1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Метан 2.0 на пропан

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем ua999, 13 бер 2015.

  1. Lyubomur

    Lyubomur Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Колір:
    сірий
    А які розміри пропанового балона? Який метановий зняли?
     
  2. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    Це цікава ідея, треба запитати, насправді.
    Там майстер щось казав типу якщо будуть метанові балони, машина буде перемикатися на нього увесь час, але ж можна просто витягати запобіжник, щоб метан не працював. Чи є якісь ще нюанси?
    Перше повідомлення: 23 вер 2022

    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    Загадав, у чому там, власне, проблема:
    Якщо залишати метанові балони, то вони не зможуть замінити метанові форсунки на пропанові + якщо повністю міняти, то роблять заправочний клапан штатний на пропан.
    Коротше, там додатковий гемор виходить.


    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    А де ви таке робили? І скільки коштувало?
     
  3. Oleghomutenko

    Oleghomutenko Новенький

    Дописи:
    25
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Южноукрайнск
    У лютому 2022 р. м.Миколаїв , коштувало 600 доларів.
    Перше повідомлення: 23 вер 2022

    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    Читати форум треба,це все тут обговорювалось. форсунки в метанові гнізда не треба ставити це далеко у пропану тиск нижче після редуктору,тому треба пропанові форсунки ближче до блока ставити.


    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    Балон ві вихлопної труби другий знімал.


    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    как на відео.


    Нове повідомлення: 23 вер 2022
    Пів року як встановив,все працює нормально.
     
    NRQ подобається це.
  4. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    Ще питання стосовно ОТК (техогляд): його краще зробити до переобладнання на пропан чи вже після?
    В техпаспорті тип палива написано просто "газ та бензин" або "s".
     
  5. Oleghomutenko

    Oleghomutenko Новенький

    Дописи:
    25
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Южноукрайнск
    У мене в дії так виглядає. Додатково техогляд не проходив
    Перше повідомлення: 25 вер 2022

    Нове повідомлення: 25 вер 2022
    Який саме газ в техпаспорті не вказано
     

    Вкладення:

    NRQ подобається це.
  6. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Без різниці
     
    NRQ подобається це.
  7. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    Дякую, так в мене так само у Дії, а в пластику просто "s".
    До речі, правильно розумію, що для пасажирських це ОТК робити не треба? Бо в мене там написано "ВАНТАЖНИЙ ФУРГОН".

    Також чув від однофорумця, що без талона деякі метанові заправки не будуть заправляти взагалі.
     
  8. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Стосовно талону. Перевірити теоретично можуть. За три роки у мене спитали один раз в Панталії ( під Ровно). А талон ви можете отримати у метанщиків. Як правило балони не перевіряють. Платите, отримуєте талон.
     
    NRQ подобається це.
  9. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Да,на данный момент техосмотр проходят только грузовые.
    Талон за 4 года спросили один раз,в Киеве на Укравтогазе.У меня есть,сделал давно.Но,думаю,что сейчас он не нужен.
     
    Igor T. та NRQ подобається це.
  10. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    С такой ценой на метан , надо просто перейти на пропан . 550уе делали под ключ. Все метановое сняли и баллоны и редуктор
     
  11. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    А де взнавали, якщо не секрет?
    Я поки що знайшов AlexGas:
    https://maps.app.goo.gl/Qcvqf2zp9d8FQEZP8
    В нього приблизно така ж ціна. Та може, ще якісь варіанти є...
     
  12. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    А знімати все нащо? Три вида палива,є три вида палива... В нас в країні, треба мати альтернативу...те що метан - сьогодні дорогий,це означає що так буде завжди... Тим більше 2.0 каддік дозволяє і метан мати і пропан... Якось так
     
    morphius, NRQ та Igor T. подобається це.
  13. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    В цілому, підтримую таку позицію: в наших умовах краще мати більше опцій.
    В моєму конкретному випадку просто було складно знайти хоча б такого майстра, що переобладнає з метану на пропан. А їхати в Київ той же поки що немає можливості. Тому вирішив вже, що хай буде так. Тим паче, що домовились поставити не 1 балон пропану, а 2 - має бути більший запас ходу.
    Ну і заспокоюю себе тим, що обслуговувати три системи все ж дорожче/трохи геморніше, аніж лише 2) Зрозуміло, що машині краще за все працювати на тому, що закладено заводом.
    Перше повідомлення: 4 жов 2022

    Нове повідомлення: 8 жов 2022
    Ну що, друзі, вчора забрав машинку з переобладнання. Ділюсь фотками процесу, якщо комусь цікаво.
    Мізки KME Nevo Sky Jet Eco, форси Barracuda. Редуктор я не знаю, який (забув спитати). Якщо знаєте, напишіть, будь ласка.
    Пропанові форси встановлені на попереднє місце метанових із відповідними модифікаціями. Балони два: 50 та 30л встановлені в паралель.
    Тепер питання: чи знадобиться комусь щось із залишків метанового обладнання, чи варто намагатися його продати, чи просто здати балони на метал? :confused:
     

    Вкладення:

  14. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Редуктор, катушка з нього даже знаю кому прямо зараз потрібна, катушки з балонів, магістраль. Щє буває шукають клапана з балонів, форсунки.
     
    NRQ подобається це.
  15. Stonik

    Stonik Учасник

    Дописи:
    149
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    Vw caddy 2.0 ecofuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @NRQ, Обманку якусь ставили щоб Чек не світився? Як електронно обіграли це все якщо є можливість розповісти?
     
    NRQ подобається це.
  16. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    Наскільки мені відомо, він залишив метанові котушки, щоб машина думала, що просто закінчився метан, та їздимо на бензині. Таким чином, чека нема.
     
    Igor T. подобається це.
  17. Eduardd

    Eduardd Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Lava Red
    А в такому разі вона не буде просити "заправити природній газ"? Не буде переключатись через якийсь час на метан?
    У вас рестайл?
     
    Burtipaev подобається це.
  18. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    Забийте, на те що буде писати.. На жаль метан... На сьогодні,эхх
     
    NRQ подобається це.
  19. NRQ

    NRQ Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    LB9A
    Так, у мене рест. Нічого не пише, просто стрілка метана на нулі, показує, що їзжу на бензі.
    Майстер також сказав, що в теорії можна відшити метан повністю та прибрати залишки його обладнання, але це роблять, за його даними, лише в Києві та коштуватиме ~5к.
    Перше повідомлення: 12 жов 2022

    Нове повідомлення: 16 жов 2022
    Заміряв витрату на пропані: десь 60% часу їздив містом, 40% - трасою. То ж змішана вийшла 11.5 л пропану на сотню км.
     
    Eduardd подобається це.
  20. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Пока,до сих пор, не вижу,и не видел раньше, смысла ставить гбо на "инородном" газе)
    В Сумах метан по 37 держится, дальше будем посмотреть)
     
    Останнє редагування: 17 жов 2022
    Igor T. та Burtipaev подобається це.

Поділитися цією сторінкою