1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Правильне встановлення нештатної сигналізації

Тема у розділі 'Дополнительное оборудование', створена користувачем l_Operator_l, 3 гру 2020.

  1. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Вітаю.
    На багатьох автівках встановлюють додаткову, нештатну сигналізацію. Але, через присутність електронних блоків керування системами, звичайна схема підключення (наприклад, як на жигулях) вже не актуальна. Питання, де взяти живлення, чи яку лінію розмикати для блокування - це філософія самого електрика. Але є питання, як максимально правильно реалізувати функції замикання/відмикання й світлової індикації автівки?
    Звісно, якщо сигналізація спеціалізована, в ній може бути реалізована функція спілкування по CAN-шині, а що робити, якщо ні?

    Отже два питання:
    - як правильно реалізувати "моргання"?
    - як правильно реалізувати відмикання/замикання (звісно, за умови штатного ЦЗ)?
     
  2. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #2
    - як правильно реалізувати відмикання/замикання (звісно, за умови штатного ЦЗ)?
    Мабуть ніяк не поставити ....Моїм монтажникам не вдалось . Коли машина засипає , то кнопка ЦЗ в салоні не працює ,а звичайні сигналки вроді чіпляють до тієї кнопки . .
    Тому пропонували спочатку знімати з сигналки , а потім штатним брелком = мені так дуже не зручно .
    Я так і не поставив .

    Можливо хто підкаже - також буду радий пораді !:)
     
  3. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    #3
    l_Operator_l, колись дуже серьйозно переймався цим питанням. На попередніх машинах навіть собі переставляв сигналки. Але головний висновок всіх електриків, хто займається сигналками - якщо авто з CAN шиною, то і сигналка має бути з можливістю підключення до ціїє шини. Інакше - моветон та знущання над проводкою!
    Якщо так вже кортить поставити просту сигналку, то живлення для неї треба брати на клемі 30, а блимання підключити на кнопку аварійки, або напряму на виході ВСМ, не забувши про діоди.
     
  4. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #4
    Правильне підключення - це сигналізація з CAN, бачив декілька таких авто (в тому числі і Кадді), на хороших моделях сигналізації охорона вмикається автоматично при закритті авто з ШТАТНОГО пульта або через замок в двері.
     
  5. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #5
    Дія штатного пульта - 10- 20 метрів . На великій парковці відійшов від машини , і не памятаеш -закрив чи ні .Хоть бери і йди назад 200 метрів ..:(
    А сигналки є й на 800 -1000 .
     
  6. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #6
    И на слух услышите на парковке закрылась она или нет:crazy:, поставил оригинальную и не парюсь с кучей брелков...
     
    Becas та Platone подобається це.
  7. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #7
    Не на слух , а брелок двухсторонний .И на брелке все видно - стала на охрану или нет или тревога .Причем и сирена в авто не нужна особо - брелок сработал - значит проблемы...У меня шериф до 1 км брал .
    И по цене совсем не как сигналка с кан шиной
     
  8. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #8
    оригинальная вышла в районе 50 у.е. и самоустановка
    для грабера это супер, особенно на большой парковке, знаем проходили, на парковке только через ключ ставлю на сигнализацию...
     
    Ro968Ma, Vipop та Xabr подобається це.
  9. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    #9
    yurij, нормальна сигналка керується із штатного брелка (ключа) авто, має радіомітку та push-сповіщення на телефоні. Крім того, з будь-якої точки планети можна бачити стан авто.
     
    Ramchik подобається це.
  10. jadakiss

    jadakiss Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Белый Candy White
    #10
    Xabr,
    Вы правы, я себе установил StarLine A 93 с доп GSM модулем что бы работала и от телефона. Так вот эту сигналку привязали до CAN шины и обе штатная и доп. работают параллельно с одного брелка. Когда закрываю брелком от сигнал. то сразу срабатывает StsrLine и через 10 сек. штатная. А если закрываю кнопкой с ключа то всё наоборот. Ну и плюс могу с телефона открыть, закрыть, включить авто запуск двигатель. Но я долго искал мастеров которые это всё смогли правильно сделать.
     
  11. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #11
    Друзі ! Ви читали питання автора теми ?
    Всі розуміють , що купивши старлайн з каном все працюватиме .
    Питання стояло так -
    І телефон не завжди з собою . Чи ви вже без телефона життя не уявляєте ?
     
    l_Operator_l подобається це.
  12. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    #12
    yurij, а якщо нема підтримки кану, то нема сенсу її ставити!
    І телефон таки завжди зі мною! )))
     
    achtung та Ro968Ma подобається це.
  13. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #13
    Собі поставив сигналізацію з CAN-шиною, в процесі хотів налаштувати так, щоб з брелока нештатної сигналізації ставилась штатна. Для цього в якомусь блоці (уже не пам'ятаю) через "шнурок" поставив галочку напроти пункту постановлення і зняття з сигналізації через вікривання (ключем) водійської дверки (щось приблизно таке). Управління штатною через брелок нештатної працює через раз, за пару років жодної закономірності не виявив. Зауважую що мова іде про штатну сигналізацію, а не про центральний замок, але при поставці на штатну центральний замок закривається. Можливо автору теми допоможе.
     
    yurij подобається це.
  14. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    696
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    #14
    Подскажите какую цепь двигателя можно розорвать при установке сигналки, что б не возможно было завести двигатель 2.0 Tdi
     
  15. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #15
    Не занимайтесь ерундой, "эти будки не угоняют" © kosha
    Если уж сильно хотите секретку то сделайте в разрыв питания панели приборов.
     
    kela, Xabr та Lvivgaz подобається це.
  16. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    696
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    #16
    Ну у меня не будка уже, хотелось бы знать если разорвать цеп датчика коленвала заведется ли двигатель? Или датчик распредвала?
     
  17. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #17
    Ставьте любой и от чека и ошибок на первых порах будете в восторге)
     
  18. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    #18
    Shansss, с дизелем все непросто.
    Если делать быстро и удобно (как 99% установщиков), то рвут зажигание под торпедой.
    Если правильно (но достаточно трудозатротно), то под капотом. И рвать нужно цепи, которые потом не дадут ошибок в мозгах. А вот их найти - та еще задачка!
    Но стоит ли так заморачиваться с кадди? Не тойота вроде ж!
     
    Shansss, Platone та achtung подобається це.
  19. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #19
    Вивчав цю тему для свого двигуна 1,9 BJB колись. В двигуні усе дублюється, потрібно заглушити одразу два датчика - колінвалу і розподільчого валу, якщо тільки один - заведеться в аварійному режимі. Глушаться шляхом замикання на масу, помилок ЕБУ двигуна не фіксує. Є різні типи датчиків. Я б особисто так не ризикував би.
    Рвати живлення ЕБУ двигуна (в тому числі перед тим як відключати якийсь датчик щоб не фіксував помилок) - не впевнений що це безпечно. Якщо так можна - то як варіант, плюс купити на aliexpress або самостійно виготовити секретні болти (під трикутник наприклад) на водовідвідний короб, що закриває доступ до ЕБУ двигуна.
    При блокуванні запалювання і хорошій нештатній сигналці з опціями можна зробити і підтримку запалювання з включеним двигуном і постановкою на нештатну сигналізацію (зараз в процесі реалізації, не знаю чи вийде). Але при доступу до підкапотного простору це все обходиться за пару хвилин.
     
    Platone та Shansss подобається це.

Поділитися цією сторінкою