1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Підключення бокових подушок та кінцевиків пасків безпеки

Тема у розділі 'Дополнительное оборудование', створена користувачем l_Operator_l, 16 жов 2020.

  1. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Після заміни рідних базових (пустих) крісел на аналогічні, але з певними плюшками, зокрема з кінцевиками в замках пасків безпеки та з боковими подушками, виникло бажання підключити це все по заводу.
    Покуривши трішки схеми дійшов до висновку, що зробити це зовсім не складно. Все це діло під'єднується напряму до блоку керування подушками. Ну і ще треба два бокових датчики. А потім все закодувати.
    Але ж не може все бути так просто.
    Перше питання: чи всі блоки підтримують бокові подушки? В кодуваннях вони є, але це ще нічого не означає. Наприклад, у мене так і не вийшло ввімкнути ДХО через блок БМ, хоча в кодуваннях відповідна функція присутня.
    Спробую відповісти: скоріш за все не всі підтримують, і чи підтримує мій блок я зможу дізнатись лише самостійно підключивши й перевіривши. То може хтось знає номери блоків, що точно підтримують ці функції?
    Наступне питання: які датчики можна встановлювати? Маю підозру, що вони всі плюс/мінус однакові й взаємозамінні. В будь-якому випадку пошукаю в каталогах. Проте може хтось мав досвід встановлення і щось порадить?
    Ну і ще одне питання: які піни потрібно купувати в 70-ти піновий роз'єм блоку подушок, щоб доукомплектувати його відсутніми в моїй автівці вищезгаданими проводами? Або хоча б де цю інфу потрібно шкати?
    Знову спробую відповісти: найпростіше це купити б/у роз'єм й взяти все неохідне звідти, але чи знайдеться він за ціну, дешевшу кількох нових пінів - це питання. Хіба бонусом йтиме разом з правильним блоком, якщо таки доведеться міняти

    Можливо хтось вже заморочувався так, як я, й може щось підказати, порадити? Може є якісь не явні підводні камені? На цьому форумі обдивився всі теми, але необхідної інфи не знайшов.
    Перше повідомлення: 16 жов 2020

    Нове повідомлення: 23 жов 2020
    Бачу, що з таких, як я, не багато хто читає цю тему...
    Але гірше те, що таких як я взагалі не багато (принаймні ніхто не ділиться досвідом). Є кілька самотніх тем на кількох форумах VAG-групи (інші мене не цікавили), і там всюди абсолютний скепсис і жодної толкової поради. Лише що це дорого та/чи складно та/чи небезпечно. Навіть на англомовних форумах. Шкода, що все так сумно. Може я погано шукав? Можливо хтось натрапляв на щось подібне? Відпишіться, будь ласка.

    Оскільки такі не веселі справи, викладатиму інфу, яку по трішки роздобув сам.
    Почну з того, що з заводу встановлювались такі системи, тож теоретично їх можна довстановити на автівки, де їх нема.

    Отже, для реалізації вищезгаданої теми мені потрібні роз'єми, піни та два датчики, оскільки сідухи з необхідним функціоналом у мене вже є. До речі, це не таке й дороге задоволення. Мені пара обійшлася в $100.

    Роз'єми кінцевиків пасків безпеки із джгутів під сидіннями стоять 1J0 973 119, їм у відповідь потрібно знайти 1J0 973 332, вони ж використовується й у інших місцях, наприклад в мікрофоні, деяких кінцевиках і т.п. За б/у правлять від $3/шт., про нові я взагалі мовчу (там космос). Але такі роз'єми можна взяти з проводки самого сидіння, де з'єднуються замок паску зі джгутом під сидінням. Роз'єм відрізається й іде для організації проводки в салоні, проводка під сідухами з'єднується напряму (все одно її там ніхто ніколи роз'єднувати не буде) і економиться від $6.

    Роз'єми подушок безпеки під сидіннями встановлені 8J0 972 576, їм у відповідь потрібно знайти 8J0 972 586 з пінами 000 979 034 E (ЕА) під 0,5 mm² або 000 979 159 E (ЕА) під 1 mm². Б/у коштують від $5/шт. Поки варіантів безпечної заміни на щось інше не бачу. Тож, мабуть прийдеться розкошелитись на $10 і доставку.

    Модулі двох датчиків потрібні 6Q0 909 606 (без літери, чи з літерою K). Б/у коштують від $5/шт. Вони однакові на обидві сторони. Головне не наплутати з проводкою, щоб підключити ліво до ліва, а право до права :) Бажано шукати одразу з роз'ємами. Інакше потрібні ще 2 роз'єми 6Q0 972 623, яких не дуже то й продають, і ціни на які на б/у більші, ніж на нові. Ну і до датчиків ще потрібні гвинти M6X14 (оригінальний номер N10248001), щоб їх закріпити, але то копійчане питання і знайдеться, скоріш за все, у кожного вдома. Я знайшов по $4 з роз'ємами, правда + доставка.

    Для завершення підключення ще потрібно кілька пінів для 75-пінового роз'єму блоку подушок, з номером 6Q0 972 509. Літера в кінці коду не має значення. Піни, до речі, мають бути позолочені, тому ціна на нові навряд чи буде малою. Я тут теж бачу шлях найпростішого варіанту - б/у роз'єм. Щоправда придбати такий роз'єм не так вже й просте завдання, адже окремо їх чомусь не продають, а лише з самими блоками, хоча ціни можна знайти більш-менш прийнятні - від $15 за комплект блок + фішка. Або ж обдзвонювати розборки з проханням продати окремо фішку за розумні гроші. Я зміг сторгуватись за $3,5. Але теж + доставка.

    Номера пінів, нажаль, я не знаю де шукати, тому вказав лише ті, що знайшов. Проте всі вони з позолотою, і дешевими навряд чи будуть.

    Ну і на останок - сам модуль. Він повинен підтримувати всі елементи безпеки, якими вже обладнано автівку, і до того ж підтримувати ще й бокові подушки з датчиками.
    В моїй автівці з елементів безпеки є: дві фронтальні подушки (водія і пасажира), вимикач пасажирської подушки та два переднатягача пасків передніх пасажирів. Номер встановленого блоку: 6Q0 909 605 AH. І що він ще підтримує - одному виробнику відомо. Буду виясняти в процесі встановлення. Якщо доведеться міняти, то ціни на б/у модулі в основному від $15 до $50, але є й дорожчі.

    Як бачите, на все з сідухами, датчиками, роз'ємами, проводами й іншим можна вкластись у $150 (ну $200, якщо зовсім не пощастить) що, я вважаю, більш, ніж прийнятна ціна, особливо враховуючи, що сідухи самі по собі більш комфортні від рідних.

    Тепер по встановленню/підключенню. Спочатку я все встановлю й підключу, а тоді буду розбиратись, чи підтримує мій блок усе це добро.

    У 75-піновий роз'єм мені необхідно додати 8 пінів, яких виробник не доклав з заводу.
    Приведу розпіновку (незадіяні піни не розписував):
    Корпус - маса
    2-25 - захисні контакти, які замикають пари піропатронів при відключенні роз'єму
    26 - живлення блоку від запобіжника Sc6 (чорний)
    27 - N200 - бокова подушка зі сторони пасажира, контакт №2 (синій)
    28 - N200 - бокова подушка зі сторони пасажира, контакт №1 (білий)
    29 - N199 - бокова подушка зі сторони водія, контакт №1 (білий)
    30 - N199 - бокова подушка зі сторони водія, контакт №2 (зелений)
    31 - N131 - подушка переднього пасажира (сірий)
    32 - N131 - подушка переднього пасажира (білий)
    33 - N95 - подушка водія (жовтий)
    34 - N95 - подушка водія (білий)
    41 - N153 - переднатягувач паску водія (жовтий)
    42 - N153 - переднатягувач паску водія (чорний)
    43 - N154 - переднатягувач паску переднього пасажира (чорний)
    44 - N154 - переднатягувач паску переднього пасажира (сірий)
    47 - (N251 - верхня подушка зі сторони водія)
    48 - (N251 - верхня подушка зі сторони водія)
    49 - (N252 - верхня подушка зі сторони переднього пасажира)
    50 - (N252 - верхня подушка зі сторони переднього пасажира)
    51 - спільна маса (коричневий з жовтим)
    56 - K145 - лампа відключених подушок переднього пасажира (ліловий)
    60 - E224 - кнопка вимикання подушок пасажира (синій)
    61 - E24 - кінцевик замка паску водія, контакт №2 (жовтий)
    62 - (E25 - кінцевик замка паску переднього пасажира та датчик присутності пасажира)
    63 - E224 - кнопка вимикання подушок пасажира (сірий з синім)
    68 - (G256 - задній датчик удару зі сторони водія)
    69 - (G257 - задній датчик удару зі сторони переднього пасажира)
    70 - G179 - датчик удару зі сторони водія, контакт №1 (жовтий)
    71 - G180 - датчик удару зі сторони пасажира, контакт №1 (білий)
    74 - CAN hi (помаранчевий з коричневим)
    75 - CAN lo (помаранчевий з чорним)

    Звертаю увагу, що наведена вище розпіновка зі спрощеннями і приводжу її лише для того, щоб орієнтуватись. Схеми підключення варто дивитись під конкретно свій автомобіль, оскільки можуть відрізнятись і кольори, й призначення пінів, а це ваша безпека! Також у дужках показані ті піни, які відсутні на схемах до кадді з подібним блоком керування, але присутні на інших автівках з аналогічними блоками і потенційно можуть підтримуватись або реалізуватись простою заміною блоку (ну і додаванням відповідних вузлів, звісно).

    Мені потрібно додати відсутні піни: 27, 28, 29, 30, 61, 62, 70, 71. І перевірити (додати) замикаючі піни на парах 27-28 і 29-30
    Я роздобув роз'єм з літерою J на кінці. В ньому шість пар замикаючих контактів і лише 12 пінів - з зовсім бюджетної в плані безпеки автівки. Але має вистачити :)

    Далі буде...
     
    Shansss, Ramchik, Platone та ще 1-му подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #2
    Подушки безопасности
    Номер детали: 5C0959655B
    Кодировка: 00004431 (hex)
    Компонент: AirbagVW10
    Це блок з моєї машини, 9 подушок.
    Я чомусь думаю, що не буде подушок в сідушках без шторок в стелі + передні стойки.
     
  3. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #3
    achtung, дякую, проте у Вас інакший блок - новішого покоління. Але всеодно спасибі за номерок.
    І щодо подушок, то кадіки тих років комплектувались лише боковими, без шторок (згідно ел.схеми).
     
  4. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #4
    Є декілька логів з Гольфів, можливо чимось допоможе. Можемо прошити блок під 4ри подушки, але треба дамп.
    Гольф 5 2008 рік:
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
    Component: 39 AIRBAG VW8 020 2300
    Revision: 05020000 Serial number: 0038PD24173N
    Coding: 0013113
    Shop #: WSC 01357 011 00200
    VCID: 3D71DF7F646A8FB

    Гольф 5+ 2008 рік
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
    Component: 1E AIRBAG VW8 020 2300
    Revision: 05020000 Serial number: 0038PD1N5JX1
    Coding: 0012613
    Shop #: WSC 01373 785 00200
    VCID: 3D71DF7F646A8FB
     
  5. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #5
    Platone, дякую. Гадаю, питання більше не в прошивці, а в фізичній підтримці. Якщо нема контактів в блоці, чи не розпаяна схема, то ший-не ший - нічого не допоможе. Тож простіше, а то й дешевше може вийти, якщо купити правильний б/у блок.
    Нажаль блоки у цих гольфах теж інакші. Але інформація може згодитись. Дякую.
     
  6. vvalis

    vvalis Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    #6
    Тоже были мысли подключить подушки в сидухах, но там много сложностей. Мне кажется нужно снимать все комплектом из донора - Кадди, Туран, Гольф, Шкода ... Там датчики и модуль должны дружить или придется перешивать. Вот как-то так
     
  7. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #7
    vvalis, цікавий допис, дякую.
    Цікаво, там розповідь про клонування, а що робити, якщо клонувати ні з чого? (питання скоріш риторичне). Ну і я навіть подумати не міг, що інженери ВАГу настільки заморочаться, що навіть датчики прошиватимуть під авто... Це дійсно може бути проблемою
     
    Останнє редагування: 23 жов 2020
  8. vvalis

    vvalis Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    #8
    Покупая б/у модуль можно еще получить неприятности с краш-датой. Опять же нужен спец, который восстановит, а это стоит денег. Автомобили разбираются часто после аварий. Это если покупать все комплектом с проводами, разъемами и датчиками.
    Блок 6Q0 909 605 AH 5WK43351 VW52 0037TR01HL8R 28080611 C, на две подушки c контроллером моторола (68HC9(08)AZ48A) - вот такую информацию нашел
     
    Останнє редагування: 23 жов 2020
  9. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,362
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #9
    l_Operator_l, добрий вечір, якщо ще нічого не купували, то можу на вихідних подивитись, що лишилось з проводки. Ну і також є, сам блок, датчики і болти мабуть знайду. Авто не аварійне, але блок від турана зі шторками в стелі
     
  10. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #10
    vvalis, дякую за інформацію. За ризики знаю, проте розбирається багато й цілих автівок, які спеціально завозять для цього ззакордону (а може й наших, які уганяють, але не хочеться про таке думати). Ну і багато продавців дають невеличку гарантію (пару днів) на свої запчастини.
    kosha, дякую. Перевірте приват
    Перше повідомлення: 23 жов 2020

    Нове повідомлення: 5 лис 2020
    Я ще нічого не підключив, але виникла ще одна загвоздка - по кінцевикам пасків. Можливо то на схемі просто так позначено, але може так і є.
    На автівках, де є штатне підключення замку паска пасажира, обидва кінцевики (пасажира й водія) розмикаються при вставленому ножі паска, а от у схемах кадді (де з заводу були лише кінцевики водія) кінцевик замикається. Отже питання, чи це дійсно так? В когось є індикація непристібнутого паска безпеки, хтось може це перевірити?
     
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,135
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #11
    Там, де є контроль замка пасажира, ще є датчик гузиці
     

Поділитися цією сторінкою