=156

    Яке масло, яке паливо? Після чого саме помітили? Який рівень масла від заміни до заміни?

    Більш-менш робоча.
     
  7. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #7
    поняв, візьму на замітку
    Масло тільки лікві ТТ4100 505.01 10тис., іншого не лив. Паливо на різних заправках, з тепловоза не лив. Та якось не зразу виріс витрата, їхав в вересні з Одеси в Київ, 100 км.ч.,круїз- витрата 6л, до цього 5.1-5.7 в залежності від вітру і загрузки. Ну 6 так 6, всяке буває. В Києві пару місяців витрата 6.8-7, а було 6.3-6.6. Після Нового Року знову Одесса-Київ 6.5, Київ 7.3-8. Рівень масла завжди був в нормі, масла не кушала зовсім, але за останніх 2 місяці до заміни точно не скажу, бо не дивився, а зараз тільки поміняв. Заводиться з полпінка, не димить, не троїть, їде нормально, помилок нема
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #8
    Sender, а на сам ста ременя ГРМ не дивилися? Просто, або електрика, або механіка.
     
  9. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #9
    позавчора дивився, майже як новий, ремінь Conti, ролики ИНА. По логах нічого не видно?

    [upd=1423005671][/upd]
    Якщо НФ була б розбита, чи ризинкам ппц і соляра тупо утікала в картер, то витрата на хх по компу піднявся, чи ця соляра не враховуеться?
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #10
    У Вас синхронизация - минус 2.5 градуса (4 группа-4 окно),выставьте в ноль,хуже явно не будет но грамм 200 может убавиться... :yes:
     
  11. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #11
    Наскільки я спостерігав за своєю машиною ,якщо синхронізацію ставити в мінус то витрата стає меншим.
     
  12. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    #12
    И на моей машине когда было в "0" после замены грм расход на хх увеличился с 0.4-0.5 до 0.8-09 и средний с 5.8 до 7.2!Двигатель заводился с какими-то как-бы ударами!Пришлось крутить в минус-с завода было выставлено - 2.5!Пока катаюсь!Еще немножко проеду снова попробую поиграться! :roll:
     
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #13
    ноль будет жрать, -1-1.5 надо.
     
    bukazz та Lvivgaz подобається це.
  14. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #14
    Синхронизация тут не причем, этот этап я прошел 1.5 года назад после замены ремня, свои познания описывал на рус форуме. Донедавна катался с синхр. -4.4 -- расход чуть меньше. но и тупее. чем при -2, как сейчас. Все это я писал в шапке темы.

    Аналогічно! Мені здається 0 треба виставляти на перших PD моторах (Г4, Б5)
    Хлопці, хто дивився логи? Там все окай?
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #15
    Взагалі-то на всіх нових Caddy (мається на увазі, що випущені з заводу з 2004 модельного рокі до нині) - вона 0.
     
  16. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #16
    Форумів перекопав немало на тему синхронізації і поняв, що в основному на BLS синхронізація -2, при цьому витрата на хх 0.6. Ця ж інформація підтвердилась на власному досвіді: чим далі в мінус, тим витрата менше, їде тупіше (було, що начитався про синхр, і при першій синхр. після заміни ременя загнав шків далеко в мінус, що аж датчик РВ не поняв, що за х.ня, і показував тупо 0, а я радий, що з 2го разу попав в 0, все зібрав, при цьому витрата на хх 0.4-0.5, по трасі економно 4.5, але їхала дуже тупенько, потім похолодало, і машинка стала погано заводитись і вискочила помилка "Датчик положения распредвала-G40: сигнал за пределами допуска". Потім розібрався що до чого і все стало добре. У товариша, доречі, теж -2 на BLS, йому ремінь міняли на ОФ шкода



    От тут описав, як я познавав синхронізацію
    [upd=1423052367][/upd]
    Тоді я думав що синхр. повинна бути 0, так пишуть майже всі.
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #17
    Sender, з заводу - 0, після першої заміни - в осноновному -2, -2,5..
     
  18. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #18
    Тут висновки
    [upd=1423052658][/upd]
    може бути, з салону машин ще не купляв :unknown:

    [upd=1423057898][/upd]
    При забитому каті виросте витрата на хх?
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #19
    Sender, так...
     
  20. Sender

    Sender Новенький

    Дописи:
    66
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    СерМет
    #20
    І ще один момент- десь рік тому почав чути свист-вой якийсь не то металічний, не то як від горлишка бутилки, як дунеш. Відбуваеться це при наборі швидкості і чуть гучніше при скиданні в діапазоні 1500-1800 об., тобто нажав- воно свиснуло, відпустив- знов свиснуло. Якщо тримати обороти в цьому діапазоні, то воя нема, на місці газуєш- теж нема. На 1 і 2 більш менш нормально чути, на 3 ледь чути,-4 мабуть вже інші шуми перебивають.
    Що таке робочий свист турби в курсі, це зовсім інший звук

    [upd=1423058665][/upd]
    Як перевірити?
     

Поділитися цією сторінкою