1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Періодично зникає зв'язок з ЕБУ двигуна

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем каддіЛак, 2 лип 2025.

  1. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #1
    Проблема наступна. Періодично ( чомусь частіше в жару) при повороті ключа замка запалювання немає зв'язку з ЕБУ двигуна. Тобто не вмикається насос в баку , і відсутні на панелі значки двигуна і свічок накалу. Відповідно двигун не запускається . Стартер крутить. При повторному (інколи з другого чи четвертого разу ) клацання ключем все знову починає працювати. Реле перевірено і замінено , запобіжники теж.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    Лампу повісьте на контакт еБУ, де має бути + від запалення
     
  3. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #3
    ...трохи не зрозумів яку лампу треба туди чіпляти ??? І для чого ? Як індикатор чи прийде плюс від замка запалювання ? Мається на увазі, щоб перевірити саму контактну групу самого замка запалювання ???
     
    Останнє редагування: 2 лип 2025
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Ну логіка яка? Або Кан шина відпадає або живлення з блока. Там дивлячись які мозги є основне живлення і ж +15 лінія (від запалювання) також головне реле і т.д. щось з цього відвалюється періодично. Ось і все
     
  5. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    #5
    Доброго всім і тихого! Значить що ж все ж таки було. Подзвонили , почитали , реле похитали , фішки, контакти - все гуд. Клемну групу в запалюванні на всяк випадок поміняли, але і з нею все було гаразд. Попробували погріти трохи феном сам блок ЕБУ (бож саме коли жарко на дворі починались глюки)...і да...помилка вискочила (по 30клемі не чіткий сигнал). Мозги вскрили, подивились, там дуже інтірєсно но нихфіга непонятно. Закрили назад доки неполомали зовсім і пішли шукати новий блок. Перепрошили на новий блок , поставили , поїхали. Всьо ))
     

Поділитися цією сторінкою