1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проходит соляра в масло 1.9 tdi BLS

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by kikudgiro, Jul 20, 2014.

  1. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #81
    А вот это в точку.
    Я все больше склоняюсь к тому, что насос форсунка разбивает ГБЦ из-за того, что растягивается болт (а болт таки растягивается), затяжка ослабляется и форсунку начинает потихоньку расшатывать
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #82
    на туране-форуме прочитал, что если немец написал производить замену раз в 100 тыс.км. - будь добр, сделай это :hi: Дольше прослужит. Резинки имеют свойствость :yes: дубеть. А мы не производим замену, а после этого жалуемся, вот мол, разбилось место, умерала форсунка и т.д.

    Вот, собственно, я поэтому и занялся этим вопросом, что бы когда потеплеет - произвести замену.

    возможно оно и так, но! так давайте и масло не менять пока мотор не станет троить и оно не превратиться в сгущёнку :hi:
     
  3. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #83
    Я такого не писал.
    Или где-то писал, но с иронией, дескать таково мнение большинства

    Да беда в том, что нигде не написано, что через 100-150 нужно делать ревизию ГРМ.
    Вот никто и не делает...
    Абсолютно правильно проинспектировать этот узел превентивно. Тем более, что он слаб.
     
  4. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #84
    Ghost, это же резинки, метал не вечен. Я сторонник что бы заменить. Есть понятие старения и тем более где, в моторе. Где и дизель и масло + давление, температурные режимы.
     
  5. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #85
    Согласен целиком и полностью.
    Потому что если дождаться того, что солярка потихоньку пойдет в масляную систему, там появится и повышенный износ распредвала и гидротолкателей и прочие прелести
    + желательно заменить болты крепления НФ
     
  6. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #86
    а можна фото чи каталожний номер?

    [upd=1423814439][/upd]
    або і те і те :oops:

    [upd=1423815179][/upd]
    типу ці болти?

    03G103385A Болт крепления насос-форсунки Volkswagen

    [upd=1423815999][/upd]
    і ще одна цікава ссиль

    http://remontvw.spb.ru/?p=95
     
  7. Sany4

    Sany4 Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #87
    Час летить швидко… вибачайте, що затягнув з продовженням звіту про зборку, але краще пізно (через місяць) чим ніколи :oops:
    Я тут на днях встановив ELSA 4.0 VW (це інформаційна база по ремонту авто концерна VAG). ОБОВ’ЯЗКОВО запасіться ELSA скажу я тим, хто не має такої програми а ремонтувати свій Кадді хоче сам – там є більшість необхідної інформації (її об’єм говорить сам за себе – більше 20Гб, скачував її три дня і три ночі… :) Тому основну інформацію викладу звідти, а нюанси опишу.
    Про те, яке кільце за що відповідає, розповів на відео вище Megatrans. Про те, як кільця вдіти на форсунку – тут https://drive.google.com/open?id=0B6inBFKaVK2ILWctX0tqVVVXVDA&authuser=0
    Звісно що таких приспособ ні в кого немає , але встановивши кільця будь-яким методом треба слідкувати за тим, щоб кільця не були перекручені.
    Далі ставимо форсунки на місце. Це – тут https://drive.google.com/open?id=0B6inBFKaVK2IT0k0THN5bHdzVGc&authuser=0
    Одне цікаве питання – як вставити форсунку в гніздо на якому є канавки від виробітки? Правильно – спочатку треба зняти фаску під 45 градусів з вершини канавки. Але... є одне але – в такому місці це зробити якісно практично нереально, в любому випадку залишаться якісь зазубринки, які все ж пошкодять гумове кільце. Ось на цьому місці я і зрозумів, що такого ремонту вистачить в кращому випадку на 30 тис.км. Так що, як тут не «ізловчайся», а втулить гнізда прийдеться – це питання часу.
    Ще один момент – перед тим, як вставити форси в гнізда, кільця краще змазувати консистентною змазкою.
    Ідемо далі. В мене руки ростуть з правильного місця, але поставити форсунки перпендикулярно розпод.валу «по книжці» так і не зумів – нормально поміряти від бази до форсунки неможливо, або треба підрізати одну із губок штангенциркуля, або знімати тандемник. Тому я контролював перпендикулярність візуально.
    Далі треба виконати такі дії: закручуємо «від руки» болт кріплення форсунки, заглушуємо обратку тандемного насоса, а на його подачу даємо повітря тиск 3-4атм. (повторюємо дії, як при діагностуванні) і слухаємо-дивимось, перевіряємо герметичність. Якщо все добре, берем динамометричний ключ і зажимаємо болти форсунок з моментом по книжці (замість динам. ключа я використав ручні ваги «безмін» і ричаг в 20 см, ). Момент – 12 Нм з доворотом на 270 градусів. Після затяжки ще раз слухаємо-дивимось, поливаєм солярою із шприца місця стику форсунка-головка, якщо все добре відключаємо повітря.
    Діємо далі по інструкції: ставим коромисла, затягуєм гвинти з моментом 20 Нм і доворотом на 90 градусів. Виконуємо регулювання зазору між коромислом і форсункою (детально описано вище в приложеному файлі). Момент затяжки контргайки 30Нм.
    Тепер із шприца поливаємо маслом всі кулачки розпод.валу, ставим кришку головки блока і кожух ремня на місце, не забуваєм надіти патрубки тандемного насоса, підключаєм АКБ… і наступає момент істини – заводим машину. Тут спішити не потрібно, щоб не посадити АКБ чи щось не спалити, нормальний тандемник сам закачає ДП з фільтра в напорну магістраль, заодно і вижене звідти повітря – в мене на це пішло 7-8 підходів стартером по 5 секунд (між підходами перекур 30с). Коли мотор заведеться, потрібно його послухати – чи всі гвинти закрутили, чи якогось ключа не забули? Потім маленький тест-драйв на предмет динамічних характеристик двигуна. Якщо все зроблено правильно, замінюємо масло з фільтрами і в путь-дорошку (не забуваючи зазирати на щуп).
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #88
    Очень хорошо! Спасибо.

    ПС: не пропадет этот человек - замена динамометрического ключа кухонным безменом и одной формулой :lol: А самое смешное, что теоретически все правильно (по моим подсчетам 5,88кг на плече в 0,2 метра)
     
  9. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #89
    Меня тоже зацепило за живое ситуация с динамометрическим ключом :wall: ,имея мозги и руки и осилив такой объем работы,неужели нельзя было купить или одолжить у кого-то ключ? "Правильный" инструмент - это продолжение рук механика. Специально узнал на базаре,самый доступный ТОП-ТУЛ - 20 у.е.
     
  10. xod85

    xod85 Новенький

    Messages:
    48
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Борзна
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    white
    #90
    Похоже и у меня такая проблема.
    Авто 10. 2010 г 1.9 TDI BSU 55 kwt, купил в начале ноября 2014 г с пробегом около 165 000 км. Ездил мало, постоянно наблюдал за уровнем масла, вроде не менялся. В начале декабря заменил у Жени Megatrans масло(влил канистру 4 л), фильтра, ремень с роликами, помпу. После этого накатал меньше 1000 км,неспешно занимался переоборудованием, еще и бак просверлил, все никак не сделаю. После замены, за уровнем масла не наблюдал. Прочитал эту тему, вытянул щуп, а там больше максимума. Звонил Жене, говорит, можно слить немного масла(до уровня) и понаблюдать, но скорее всего придется ехать к нему. В работе двигателя на холостых и при езде изменений не заметил. Пробег вроде небольшой, с чего бы вдруг такая проблема, или это не зависит от него?
     
  11. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #91
    Больное место моторов 1.9ТДИ с пробегом. Ничего удивительного. Сделайте и будете дальше ездить долго и счастливо
     
  12. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Messages:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #92
    xod85, ІМХО- ремкомплект форсунок- протерлась якась і почала пропускати. Але останнє слово за майстром.
     
  13. Sany4

    Sany4 Гість клубу

    Messages:
    7
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #93
    saxon, моя сім'я не зрозуміє покупку одного ключа за 20 доларів=500грн (за теперішнім курсом) :( - це рас, два - як правильно замітив jorjik, плечем 20 см треба затягувати силою 60 Н, або 6 кг, це значить наступне - беремо шестилітрову баклаху, наливаємо водою, підважуєм на безмін, запам'ятовуємо позначку на якій зупинилась стрілка (це я до того, що хтось нарікне на неточність кухонних ваг), і затягуємо гвинт до цієїж позначки... і вуаля - момент затяжки витримано :!: А тепер розкажіть мені, ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДИНАМОМЕТРИЧНИЙ КЛЮЧ? Правильно: методом, аналогічним мойому, тому я використовую ричаг і повірені кухонні ваги там, де це можливо. Ну і на останок: за гроші, зекономлені на динамомерт. ключ було придбано супер-набір шестигранників, шести і дванадцятилучевих зірочок KING ROY BIT 40 (за 300грн) :hahaha:
    http://prostoretools.com.ua/kingroy-bit-40-mod-7964 це не реклама, а для ознайомлення.

    [upd=1424209403][/upd]
    До речі накатав уже 800 км - масло на місці :yes:
     
  14. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #94
    сьогодні обзавівся таким аксесуаром в 200мм,

    [​IMG]

    Форсунки ним вийняти можливо? Що скажуть бувалі
     
  15. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #95
    Это тоже съемник, но совсем не для форсунок...
     
  16. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    #96
    jorjik, вчера подвернулся по очень хорошой цене. Вот и думаю, подойдет или нет. А то обратный молоток делать лень
     
  17. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #97
    Форсунка крепится упорным бруском, на котором ест выступ. Крюк обратного молотка (съемника форсунок) должен быть контрпрофилем углубления форсунки.
    Вот очень наглядные картинки на ВВТС:
    http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=161006

    ПС: не Вы ли эту ссылку и скидывали сюда.....? :oops:
     
  18. xod85

    xod85 Новенький

    Messages:
    48
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Борзна
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    white
    #98
    На прошлой неделе был на приеме у Жени Megatrans, заменил ремкомплект насос-форсунок. Надеюсь помогло, пока уровень не изменился, но буду наблюдать.
     
  19. Ghost

    Ghost Старожил

    Messages:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    #99
    xod85, износа в головке в месте посадки форсунок не было?
     
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    мотор внутри самый лучший из всех, что я видел. пробег 160 и это видно!
     

Share This Page