1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    І що треба зробити, щоб зникла піктограма і перейшла на газ?
     
  2. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Після прогріву ож до 15 градусів, сама перейде на газ.
    Я не зовсім розумію що саме у вас за проблема, но якщо дорест, та двигун стартує нижче ніж +10 на бензині, то завжди вона включає газофорси при прогріванні одночасно з бензиновими, та переходить на газ при досягненні 15 градусів ож.
     
  3. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    По компу ОЖ 83 градуси
     
  4. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ну ви писали при старті з ранку, якщо вже прогріта, тоді щось не так, можливо все таки датчик ож
    Перше повідомлення: 8 вер 2022

    Нове повідомлення: 8 вер 2022
    Бо вона включає одночасно форси при прогріві тільки
     
  5. Alexander.Dnepr

    Alexander.Dnepr Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Passat B7 1.4 DGA
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Всем привет!
    Нужен совет куда копать.
    Passat B7 1,4 Ecofuel редуктор Ventrex
    Суть проблемы. На газу пропадает динамика разгона на после 3400 об.мин. резкий провал, как будто турбина отключается, сначала на неё грешил хотя она после капиталки (замена картриджа, и втулок калитки Вестгейта) 20 тыс. только проехала, но потом решил проверить на бензе, вытащил газовый предохранитель и на бензе едет нормально без провала. Думаю проблема где-то в редукторе может у кого-то было подобное?

    А и ещё такая проблема, после заправки метаном "до полного" (28-29 кубов) за ночь уходит около 30-35% газа. Либо если всё время ехать то первых пол бака хватает на 60-70км, остальных пол бака на примерно на 150-170км. хотя раньше на полном баке проезжал минимум 350км.
     
  6. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Треба проїхати з діагностикою, група 241, там показує запрошуваний ебу тиск, та реальний, якщо співпадає, то з редуктором все ок.
    Перше повідомлення: 10 вер 2022

    Нове повідомлення: 10 вер 2022
    Якщо я правильно зрозумів, то мова йде про датчик заправки, він же датчик тиску в системі, то так у всіх, якщо авто постоїть ніч, або пів години -годину після заправки до повних балонів, газ охолоне, та тиск впаде.
    І якщо катаєш по місту, то до повного не треба заправлятися, максимум 70%, так вся газова система проживе набагато довше, до повного тільки на дальняк.
    На рахунок витрати газу, то кращє викатати повністю газ, та заправляти наприклад 15кубів, та засікти на скільки вистачає по місту.


    Нове повідомлення: 10 вер 2022
    І щє трохи по редукторах ventrex, якщо вилетіла заглушка зверху, або зверху та з боку на одноплуежерному, або зверху та знизу на двоплунжерному, то треба замість них щось підбирати, особливо зверху, бо то отвір прямо в клапан аварійного збросу тиску, туди потрапляє волога, алюміній окислюється, клапан закисає, потім не спрацьовує, та його проблема витягнути +його пружина виходить з ладу при відкручуванні, таких вже декілька редукторів присилали за останній час.
     
    Orech та Alexander.Dnepr подобається це.
  7. Alexander.Dnepr

    Alexander.Dnepr Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Passat B7 1.4 DGA
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Заглушка сверху вылетела, где-то 0,5 года назад, тогда у меня после заправки из неё травил газ, снял редуктор почистил заменил прокладку большую, почистил эл.магнитный клапан, и собрал всё назад, всё норм заработало. Но заглушку не ставил, т.к. не знал что она там есть.

    и если не совпадает? Что делать?


    Да так было раньше, падал примерно на 1-1,5 деления. И раньше я проезжал на полных балонах 350км. Сейчас если заправлюсь до полного проезжаю 230км.
    А если заправляюсь 2 раза по 15куб. То проезжаю теже что и раньше 350-370км.
     
    Останнє редагування: 10 вер 2022
  8. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Шукати причину.
    Перше повідомлення: 10 вер 2022

    Нове повідомлення: 10 вер 2022
    Кількість кубів при заправці до повного раніше і зараз однакова?
    Бо я так не розумію, якщо не працює 1 чи 2 балона, то ясно що стрілка буде показувати повний бак але кількість газу буде менша, та проїде авто менше.
    Тому витрата краще перевіряти заправляючи наприклад 10 кубів.
     
  9. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    Хтось вже ставив на метан 1,4 , пропан?
     
  10. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Щоб нормально працювало, то треба як і на звичайний TSI гбо євро 6, так як це дуже дорого, то немає сенсу,
     
  11. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    А шо, є якась реальна інфа ,що на 4му буде погано прцювати?
    Перше повідомлення: 13 вер 2022

    Нове повідомлення: 13 вер 2022
    А то, зазавичай, десь, хтось чув,,,,,
     
  12. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Там прямий вприск, як ви туди поставите гбо 4?
     
  13. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    Є системи 4го покоління, які пристосовані для роботи з прямим вприском, точніше спеціально для нього і зроблені, і голандці роблять, і італійці, і поляки. Там не 100% газу використовується, в залежності від виробника - від 5 до 30% бензину разом і з газом.
    Ось я питаю, може хтось вже ставив, бо собі збираюся,,))
    Перше повідомлення: 13 вер 2022

    Нове повідомлення: 13 вер 2022
    Мені, на станції Час Газу зарядили 40000 і 5 років гарантії. Ставлять поляцьку систему - там 70/30 газ/бензин. Казали , що у італлійських систем 90/10, у голандців 95/5. Шукаю італію)))
     
  14. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Я вам на пальцях не поясню, но повірте, ставте або ГБО 6 за 2000+євро і катайте завжди на пропані, або катайте просто на бензині, якщо не хочете мати головний біль.
     
  15. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    Приблизно так зі мною розмовляла досить досвідчена людина, яка має зовсім протилежну точку зору)))) Тому тут, на форумі, гадав знайти людину, яка вживу, а не на пальцях має досвід використання.
    Все одне дякую за пораду
     
  16. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ну то приїжджайте, все покажу та поясню не на пальцях, цікаво, як мені вам пояснити текстом в повідомленні?
     
  17. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    Лишали метан, балон Чи два і вішали на метан..це по 1.4
     
  18. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Чому так не можна робити, я пояснював у відео в групі ecofuel, хто там є, бачив.
     
  19. mzfkhenry

    mzfkhenry Учасник

    Дописи:
    188
    Модель:
    VW CADDY
    Полічив режим прогріва, або дріт коло сапуна, або дріт коло термостата, і там і там по під дроту зїло ... Запаяв - заробило
     
    Igor T. подобається це.
  20. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Почала з'являтися статистика по ремонту редукторів ventrex, прислали редуктор, який вже був ремонтований в м. Васильків, зі слів власника, 4роки тому, та 150 000км.
    Тоді ремонтувалась перша, та друга ступінь, зараз вийшла з ладу друга, розбило резинку на клапані другої ступені, а з іншим все добре.
    Зараз заміню і поїде далі.
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою