1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    Народ - мы отошли от темы: АКБ!
     
  2. Serj 11111

    Serj 11111 Гість клубу

    Messages:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    С этим я не соглашусь! вещь очень нужная и полезная продлевающая жизнь АКБ! вот видео на эту тему https://www.youtube.com/watch?v=H4t_h0uTZeQ&list=UU0Ejcg2EZkvACG4dC_Dipfw
    кожух служит термоизолятором для акб ! :yes:
     
  3. jura-777

    jura-777 Учасник

    Messages:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    А чё это на втором видо за модификатор омега?
     
  4. Serj 11111

    Serj 11111 Гість клубу

    Messages:
    3
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    я на в курсе, незнаю, не пробовал, может у кого то есть опыт использования поделитесь :)
     
  5. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Serj 11111, пластиковий є термокожухом?
     
  6. jura-777

    jura-777 Учасник

    Messages:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
    Нет там ещё чехол должен быть на липучке
     
  7. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    Кожух для АКБ надо, особенно зимой, но то, что у нас есть кожухом - это :hahaha:
     
  8. jura-777

    jura-777 Учасник

    Messages:
    297
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белий
  9. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    VARTA 72Ah

    Как я понял, наша Варта совсем не перезаряжаемая ( необслужимая)... а что делать, что бы напряжение на ней поднять :? :? :?
     
  10. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    VWDRIVER,
    Я ставлю кожної зими один - два рази на 12-24 год на зарядку.
    Напругу на мінімум якщо на добу або посередині на 12 год і Всьо ОК.
    Зарядне такево:

    [​IMG]
     
  11. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    AndRi Y KO, а в мене банальне питання - а пробки як викручувать?!
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    :!: :!: :!: :!:

    [upd=1417639155][/upd]
    там сапун. не надо выкручивать. Хотя, заряжай лучше подальше от людей.. когда-то у бати взорвалась варта так..
     
  13. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    VWDRIVER,
    Там і так є вентиляція. Точно не пам'ятаю, якщо не путаю машини, то під наклейкою є планка під якою пробки...
     
  14. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    Megatrans, по Исте я знаю прекрасно, было, заряжал... а вот оригинальная Варта - первый раз... внешне - признаков нету, если нету, вентиляция - это хорошо, тогда надо на 5-10% ток кидать АКБ...

    [upd=1417639331][/upd]
    AndRi Y KO, не прощупались...А Варта - рідна, з завода.
     
  15. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    VWDRIVER,
    Варта рідна, просто рік тому заряджав, точно не пам'ятаю чи на Кадді чи на іншій машині під наклейкою знімав планку а під нею пробки відкручуються... Здається то на іншому авто моєму так було, а в нас варта необслуговувана тільки вічко контролю стану АКБ: зелений-зер гуд, чорний-гуд, білий-швах... Вроді так.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    AndRi Y KO, от це й питаю за останній, що з ним робить, чи безпечно його підзаряджати?!
     
  17. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Messages:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Необслуговуєма - нічого не викручуємо. На зарядку поставили. КаКастрюлю кришкою накрили і пішли робити своі справи
     
  18. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Messages:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    Ніколи не підзаряджав АКБ, ні на кадді ні на попередньому авто, хіба коли фари забув разок тоді розрядився і заряжав! Впринципі в мене VARTA рідна 2008р. кожен день машина їздить 50км мінімум, небачу смислу ставити його просто так на зарядку то справа генератора, хоча в мене бензин, можливо в дизелях трохи поіншому, там треба порядно крутанути шоб тракторець завівся!
     
  19. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    VWDRIVER,
    Як писав Megatrans, там збоку є сапун для вентиляції.
    Я вже 3 зими заряджаю регулярно на початку морозів нижче -15*С
    Поки всьо ОК
     
  20. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,074
    koliysuk, запальничка заводиться і від батарейки телефона, але як заводиться так і їде, для дизеля, особливо взимку - треба холодний ток, чим більше, тим краще.

    AndRi Y KO, а я за 3,5 роки - ніразу ще цього не робив...
     

Share This Page