1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Скрыть объявление
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.4 (BCA,BUD)

Тема в разделе "Бензинові двигуни / Бензиновые двигатели", создана пользователем no name, 31 мар 2014.

  1. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Сообщения:
    2.840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #21
    ні в якому разі не набридаєте, питайте все, що вас цікавить.

    ні, невелика, пів дня роботи, на два свої автомобілі "вписував газ"

    документи видають самі газовщики, тобто фірма, яка встановлює ГБО.
    точно не пам"ятаю здається, в пакет документів входить акт виконаних робіт, акт огляду (повірки) балону і ліцензія на право встановленя ГБО

    з цими документами йдете в ДАЇ ( також берете свій паспорт, ідентифікаційний код, та техпаспорт), пишете заяву на переобладнання для роботи на зрідженому газу, машину дивиться експерт і після обіду дають новий техпаспорт, по грошам платив здається 400 гривень, але зараз послуги ДАІ подешевшали.
     
  2. Петрович

    Петрович Новенький

    Сообщения:
    14
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    ?
    #22
    Дякую :hi: , нехай Вас не підводить ні машина, ні здоров"я.
     
  3. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    4.763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #23
    Петрович, то як? Певне хтось запропонував кадділака 1.4? Що вирішили? :? ;) ;) ;)
     
  4. Петрович

    Петрович Новенький

    Сообщения:
    14
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    ?
    #24
  5. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Сообщения:
    2.840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #25
    здається це авто наш одноклубник продавав
     
  6. no name

    no name Старожил

    Сообщения:
    15.075
    #26
    acerbuss, сьогодні продали, і це машина з Харкову була.
     
  7. Петрович

    Петрович Новенький

    Сообщения:
    14
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    ?
    #27
    /viewtopic.php?f=10&t=1018 ось продаж в клубі, я так зрозумів що він розкидав свою об"яву по всих клубах, бо купили з клубу"маздунів" :D . Тепер чекайте прибуття ще одного Адепта ВАГеновського клубу. :yes:
     
  8. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Сообщения:
    2.840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #28
    я зрозумів, що це zzr, коли в об"яві прочитав, що тел продавця може бути вимкнений, бо він за кордоном ..
     
  9. kr60502

    kr60502 Старожил

    Сообщения:
    1.059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #29
    Петрович, лучше сразу(до оформления) поставить гбо, чтоб не платить несколько раз
    пробег почти 400тыс. - проблем не наблюдаю
     
    Dostam нравится это.
  10. Петрович

    Петрович Новенький

    Сообщения:
    14
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    ?
    #30
    Я так розумію, що це робиться тоді, коли машина ще на транзитних номерах?
     
  11. kr60502

    kr60502 Старожил

    Сообщения:
    1.059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #31
    да, и техпаспорт сразу уже будет с отметкой гбо
     
  12. Петрович

    Петрович Новенький

    Сообщения:
    14
    Модель:
    VW CADDY
    Колір:
    ?
    #32
    Дякую :hi: , корисна для мене інформація.
     
  13. Leo84

    Leo84 Новенький

    Сообщения:
    41
    Модель:
    VW CADDY
    #33
    полностью согласен с этим мнением,в отличии от других позитивных,а если еще учесть езду с кондиционером,то на 1.4 она мало приносит удовольствия.

    пы.сы.рено кенго не комплектовалось двигателем 1.3,а 1.4 и 1.6
     
  14. Bohdan K.

    Bohdan K. Новенький

    Сообщения:
    86
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    білий
    #34
    Підкажіть який у нас ремінь генератора йде (машина з кондиціонером, двигун BCA) і натяжний ролик (якщо можна - каталожні номера) і чи це йде в комплекті ремінь і ролик чи окремо?? Якого виробника краще ставити, і який у них ресурс? Дякую...
     
  15. yseroga

    yseroga Старожил

    Сообщения:
    1.363
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    #35
    Петрович привет, еще один земляк, скоро встречи будем местные организовывать. :hi:
     
  16. DNULL

    DNULL Новенький

    Сообщения:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY 1.4
    Потужність, л.с.:
    80
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #36
    Розкажу свою історію. І у мене машина з таким двигуном, але дісталася з пробігом на одометрі 110т, і відразу попав на заміну випускних клапанів із сідлами (ремонт гбц). (Двигун почав троїти, відсутня компресія в цилідрі). Авто раніше теж було на газу і напевно їздили на хороших обертах. На своєму досвіді перевірив, що клапана реально прогорають. і якщо у двигунах більш потужніших, де робочі оберти нижчі ніж у нас це стається не скоро, то з нашим двигуном якщо давити за 4000rpm - можна теж попасти на ремонт. До того сказано, що якщо ви ставите газ, то експлуатуйте авто не перевищуючи рекомендованих газовщиками 3500rpm. Сам збираюся ставити варіатор запалення (уоз), і автоматичний перехід на бензин після 3500.
     
    Последнее редактирование: 29 сен 2015
    ACERBUS нравится это.
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Сообщения:
    6.252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #37
    ну вот так всегда: начали "за здравие" а закончили "за упокой"...
    только у Вас наоборот - начали с бреда и басен, но в выводах блеснуло зерно правды...
    ставить вариатор -это правильно. А вот что за установщики Вам наплели про 3500 оборотов? да этот движок до данной отметки "не едет" Нормально - так, тошнит потихоньку. Разберемся?
    Да, несомненно - газ горит медленнее чем бензин. Но это не мешает раскручивать мотор до отсечки! Спросите у любого владельца BSX (заводской метан). Так откуда берётся бред про 3500 оборотов?
    Вы будете удивлены - это всё лень..... Лень настройщиков и установщиков - нормально отстроить машину в движении во всем диапазоне оборотов в движении под нагрузкой. Знаю "халявщиков" которые сделают на Стаге автокалибровку - газанут пару раз на месте - и отправляют авто. А если к таким установщикам "в бонус" добавить редуктор недостаточной мощности (китайские копии Томасетто Аляска дают очень большие просадки по давлению при ускорении - а соответственно и забеднение смеси) и неправильно подобранный диаметр жиклеров в форсунках (меньшая чем надо пропускная способность) то и получим хронически забеднённую смесь. А именно это и есть причина проблем с клапанами - ведь когда работают газовым резаком чтобы начать резать металл добавляют в пламя именно кислород а не ацетилен!
    Короткое резюме такое - есть моторы (как правило V8 зверской кубатуры с металлокерамическимим сёдлами клапанов) где очень тяжело обеспечить "на верхах" такую же подачц топлива как и на холостых (около 600-700 об/мин). Там устанавливать переход на бензин после 4500 об/мин может и есть смысл. Но для того двигателя, что мы сейчас обсуждаем - это как 5-е колесо телеге: не более чем скрыть непрофессионализм установщиков или "несостоятельность" железа ГБО.
    Вариатор в любом случае поможет сгладить настройку на низких оборотах - ибо уже с 3500-4000 об УОЗ бензиновый и газовый совпадают.....
     
    Последнее редактирование: 29 сен 2015
    DNULL нравится это.
  18. DNULL

    DNULL Новенький

    Сообщения:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY 1.4
    Потужність, л.с.:
    80
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    #38
    Так, ви праві. Переважна більшість установок за 500евро йдуть з простим блоком (без довприску і всяких фіч), форсунками valtek і описаним вами редукторами. Напевно цей комплекс на великих обертах важко налаштувати на багату суміш, звідси й рекомендації 3500. На автомобілі середнього класу ніхто і не рекомендує ставити обладання преміум класу. Мені ні разу не попадалися установщики, які пропонували накатувати карти, все зводилося до калібровки. Знаєте майстрів з хорошим досвідом і які налаштовують все як треба? - діліться координатами.
     
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Сообщения:
    6.252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #39
    Відкрию Вам страшну тайну - навіть установки до 350 долларів мають функцію переходу на бензин при досягненні визначеної кількості обертів (Tamona наприклад).
    Толкових установщиків знайти не так і складно - зайдіть на профільні форуми накшталт KostaGas або CarHelp.Info - знайдете в свому місті спецівлістів з достойною репутацією.
    Навіть двигун 1,6 8кл можливо налаштувати на нормальну роботу з Валтеками. Доплачувати 40 долларів за варіатор готові не всі : але воно того варте...
     
  20. cosyak

    cosyak Новенький

    Сообщения:
    26
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    CADDY
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    белый
    #40
    Вечер добрый обладателям каддилака! Хочу влиться в ваш диалог так-как являюсь обладателем данного авто уже 11 лет и знаю много проблем и решений проблем этой машины и не могу решить и до сих пор.
    Перше повідомлення: 1 мар 2016

    Нове повідомлення: 5 мар 2016
    Вечер добрый! Подскажите кто может сталкивался!! Машина на холодную троит. Чек сходит сума, вонь неимоверная. Переменял все. Свечи, катушки, форсунки, коллектор, лямбду, датчики все, ЕГР глушил а разницы нет. уже не знаю куда дальше!!
     

Поделиться этой страницей