1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 16 кві 2014.

  1. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Schumacher81, в мене покшо з рівнем масла все ок.
    Трохи пізніше гляну (чи може навіть завтра), чи нема повітря в трубках.
    Якщо нема, то буде гуд, якщо є, то треба буде думати, хто може поміняти ремкомплекти.
    Ну і треба буде ще прогнати Василем по потрібних групах, глянути, що там. І потім ще раз вже після якоїсь трохи довшої поїздки.
     
  2. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Доброго дня
    Раніше писав на форумі за проблему із заводкою кадіка ( авто запускалось і через пару секунд глохло), поставив зворотній клапан на подачу перед фільтром. Симптоми зникли, заводиться добре скільки б не стояла. Знаю ,що це не вихід, можливо комусь буде корисно.
     

    Вкладення:

    sage64 та Schumacher81 подобається це.
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    не так...
    Правильнее... как ведет себя эбу, когда в системе воздух... ?
    В идеале, пузырей не должно быть вообще. Пузыри могут давать эффекты:
    - незапуск (или запуск и сразу заглох, а потом надо крутить раз 5, чтобы запустить)
    - Троение, обычно на гарячую, но бывает по-разному...
    - Надувает бак (при открытии крышки бака сильное шипение)
    - сопровождается все это разными коррекциями по форсункам, одни в большом плюсе, другие в минусах
     
    kela подобається це.
  4. Amadeus

    Amadeus Новенький

    Дописи:
    41
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    жовтий
    Megatrans, дякую
    Трохи намотаю км. І подивлюся на поведінку.
    Перше повідомлення: 16 кві 2021

    Нове повідомлення: 17 кві 2021
    До мене дійшло, що я не дуже зрозумів цей пункт:
    - Троение, обычно на гарячую, но бывает по-разному...
    Типу, більше починає травити повітря, коли працює двигун?
     
    Останнє редагування: 17 кві 2021
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    да, обычно через латунные шайбы.
     
  6. Semion

    Semion Новенький

    Дописи:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Усім доброго дня, раніше писав в цій темі про поганий запуск двигуна ( двигун заводився і одразу глох). Короче кажучи як казав пан Мегатранс проблема була в гбц.
    Пробіг 262000 оригінальний а вироботка була така, що палець можна порізати.
    Розпрєдвал і компенсатори в ідеалі.
    Завтулили нержавейкою.
    Поки що все ок.
     
    jorjik, Schumacher81, kosha та ще 1-му подобається це.
  7. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    348
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Доброго, хочу спитати взагалі на якому пробігові слід міняти ремкомплект форсунок, пробіг з нуля оригінальний?
     
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Рекомендація VAGа через 100тис.км
    Перше повідомлення: 25 чер 2021

    Нове повідомлення: 25 чер 2021
    Рекомендація VAGа через 100тис.км
     
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64,
    а скиньте будьте-ласкаві посилання/силку/лінк;)
     
    Semion, Чилик, Djek та 2 іншим подобається це.
  10. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Цю рекомендацію бачив в Єльзі, зараз під рукою немає ноута, не раніше вівторка, найду скину скрін.
     
    Lvivgaz та Megatrans подобається це.
  11. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sage64, спасибі, чекатиму
     
  12. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    Доброго всім настрою !
    Є така дивна проблемка.
    Автівка зранку заводиться інколи зразу , а інколи тільки з другого разу починає "хапати" після прокрутки стартером 2-3 секунди заводиться... Працює рівно і без збоїв. На дальні дистанції 300-400 км їздить без пробем і питань. Але.....!!!! Коли попадаю в "тянучку" чи "затор" ...після того як з неї виїхав і дав газку вона глохне...(((... І після того як заглохне...потрібно маслати стартероом по декілька разів і довго щоб вона знову завелась. Таке враження що немає палива... Після того як завелась знову їде без проблем і заводиться нормально, якщо зразу заглушити і знову завести....
    Може також бути ще, що після того як після тої" прокачки і трудного запуску" поїзивши і потім десь постоїть, то знову не хоче заводитись і знову потрібно маслати...але це також трапляється не завжди. І як з цим боротись, хто стикався.. які в кого здогади, думки ????? ( Фільтра поміняв сипмтоми залишились, ГБЦ втулена тис. 50-60 тому. авто 2006 року...пробіг великий думаю більше ніж 400 )
     
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Перевірити тиск в тандемному насосі, на подачу , обратку прозорі шланги і перевірити наявність повітря. Як що втулили алюміній то ходить 50-100тис. приблизно.
     
    каддіЛак подобається це.
  14. каддіЛак

    каддіЛак Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий як сніжок
    ...а тандемник може "воздушити" ???...бо на втулкі не можу дуже грішити ...бо ж заводиться зранку. А чи
    може паливний насос (в баці) працювати під час руху...а в заторі перестати працювати. ?
     
    Останнє редагування: 22 вер 2021
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Його теж можна перевірити.
    Грішити можна і на втулки і на шайби під форсунками. Киньте прозорі шланги, як не жене повітря перевіряйте насоси.
     
    Останнє редагування: 23 вер 2021

Поділитися цією сторінкою