1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Двигатель 2,5Т VW Transporter 2008

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Perun, 31 лип 2014.

  1. Perun

    Perun Новенький

    Дописи:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    желтый
    #1
    Предлагают мне прикупить Турбодвижок с транспортера 2,5тди Возможно ли его усадить в моего бывшего почтовоза?? или лучше не заморачиваться??
    Кто что подскажет Буду очень признателен!!!
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    Perun, :lol: :lol: :lol: , я еще такого не слышал! Сравните вес двигателей! Это НЕ реально!
     
    Jetta Vlad подобається це.
  3. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #3
    Если это тот который пятицилиндровый, то точно не реально.
     
  4. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Дописи:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #4
    Да и не хороший этот двигатель-насколько я понял.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #5
    андрей львов, Их там уйма вариантов в зависимости от величины турбины - и есть весьма привлекательные. НО. Ему и под капотом Т4 тесно. Про кадди даже говорить страшно.
    Но если его таки туда упакуют - это будет шедевром тюнинга: в машину на платворме Гольфа втулить двигло от коммерческого микроавтобуса!
     
  6. Perun

    Perun Новенький

    Дописи:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    желтый
    #6
    Да уж)) Заморочился я трошки)) Спасибо Огромное Други!!
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #7
    Назад ставь, будет первый заднеприводный кадди. :eek:
    Я думаю всунуть то можно, но как оформить и вообще? МОзги, приборки, та это ппц, тупо вмсе переделывать надо.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #8
    Perun, а можно узнать, чем Вы руководствовались, когда думали впихнуть такой двигатель в Caddy ?!
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    "...маловато будет!!!" (с) Пластилиновая ворона.
     
  10. tessey

    tessey Учасник

    Дописи:
    123
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    blue
    #10
    Та і моторчик 2,5 з Т5 стрьомненький
     
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #11
    Народ, запитання стосовно мотору 2.5 ТДИ , скоріш всього 66 кВт, Т4, 2002 рік.
    Їхав сьогодні тесть в Житомирську обл, відїхав від Києва кілометрів 30 і заглох: на швидкості 110 впали обороти різко, тобто нічого не троїло, не гарчало, не диркало а різко пропала тяга, тупо заглох. Подзвонив мені щоб я привіз йому паливний фільтр, я привіз, він його поміняв, фактично сухий достав і насухо його всунув, стартером качнути не получилось бо акум. здох, то я його на буксір кілометри 2 протащив щоб прокачало, глянули а солярка взагалі в фільтр не думала заходити. Затащив я тоді його на СТО рядом, глянули на комп, вискочили там 4 помилки, одна з них не стиралась ( помилка датчика температури охолодж. рідини замикання чи яка там неь, ну не важно, це не від цього походу), тоді по нормальному фільтр залили соляркою, прокачали, підзарядили побиріку акумулятор, і завелась. І поїхав він в Новоград-Волинський ( 220 км). От я думаю доїде він чині? І назад чи вернеться сам чи треба буде мені тягнути його?
    Суть питання наступна: в чому може бути проблема?
    Мотор схожий по великому рахунку на BLS 1,9 Євро 4, тобто без сажового фільтра. Є ідея що можливо це ЄГР клапан?
    Думали що може ремень генератора, чи генератор не робить, чи ще всякі варіанти типу зуби перетерлись і так дальше, та завелось і все норм.
    І ще памятаю коли цей вася на СТО дивився на компі то там була помилка одна звязана з газами....
     
  12. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #12
    Колега,Двигатели абсолютно разные,т.к. у нас НФ а там механический ТНВД...Копать надо вокруг ремня ТНВД...Вот Вам сноска http://vwts.ru/forum/155501.html
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #13
    Та я щось зразу про паливну апаратуру і не подумав, зовні глянув на мотор і здалось що все дуже схоже. А реально паливну і прийдеться регулювати. Сподіваюсь тесть з Новоград-Волинська сьогодні сам приїде :)))
     
  14. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #14
    Юр, тесть повернувся чи ти за ним пігнав в Новоград/В???? :unknown:
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #15
    Та повернувся сам. Там заїжджав до своїх знайомих майстрів, сказали всі в один голос що заглох через те що соляра не поступала в бак. А він колись собі самостійно переносив топлівний фільтр щоб повище був, і якось там їм показалось що трубки не герметично позакріплювані, і тому перестала поступати соляра а сосало з возвратки повітря, чи що.
    Було все норм від тоді, а сьогодні їхати він мав 100 км. від Києва, відїхав напевно кілометрів кілька від дому і заглох наглухо знову, то сусід його тащив додому бо я в Києві був.
    ХЗ що за фігня, позавчора він шланги по яких йде соляра до фільтра міняв і нормально зробив все.
    Варіант що кидали ссилку на форум течиків де описують по суті про те що налаштовувати потрібно вприск ( затримка і т.д.) теж відпадає, бо кілька днів назад на компютері дивились і все в нормі, та й від того що вприск там чуть туди чи сюди йому йому брати й глохнути й не заводитись????
    Я грішу на той сраний клапан газів...
    Зареєструюсь якось на сайті течиків і може підкажуть щось толкове. Чи майстра норм по дизелях шукати, щоб і з паливною апаратурою цих машин розбирався і хоча б гірше не зробив.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #16
    Yuran, Хочеш універсальну пораду?
    Корячити можна все що завгодно. Але почати треба з причини - відсутності солярки. Вплоть до того, що врізати "тройник" перед фільтром з 2-ма краниками, що дозволить подавати соляру або з бака або з резервної каністри.
    І шукати підсос воздуха в подающих паливопроводах...
     
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #17
    спс. Можливо це дійсно варіант що десь іде підсос воздуха, але тесть коли щось робить то робить нормально,просто виникла ідея з цим клапаном довбаним...
    Він уже навіть акомулятор поміняв на цьому тиждні на новий.
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #18
    Тиша. А яка цікава тема була: спочатку мотор 2,5 в КЕДа всунути, а закінчилось все сухим фільтром на Т4 тестя..
    Ото широта поглядів!!!!
     

Поділитися цією сторінкою