1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #1
    Дизельние двигателя / дизельні двигуни 2.0 SDI
    [table][tr][td]Модель[/td][td]Циліндри/Клапани[/td][td]Об'єм[/td][td]Потужність при об/хв[/td][td]Крутний момент при об/хв[/td][td]Код двигуна[/td][td]Роки випуску[/td][/tr]
    [tr][td]2.0 SDI[/td][td]4/8[/td][td]1968 см?[/td][td]51 кВт (69 к.с.)/4200[/td][td]140 Нм/2200–2400[/td][td]BDJ/BST[/td][td]10/2003–09/2010[/td][/tr][/tab]
     
  2. ОлегUA

    ОлегUA Перевірений

    Дописи:
    314
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    #2
    Цікава тема.... Можливо власники таких двигунів будуть мати бажання розповісти усі + і - цього двигуна..... :hi:
     
  3. destuctor

    destuctor Новенький

    Дописи:
    21
    Модель:
    SDI
    Рік випуску:
    2008
    #3
    На минулому форумі стільки слів прозвучало за і проти. Всі приходили до одного: тяговитий, обслуговування як і TDI, але повільніший трохи. у самого 2,0 SDI
     
  4. Bonja

    Bonja Гість клубу

    Дописи:
    7
    #4
    Ну от і розказуй як себе веде сді 2,0,на обгонаг з грузом без груза,як хаває паливо ну і обслуговування
     
  5. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #5
    Bonja, По місту 6.5, траса 5.5 (при окремій манері їзди). На обгонах нормально впринципі, якщо готуватись завчасно, т.е. трошки відпустив, а коли є нагода - розігнався в своїй смузі і обійшов, впринципі проблем небуло ніколи, привик) Тяговитий - не то слово, грузив 750 кг. цементу ( 30 мішків по 25 кг ), чесно кажучи тягне спокійно. Великий мінус - шумний двигун, особливо непрогрітий, тай не швидкісний. Для місто вистарчає, а от в Польщі по автобану після 110 км\год в салоні шумно досить, можливо через відсутність обезшумки, макс. швидкість 150 км. год. на польській солярці, але оптимально 100 - 110.
     
    kolyan1302, Kyltic та Евгений подобається це.
  6. kalus-v

    kalus-v Учасник

    Дописи:
    103
    Модель:
    Caddy combi
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    #6
    Кроме всех перечисленных преимуществ (отсутствует турбина, сажевый), самый главный: тише едешь - дальше будешь.
    Выйдите из машины, обойдите её и посмотрите - создан ли Caddy для скоростной езды?
    Нечего летать 140, тем более на наших дорогах... :geek:
     
    Владдимир, vadimpbvvk, wertyfox та 8 іншим подобається це.
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #7
    Едьте 90 - и вы узнаете, как на долго хватает полного бака! А 100 и выше - это деньги на ветер!
     
    Kyltic, Cергій, Андрій та 2 іншим подобається це.
  8. Kyzmuch

    Kyzmuch Старожил

    Дописи:
    1,057
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY BLF
    Двигун:
    1,6 BLF
    Потужність, л.с.:
    115
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    #8
    У меня такое ПИхЛО ;)
    Да не ФуРРаРРи, но и авто каГбы не для гонок :hahaha:
     
    Андрій подобається це.
  9. sbvn

    sbvn Учасник

    Дописи:
    256
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    WV Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    жовтий, як помитий
    #9
    повторюсь:
    авто не для "гонок".
    из "+": 1. расход топлива (6,6/5,7) до скорости в 110 км/час - особой разницы нет что с грузом что без.
    2. Полного бака хватило на 1115 км (почти 69 л)- два человека в салоне.
    3. Хорош при разгоне (крутить надо где то до 3200).
    из "-" : 1. Немного шумноват до 3-й передачи.
    2. На трассе при скорости за 100 - необходима подготовка к обгону". (дело привычки).

    Вывод: И.М.Х.О. - для "спокойных" водителей, и "нечастой быстрой" езды на большие расстояния - идеально :good: .
     
    shurikk42, Kyltic, IgzoR та ще 1-му подобається це.
  10. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #10
    +100, на динамику разгона практически груз не влияет, это не мой "старичек"
     
    Андрій подобається це.
  11. Letven

    Letven Учасник

    Дописи:
    205
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Octavia A5
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candy white
    #11
    Скажу от себя.
    В общем хватает динамики для нормальной езды по городу. Да туговато едет под небольшую горочку с грузом особенно без разгона. Ну при обгоне надо привыкнуть, ну и то что шумит особенно при 100-120 км/ч.
     
  12. tessey

    tessey Учасник

    Дописи:
    123
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    blue
    #12
    Я катаю вже близько 2-х років. В мене склались свої проз енд конс
    З плюсів:
    - витрата (5,5 траса, 6,5 місто)
    - простота обслуговування (не переживаєш за турбіну)

    з мінусів
    - динаміка, хоча до неї треба звикнути
    - шум двигуна ( частково поборов )

    Недавно балакав з власником ТДІ. з його слів ...та СДІ - х.ня..не їде. Напрошується питання а куди валити ?? по ямах глибиною в пів-коліна ? чи латках висотою ті ж пів-коліна? А потім чухєэмо потилицю чому такі дорогі ЗЧ і розказуємо що у кадіка "слабенька" підвіска" і врешті дивимось статистику ДТП : в день 10-15 смертей. Через от таких от любителів валити, бо у нього під капотом звір
    Кірім того їхати понад 120 особисто мені не комфортно. Авто хитає на нерівностях (колеса 16"). Одного разу переборщив зі швидкісю з незвички - обделался лёгким испугом.
    Висновок. СДІ для розміреної і впевненої їзди. Не забувайте 90 % це вантажні авто, які справляються зі своєю задачею на всі 200%
     
    Владдимир, Vetaldiesel75, shurikk42 та 3 іншим подобається це.
  13. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #13
    Был у меня СДИ. Покупал именно его, потому что опасался ремонтов турбины и т.д. При покупке был предупрежден, что машина медленная, но думал достаточно будет для моего "пенсионерского" стиля езды. Ошибался. Особенно после сравнения с 1,9 ТДИ (о сравнении с 2,0 ТДИ с средних размеров табуном под капотом - вообще умолчу). По трассе вообще не едет. Точнее едет, по только медленно. Если набрать разрешенную скорость - очень сильный шум. На больших расстояниях - слишком надоедает. Обгонять очень сложно, можно даже сказать - иногда страшно. Особенно на сложных участках узких дорог, когда начинается езда "в лоб".
    Если автомобиль для себя родного и иногда перевезти какой-никакой груз - однозначно надо смотреть 1,9 ТДИ и 2,0 ТДИ.
    Если машина "рабочая лошадка" - тут уже надо думать где, в городе или на трассе, будет в основном использоваться. Ну и, конечно, смотря какой город.
     
    miki_ua подобається це.
  14. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #14
    NPP, Это смотря с чего пересаживаться, 2 недели пока стоял на ремонте катал 2,0, так после моего 2,0 был просто самолетом, привык за пару часов, к своему привыкал потом 2 дня ;)
     
  15. Bonja

    Bonja Гість клубу

    Дописи:
    7
    #15
    А може хтось зробив обезшумку,може хтось поділитися?
    І які можуть виникнути проблеми з мотором SDI,пока один тільки плюс нема турбіни і сажевого а мінуси.....
     
  16. NPP

    NPP Старожил

    Дописи:
    1,959
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Бердичів
    Модель:
    VW PASSAT
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Кастрюля
    #16
    Bonja, а разве у 1,9 есть сажевый?
     
  17. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #17
    У меня SDI 2.0. Катаюсь почти год. Пробег за 200000 км ну + еще там скрутили. Проехал 15000 км, масло недоливал так как держит уровень. Говорят у двигателя проблемные крепления форсунок, разбивает посадочные гнезда. а так больше минусов не вижу. Еще читал мнение, что жизнь форсунок, а точнее посадочных гнезд головки зависит от длины тапка. А так в целом для меня двигателя вполне хватает.
     
    Noble, Ваня, shurikk42 та 2 іншим подобається це.
  18. vovachkalviv

    vovachkalviv Досвідчений

    Дописи:
    812
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy White
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #18
    Вони не проблемні в нас, вони стають проблемою якщо валити по 4 тис. оборотів без тями на кожній передачі на протязі багатьох тисяч кілометрів. І любий дизель не любить величезних оборотів, правда раз на місяць-два треба дати йому жару трохи. П.с. моя думка шо якщо і є випадки з розбитими форсунками - то машина з пробігом за 350 000, яка пахала раніше як ішак, коротше вижали всі соки.. :) :) :)
     
    Cергій подобається це.
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #19
    vovachkalviv, советую найти в Ютубе видео по ремонту головы Кэдди. Всё станет наглядно и ясно.
    Есличё то сам ФВ признал "просчёты в конструкции" изменив крепёж форсунок на двухсторонний.
    Вот так то. Хоть правда глаза и колет - игнорировать её как правило себе дороже.... :(
     
    Андрій подобається це.
  20. Bonja

    Bonja Гість клубу

    Дописи:
    7
    #20
    скільки грошей требо на нову форсунку до сді?
     

Поділитися цією сторінкою