1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW CADDY "WHITE DEMON"

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем bvi, 30 вер 2014.

  1. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #1
    Отже моя машинка, поки що, голий барабан.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Двигун 2.0 без турбіни... В зборці навіть кондиціонера не було, але я цим не парюсь, я не дуже добре переношу фреон. ЕСП і центрального замка також немає. Брав бо було відносно дешево і тре було авто, бо в сім'ї маленька дитина. Вікна були врізані (не оригінал), сидіння вроді Рено Сценік, але в мамки від пасів безпеки підходять паси від Гольфа, висновок - сидіння не від сценіка. Але в норм стані, тому на перший час підуть.
    Ззовні на кузові я бачив кілька подряпин і лобове скло було замінене. Дивився по гайкам від крил, на них фарба рідна. Сподобались колеса - всесезонка, непоганої фірми вроді,
    [​IMG]
    проте хочу на зиму брати зимові, шукаю хто б подешевше продав...
    Пробіг на момент покупки був 212000, думаю що рідний, так як в 2010 по сервісній книжці був десь 86000. Перед покупкою був на 3-ох СТО, серед нюансів: пробитий задній сальник колінвала( заміна 50 на 50 з продавцем( 900 грн)), вбиті подушки двигуна (600 грн), втулки заднього стабілізатора (60 грн), ну і задні сайлентблоки передніх амортизаторів бажано було б поміняти, але не критично і їздити ще можна на рідних довго. Знаючи про ці нюанси, я все ж погодився.
    Єдине що я наразі туди поставив - це лонжерон під задні сидіння(але буду його переробляти, є нюанси),
    воздуховоди під ноги задніх пасажирів, щоб моїм ззаді було тепло.
    [​IMG]
    Обшивати буду частково сам, принамні вібро-шумо і теплоізоляцію.
    В планах до зими поставити:
    - повітряний, масляний і паливний фільтр і залити Aral 5w40,
    - кілька листів вібропласту по грузовому відсіку, особливо на арки(сподіваюсь хтось підкаже, якого саме і куди обов'язково, хочеться і зеконимити і зробити біль-менш правильно),
    - ізолон на сапмоклеючій плівці, ще не визначився якої товщини, але це 100 %
    - пороги із стіклопластика пасажирські задні на здвижні дверки(в мене одна, але хочеться 2 пороги),
    - ремні безпеки на 2-й ряд від Гольфа 2, або недорогого аналога (поставлю передні назад, щоб не довелось ставити під кутом(за порадою Petrushka)),
    - кришки на ремні 2-го ряду,
    Все інше, можливо навіть і обшивка, швидше всього почекає до весни/літа.

    Салон і під капотом пофоткаю завтра.
    З.І. Дякую за коментарі, і не судіть строго, це моє перше авто, я ще багато чого не знаю...

    ОНОВЛЕННЯ 15.10.2014.
    ...Вирішив поступово доповнювати свою тему, щоб в кінці вийшла ціла історія по експлуатації моєї машинки, отже:
    15.10.2014р. (Пробіг - 214 000 км.). Трохи закупився в Megatransa:
    [​IMG]
    Що можу сказати, закинув Євгену гроші на карточку ПриватБанку, сказав який двигун і що потрібно і на наступний день все це в мене, ще раз дякую за оперативність...
    Отже, сьогодні було витрачено майже весь день і відбулись наступні маніпуляції з моїм авто:
    1. Заміна сальника колінвала заднього (Victor Reinz):
    [​IMG]
    (з старого текло масло як зі старої бабки!!!)
    2. Заміна подушок підрамника (LEMFORDER):
    [​IMG]
    (старі подушки порвались і коли двигун заводився, то сильно стукав)
    3. Заміна втулок заднього стабілізатора (MEYLE):
    [​IMG]
    (старі стукали на ямах ппц)
    4.Заміна фільтрів:
    - паливного (UFI):
    [​IMG]
    (старий фільтр був весь чорний, а соляра в стакані така ніби з калюжі набрали, я в шоці від попереднього власника)
    - масляного (KNECHT):
    [​IMG]
    - повітряного (MANN):
    [​IMG]
    (пробував старий фільтр чистити, але коли розумні люди сказали, що забитий повітряний фільтр іноді ще страшніше, ніж топливний, вирішив на цьому не економити)
    5. Заміна масла (ARAL 5w30 4.5л.)
    6. Заміна вижимного підшипника зчеплення (SACHS)(фотка не моя):
    [​IMG]
    Причому останній я міняти не збирався, але на сервісі сказали, що йому може бути скоро гаплик, і тоді ще раз доведеться знімати коробку. Наслідок заміни - набагато плавніше переключення передач і плавніше авто рушає з місця.
    В найближчих обов'язкових планах заміна ГРМ комплекту з помпою, замовлятиму також в Megatransa. Обов'язково після заміни буде пост. Усі вищеперелічені маніпуляції були зроблені на сервісі що порадив Vavachkalviv (м.Львів, вул.Богданівська 4), робою задоволений, машинка ожила... Всім дякую за увагу.


    ОНОВЛЕННЯ від 20.10.2014
    Почну з того що виникла у мене з моїм коником серйозна проблема: почав рости рівень масла, причому дуже швидко, за 1000 км аж на 13мм. :shock:
    Варіанта було два, або солярка, або антифриз, сам не знав якого з них варто боятись більше, бо в обох випадках попадос на немалі гроші. Послідкував за Тосолом в бачку, рівень не мінявся, тому висновок - соляра. Перед тим як їхати на сервіс обзавівся в Megatransa 4-ма ремкомплектами форсунок:
    [​IMG]
    , та прокладкою клапанної кришки:
    [​IMG]
    .
    Слава богу голова була на диво "ЖИВА", посадочні місця з виробіткою, але не еліпси, от форсунки самі погрижені(фото нажаль не зробив).
    Отже майстер все поклав на місце відрегулював та повиставляв зазори, зробив діагностику та перевірив компресію.
    Я відбувся легким переляком...
    Заодно замінив свічку накала:
    [​IMG]
    [​IMG]
    ну і масло з фільтром само собою.
    До цього часу рівень масла в нормі... :girl_angel:

    [upd=1422570050][/upd]
    ОНОВЛЕННЯ від 15.11.14р
    Заміна ГРМ комплекту разом з водяною помпою( тарився там же :yes: ):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Фоток помпи нажаль немає... :p

    [upd=1422570577][/upd]
    ОНОВЛЕННЯ від 05.12.2014
    Зробив вібро та шумоізоляцію салону(дах, карти дверей(окрім передніх), глухі карти та днище грузового відсіку), та віброізоляцію задніх колісних арок, поставив підлогу в грузовий відсік(під шумкою заливав підлогу бітумною автогумою) та обшив її та колісні арки карпетом. Нажаль як тільки почав робити фото - сів планшет :cry: . Ось лише дві фотки:
    [​IMG]
    [​IMG]
    А, ну і підлога в грузовому:
    [​IMG]
    Як то кажуть: "На село піде, а з міста не виженуть" :D

    [upd=1422571441][/upd]
    ОНОВЛЕННЯ від 15.01.2015
    Напаяв в правий плафон салону світлодіодів:
    [​IMG]
    Купив плафон для Ланоса, напаяв туди світлодіодів та поставив в багажне відділення:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    працює в 3-ох режимах: викл, на відкриття задніх дверей, примусово.
    Поставив(ще раніше) підсвітку під ноги та над монетницею:
    [​IMG]
    [​IMG]


    ОНОВЛЕННЯ від 05.02.2015
    !!! ПТФ !!!

    Дуже сильно хотів протитуманки, ще з самої покупки і от нарешті вирішив поставити. Ставив замінник DEPO лінзовані.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Самі знаєте як зараз важко стало з баблом, а в оригіналі я сенсу не бачу, бо за оригінальні прості не лінзовані тре відвалити ого-го, а в ці я в майбутньому і ксенон зможу поставити. Купив фари у нас на форумі, в нагрузку пішли з лампами Osram Origin line. Непоганий бонус.
    Також у нас на форумі замовив переключатель, так як мій старий не підтримував функцію ПТФ.
    Старий
    [​IMG]
    Взяв собі з хром вставкою, вживу виглядає ще краще, ніж на фото
    [​IMG]
    Ну і решітки в бампер з отворами під ПТФ, взяв на ринку замінник по 190 грн за шт.
    [​IMG]
    правда з решітками лоханувся, так як отвори під ПТФ, не дуже співпадають з ПТФ :evil: , спробую завтра повернути, може вийде.
    Стосовно самого підключення.
    На превеликий жаль мій бортовик такий тупий, що ф-ція ПТФ вньому не передбачена. Але ж хотілось дуже по оригінальному підключити. ВИхід допоміг знайти Сергій VWDRIVER, порадивши підключити через реле.
    Отже:
    Фари кріпив болтами під шестигранний ключ 6х35, ставив під болт плоску шайбу та пружинну шайбу, під гайку з другого боку так само, крім того після того як я добре затянув гайку, після неї закручував другу гайку, тепер вони не відкрутятся, то точно!!! :D
    -ось реле на 40А
    [​IMG]
    Сергій підказав що куди тулити, а саме:
    1(86) - масса
    2(85) - до перемикача на керуючий "+"
    3(30) - до блоку А на силовий "+"
    5(87) - до "+" ПТФ
    -ось проводка з 2-ма штекерами під H11, та розеткою реле
    [​IMG]
    також з поради Сергія:
    до 3(30) просто припаяв наконечник під шпильку(ставив реле недалеко від самого блоку А)
    до 5(87) припаяв мідний багатожильний провід 4мм2(1м), далі пішло розгалуження до кожної з ПТФ проводом 2,5мм2.
    до 1(86) та до "мінусів" ПТФ припаяв по метру 2,5 мм2 і повикидав на массу.
    протягнув над педаллю зчеплення з салону провід 0,75мм2 під капот та з'єднав його під капотом з 2(85), а в салоні з 8-им піном переключателя.(МЕНІ ДУЖЕ ПОЩАСТИЛО, я навмання просунув, подивився під капот, а провід "сам" виліз між АКБ та блоком Б, насправді так не буває, зазвичай потрібно або АКБ знімати, або примотувати провід ізолентою до товстої стальної дротини і так пропихувати. Хоча я можу помилятись.)
    Всього по проводах вийшло:
    4мм2 - 1м
    2,5мм2 - 6м
    0,75мм2 - 2м
    наконечники мідні луджені - 4шт.
    (хоча в мене по проводці був надлишок)
    Всі з'єднання паяв та ізолював авто ізолентою. Провід, перед тим як затискати в наконечнику, також обпаював.
    ВАЖЛИВО! Між силовим 3(30) та "+" автомобіля потрібно поставити запобіжник на 40А.
    Роботу зроблено, мрія втілена в життя, фари світять класно:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Для порівняння:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Бюджет:
    1. ПТФ лінзовані DEPO - 968 грн(900грн фари, 68грн пересилка)
    2. Перемикач головного світла - 350 грн(325грн - перемикач, 25грн пересилка)
    3. Решітки в бампер під ПТФ - 380 грн(довелось взяти оригінальні за 600грн, бо замінник виявився фуфлячим і нерівно ставав на туманки)
    4. Реле 40А з розткою - 50 грн
    5. Штекери під цоколь H11 - 50 грн
    6. Проводка - 51 грн
    7. Наконечники мідні - 10 грн
    8. Авто ізолента - 15 грн
    9. Затяжки пластикові - 12 грн
    10. Запобіжник 40А від Форда (Exist) - 18 грн
    11. Болти 6х35 під шестигранний ключ 6шт, гайки 12шт, плоскі шайби 12шт., пружинні шайби 12шт. - 19грн.
    І того - 2143 грн
    Дякую за увагу.
    P.S. Завтра зоблю детальні фото проводки під капотом, просто вже було темно, робив під кемпінговим ліхтарем.
    - - - - - під капотом, ось:
    [​IMG]
    Запобіжник в мене є, не поставив по банальній причині, не знаю де купити гайки для фіксації запобіжника.
    [​IMG]
    Ось так виглядають ПТФ вдень з оригінальними решітками:
    - права:
    [​IMG]
    - ліва:
    [​IMG]
     
  2. tessey

    tessey Учасник

    Дописи:
    123
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    blue
    #2
    О, тачілка з ІФ.
    ні цвяха, ні жезла

    тільки поправте назву теми. У вас мав би бути БСТ движок
     
  3. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #3
    2.0 SDI BLS це вже щось!
     
  4. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #4
    Розшифровка мого ВІН-кода:
    "Марка: N VIN: WV1ZZZ2KZ7X114412 Код страны: NLD
    Модельный год: 2007 Описание: Caddy pan.vanBasic 51 SDI 5-s Регион: 211
    Модель: 2KAA32 Дата производства: 2007-03-29 Номер дилера: 00301
    Буквенное обозначение двигателя: BST Дата продажи: 2007-05-21 Лизинг:
    Буквенное обозначение КП: JJS Номер одобрения типа ТС:
    Цветовое исполнение Модель Код цвета Номер краски (коренной идентификатор краски) "

    [upd=1412110592][/upd]
    Виправив тему, вибачте...

    [upd=1412110670][/upd]
    Проживаю у Львові, а прописка в ІФ області... :yes:
     
  5. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #5
    Можна и на этих колесах зимой катать.Только год посмотреть чтоб не сильно старые были.
     
  6. Vadim Iva

    Vadim Iva Досвідчений

    Дописи:
    984
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Серебристый металик
    #6
    совершенству нет пределов, поэтому пускай служит верой и правдой.
     
  7. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #7
    Я б поперше на ГРМ разорився якщо точно не знаеш коли мінявся... :unknown:
     
  8. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    #8
    В даний момент якраз клею вібру і шумоізоляцію. Вібру вибрав Ультімейт А3 (дно, арки), А2 (стеля, двері). Як на мене найкраще співвідношення ціна якість. Якщо цікаво, напиши в приват, скажу де брав.

    Чув про такі, але ні разу не бачив в продажу, якщо знаєш де знайти, підкажи, будь ласка.

    Оригінальні, думаю, важко знайти. Якщо хтось робить з склоплатику, підкажи, будь ласка, де знайти.
     
  9. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #9
    Есть делают из стекловолокна вроде Черкассы.Но качество там не особо.
     
  10. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #10
    Я, мабуть, дуже великий оптиміст... Буду шукати хоч якісь...

    [upd=1412189734][/upd]
    Мене запевняють втому що на 162 000 км, а зараз 213 000 км... Як думаєте, ще хоч 15-20 тисяч накатаю на старому????
     
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,074
    #11
    bvi, подивіться на стан ременя ГРМ, і тоді буде видно!
     
  12. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #12
    Доречі, потрібна об`єктивна думка щодо цього:
    Сальник колінвала задній, скажіть чи нормальний, чи фуфло, дякую.
    [​IMG]

    [upd=1412190614][/upd]
    ок, на днях подивлюсь і спробую викласти фото.
     
  13. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    #13
    А де б можна було хоча б фото глянути чи оголошення про продаж з фото. Бо пошук не увінчався успіхом.

    А як виглядає ремінь, який вже присмерті ?
     
  14. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #14
    Amadeus, та не як, щоб побачити ремень у якому стані його потрібно вивирнути на зовні і переломати от тоді побачите який у його стан .
     
  15. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #15
    Ну наскільки мені відомо, то можна ззовні побачити чи він не слоїться, або чи немає тріщин між зубами, це мало б бути видно і неозброєним оком, чи не так?
     
  16. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #16
    Не так. Всерівно необхідно кришку знімати!
     
  17. Andrey_ns

    Andrey_ns Досвідчений

    Дописи:
    866
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Blakc
    #17
    bvi, якщо слоїться то це вже жопа :shock: , а тріщини то якраз без вивертання і непобачиш :yes:
     
  18. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #18
    Ага, і ще одне, ось що знайшов в себе в лівій дверці розпашонки:
    [​IMG]
    і здвижна дверка:
    [​IMG]
    чи є якийсь натяк на те, що там є приводи ЦЗ??? Дякую...

    [upd=1412191789][/upd]
    А я якщо таке зроблю і він ще норм, то зможу його назад впихнути? Чи вже не варто...
     
  19. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #19
    ЦЗ, так-так, це вони ..=))
     
  20. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #20
    Ок, припустимо я її зняв, я так розумію, що з фоток там толку буде мало, якщо вірити словам Andrey_ns
     

Поділитися цією сторінкою