1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Двигатель 2,5Т VW Transporter 2008

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by Perun, Jul 31, 2014.

  1. Perun

    Perun Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    желтый
    #1
    Предлагают мне прикупить Турбодвижок с транспортера 2,5тди Возможно ли его усадить в моего бывшего почтовоза?? или лучше не заморачиваться??
    Кто что подскажет Буду очень признателен!!!
     
  2. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #2
    Perun, :lol: :lol: :lol: , я еще такого не слышал! Сравните вес двигателей! Это НЕ реально!
     
    Jetta Vlad likes this.
  3. vitam

    vitam Старожил

    Messages:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #3
    Если это тот который пятицилиндровый, то точно не реально.
     
  4. андрей львов

    андрей львов Спеціаліст

    Messages:
    3,852
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #4
    Да и не хороший этот двигатель-насколько я понял.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #5
    андрей львов, Их там уйма вариантов в зависимости от величины турбины - и есть весьма привлекательные. НО. Ему и под капотом Т4 тесно. Про кадди даже говорить страшно.
    Но если его таки туда упакуют - это будет шедевром тюнинга: в машину на платворме Гольфа втулить двигло от коммерческого микроавтобуса!
     
  6. Perun

    Perun Новенький

    Messages:
    17
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    желтый
    #6
    Да уж)) Заморочился я трошки)) Спасибо Огромное Други!!
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #7
    Назад ставь, будет первый заднеприводный кадди. :eek:
    Я думаю всунуть то можно, но как оформить и вообще? МОзги, приборки, та это ппц, тупо вмсе переделывать надо.
     
  8. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #8
    Perun, а можно узнать, чем Вы руководствовались, когда думали впихнуть такой двигатель в Caddy ?!
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #9
    "...маловато будет!!!" (с) Пластилиновая ворона.
     
  10. tessey

    tessey Учасник

    Messages:
    123
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    blue
    #10
    Та і моторчик 2,5 з Т5 стрьомненький
     
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #11
    Народ, запитання стосовно мотору 2.5 ТДИ , скоріш всього 66 кВт, Т4, 2002 рік.
    Їхав сьогодні тесть в Житомирську обл, відїхав від Києва кілометрів 30 і заглох: на швидкості 110 впали обороти різко, тобто нічого не троїло, не гарчало, не диркало а різко пропала тяга, тупо заглох. Подзвонив мені щоб я привіз йому паливний фільтр, я привіз, він його поміняв, фактично сухий достав і насухо його всунув, стартером качнути не получилось бо акум. здох, то я його на буксір кілометри 2 протащив щоб прокачало, глянули а солярка взагалі в фільтр не думала заходити. Затащив я тоді його на СТО рядом, глянули на комп, вискочили там 4 помилки, одна з них не стиралась ( помилка датчика температури охолодж. рідини замикання чи яка там неь, ну не важно, це не від цього походу), тоді по нормальному фільтр залили соляркою, прокачали, підзарядили побиріку акумулятор, і завелась. І поїхав він в Новоград-Волинський ( 220 км). От я думаю доїде він чині? І назад чи вернеться сам чи треба буде мені тягнути його?
    Суть питання наступна: в чому може бути проблема?
    Мотор схожий по великому рахунку на BLS 1,9 Євро 4, тобто без сажового фільтра. Є ідея що можливо це ЄГР клапан?
    Думали що може ремень генератора, чи генератор не робить, чи ще всякі варіанти типу зуби перетерлись і так дальше, та завелось і все норм.
    І ще памятаю коли цей вася на СТО дивився на компі то там була помилка одна звязана з газами....
     
  12. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #12
    Колега,Двигатели абсолютно разные,т.к. у нас НФ а там механический ТНВД...Копать надо вокруг ремня ТНВД...Вот Вам сноска http://vwts.ru/forum/155501.html
     
  13. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #13
    Та я щось зразу про паливну апаратуру і не подумав, зовні глянув на мотор і здалось що все дуже схоже. А реально паливну і прийдеться регулювати. Сподіваюсь тесть з Новоград-Волинська сьогодні сам приїде :)))
     
  14. МАГА

    МАГА Старожил

    Messages:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #14
    Юр, тесть повернувся чи ти за ним пігнав в Новоград/В???? :unknown:
     
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #15
    Та повернувся сам. Там заїжджав до своїх знайомих майстрів, сказали всі в один голос що заглох через те що соляра не поступала в бак. А він колись собі самостійно переносив топлівний фільтр щоб повище був, і якось там їм показалось що трубки не герметично позакріплювані, і тому перестала поступати соляра а сосало з возвратки повітря, чи що.
    Було все норм від тоді, а сьогодні їхати він мав 100 км. від Києва, відїхав напевно кілометрів кілька від дому і заглох наглухо знову, то сусід його тащив додому бо я в Києві був.
    ХЗ що за фігня, позавчора він шланги по яких йде соляра до фільтра міняв і нормально зробив все.
    Варіант що кидали ссилку на форум течиків де описують по суті про те що налаштовувати потрібно вприск ( затримка і т.д.) теж відпадає, бо кілька днів назад на компютері дивились і все в нормі, та й від того що вприск там чуть туди чи сюди йому йому брати й глохнути й не заводитись????
    Я грішу на той сраний клапан газів...
    Зареєструюсь якось на сайті течиків і може підкажуть щось толкове. Чи майстра норм по дизелях шукати, щоб і з паливною апаратурою цих машин розбирався і хоча б гірше не зробив.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #16
    Yuran, Хочеш універсальну пораду?
    Корячити можна все що завгодно. Але почати треба з причини - відсутності солярки. Вплоть до того, що врізати "тройник" перед фільтром з 2-ма краниками, що дозволить подавати соляру або з бака або з резервної каністри.
    І шукати підсос воздуха в подающих паливопроводах...
     
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #17
    спс. Можливо це дійсно варіант що десь іде підсос воздуха, але тесть коли щось робить то робить нормально,просто виникла ідея з цим клапаном довбаним...
    Він уже навіть акомулятор поміняв на цьому тиждні на новий.
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #18
    Тиша. А яка цікава тема була: спочатку мотор 2,5 в КЕДа всунути, а закінчилось все сухим фільтром на Т4 тестя..
    Ото широта поглядів!!!!
     

Share This Page