1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проточные подогреватели ДТ. Варто чи ні ?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем IgorLIV, 30 жов 2014.

  1. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    #1
    Автомобильные электрические проточные подогреватели предназначены для непрерывного маршевого подогрева дизельного топлива в топливной магистрали двигателя перед фильтрами тонкой очистки.
    Скажу сразу, что себе купил и буду устанавливать и подключать в ближайшее время.
    Интересует мнение тех, кто уже использует подобное устройство, либо мнение тех, кто категорически не приемлет что-либо подобное.
     
  2. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #2
    Особисто для себе - небачу необхідності. Нашо воно вам? Температура замерзання солярки - мінус 30 градусів іто літньої. Не пригадаю коли останній раз такі морози були... Зимою лию Шел Арктик - в авто не встановлено ніяких додаткових ВЕБАСТО і т.д., запуск з пів оберта при мінус 25 (менше не було цієї зими). ІМХО, непотрібно вмішуватись в цикл роботи паливної системи, нічого доброго це не дасть
     
  3. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    #3
    У друга Volkswagen Crafter груз. Прошлой зимой два раза перемерзал, при том, что ниже -24 у нас не было. :unknown:
     
  4. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #4
    IgorLIV, ну причин багато може бути - вчасно не змінені фільтри, погане масло, дохлі свічки і т.д, а також погано виставлене запалення... Якщо в теплу погоду запуск з ранку чіткий, то і зимою не виникне проблем...
     
  5. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #5
    По якому принципу воно працює?
    Який там ТЕН?
    Що контролює температуру на виході?
    Яка сертифікація цього приладу?
    Яка фірма випускає, і скільки досліджень вони провели?
    Чи ставить хоч один солідний автовиробник цю продукцію на конвеєрі?

    Хочу сказати, що коли відбувається контакт палива і електронагрівника - тут підхід повинен бути дуже серйозний.
    ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПЕРЕДУСІМ!
     
  6. IgorLIV

    IgorLIV Учасник

    Дописи:
    225
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Лозова
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Reflexsilber
    #6
    Автоматический проточный подогреватель дизельного топлива Номакон ПП-201 (12Вольт),
    Подогреватели серии ПП-200 имеют электронный блок автоматического автономного управления подогревом. Блок управления начинает работать при пуске двигателя, постоянно контролирует температуру топлива и включает его подогрев при температуре последнего на входе в подогреватель ниже +5°С. При температуре топлива на входе в подогреватель выше +5 °С подогрев отключается.
    НЕ РЕКЛАМА! Прочитал сотни отзывов, потому и решил приобрести именно его.
     
  7. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #7
    Ну якщо вже так не терпиться - встановлюйте, але на мою думку воно більш необхідне для більш потужних агрегатів - КАМАЗів, КРАЗів, тракторів і т.д., бо солярка не замерзне від морозу, якщо зимову заливати. Краще масло за ті гроші залити 5В40..=) :)
     
    shurikk42 подобається це.
  8. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #8
    На Крафтере не знаю как-на Мерседесе с пландекой замерзало топливо скорее потому что вся магистраль находилась на улице.Может в этом и причина этого крафтера.
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    Как этим девайсом бороться с запарафинированными топливными магистралями? Имхо очередное "чудодейственное лекарство...
     
  10. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #10
    Яким чином воно буде працювати, якщо соляра замерзне не безпосередньо на впуску в цей прилад, а десь інше, наприклад в районі баку?
     
  11. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #11
    miki_ua, vovachkalviv, як я розумію, воно призначено не для того, щоб можна було авто зранку завести, а для того, щоб дизель НА ХОДУ не замерз.
     
  12. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #12
    Vipop, ага, а якщо він не на ходу, а вночі замерзне, яким чином він в підігрівач білоруський потрапить?
     
  13. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #13
    Так отож.
     
  14. sasha74

    sasha74 Учасник

    Дописи:
    237
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW T5 GP
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #14
    Ні як не потрапить,тому що холодець з бака насос не прокачає.От так.Рахую підігрівач цей не дуже корисна річ в нашому авто.
     
  15. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #15
    Если стоит топливный радиатор,то смысл в проточном нагревателе??? :?
     
  16. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #16
    Той радіатор трохи не для того...
     
  17. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #17
    з 2011 року його вже немає!
     
  18. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #18
    Это должен стоять-подогреватель топлива в баке,утепленные трубки как минимум и обогрев топливного заводской-тогда может есть толк в этом догревателе и то на севере скорее.
     
  19. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #19
    есть такая болезнь на фурах, LTшках, спринетрах, зимой при -25, -30 мерзнет соляра на ходу, такие проточные обогреватели обсуждают на форумах дальнобойщиков, если вы не ездите на дальняки - 1000-1500 км. от дома, а ездите исключительно в черте города, то считаю, что он вам нафик не нужен
     
  20. muzik

    muzik Досвідчений

    Дописи:
    799
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #20
    А для чого? :?
     

Поділитися цією сторінкою