1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. sirius

    sirius Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    1968
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Доброго дня, підскажіть може в кого таке було, на хх мотор працює з перебоями, при легенькому нажаті на педаль газу начинає задихатися і обороти падають до 750 після того як відпускаю педаль обороти піднімаються до 800 і не більше, з чим це пов‘язано?
    Перше повідомлення: 7 лип 2020

    Нове повідомлення: 6 жов 2020
    Доброго дня, допоможіть розібратися, коротко про проблему, полетіли форсунки на моєму моторі 2.0 sdi як кажуть майстри розсухарилися, номер форсунки 038130073 BR чи можливо замінити їх на інші? Пропонують реставрувати і замінити розпилювачі, на шроті знайшов форсунки але з іншим номером 038130073 BA за 200 $ - 4 шт.
    Питання чи підійдуть вони!
     
  2. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sirius,
    038130073BA Насос-форсунка не ставилася на КАДДІ
    а ставилася на пасати/шарани з двигунами AVF,AWX

    ось ваші
    038 130 073 AP Насос-форсунка для BDJ
    038 130 073 BR Насос-форсунка для BST
     
    MAY, sage64 та Noble подобається це.
  3. sirius

    sirius Новенький

    Дописи:
    88
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    1968
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    А якщо все ж таки поставити ті які мені пропонують що може бути?
     
  4. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    sirius, ну попробуйте-потім розкажете;)
     
    GORA та Megatrans подобається це.
  5. Allexxus

    Allexxus Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Добрый день, подскажите какой фирмы брать комплект ГРМ, может есть ссылка на магазин?
     
  6. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    6 років тому брав Контітех,проблем не мав.Наступного року чергова заміна!
     
    valerak подобається це.
  7. Allexxus

    Allexxus Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Со мной связался Женя мегатранс,так что вопрос решен. Спасибо.
     
    Schumacher81 подобається це.
  8. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    В нього ж і брав свій комплект!
     
    Allexxus подобається це.
  9. Санич31

    Санич31 Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростишів
    Модель:
    VW CADDY 2.0
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    Підскажить де находиться реле накала свічок?
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    под блоком предохранителец, в подкапотном пространстве
     
  11. Санич31

    Санич31 Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростишів
    Модель:
    VW CADDY 2.0
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синій
    Добрий вечір, скажіть будьласка чому великі картерні гази і як їх можна убрати caddy 2.0sdi двигун bst.
     
  12. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Как минимум заменой колец, как максимум капитальным ремонтом.
     
    Санич31 подобається це.
  13. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    І у мене щось подібне, сьогодні знайомий відкрутив кришку головки циліндрів, а звідтам шурують гази, якщо кришку залишити незакручену, то її інтенсивно підкидає. Там де вставляється щуп, газів чи диму ніякого не видно, з вихлопної теж не димиться нічого. Теж цікавить причина ну і ціна питання.Дякую!
     
  14. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Причина, прорыв газов в поддон двигателя, это износ компрессионных колец и стенок в блоке т.е. зазор между кольцами и стенкой блока больше нормы. При воспламенении смеси не все газы уходят на выхлоп, часть проникает в поддон и создаёт такой эффект. Или замена колец если параметры в допуске при замере специнструментом и присутствует хон. Или блок на расточку и менять поршня, кольца прокладки и т.д. Цена вопроса от объема работ. Но если масло не гребёт литрами пока можно не заморачиваться.
     
    valerak та vol_i_f подобається це.
  15. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Доливаю 0.5л від заміни до заміни. Також була та і залишилася така думка, що дизельні мотори ремонтувати не так просто, та і толкових спеціалістів не в кожному місті можна знайти. Якесь там регулювання паливної апаратури непросте. Тому користуючись нагодою, хто може підказати хорошого майстра в м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ?
     
    Останнє редагування: 25 бер 2021
  16. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    vol_i_f, Если 0,5 от замены до замены это допустимо, я столько же доливаю. Ремонтные поршня по оригиналу и кольца мале или кольбеншмидт стоят более 10тыс грн. , плюс работа.
     
  17. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Дякую. Сьогодні був у майстра, він мене заспокоїв. Відкрутив кришку, поставив долоню, а вона чиста, отож не масло кидає а картерні гази. Сказав, що можна ще їздити і не чіпати мотора. 0.5 л це допустимо.
     
  18. ReflexOd

    ReflexOd Гість клубу

    Дописи:
    7
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    Caddy sdi 2.0 bdj
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    В мой BDJ уходит до 3 литров между заменами. Голову перебирал 120 тыщ назад, менял распред с компенсаторами, МСК и т.д... делал по причине выработки кулачков и гидриков до дыр. Поршневую пересыпать не пришло в голову, да и времени небыло. А теперь уже дешевле масло доливать, чем разбирать.
     
  19. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Вітання шановній громаді! Потребую поради та допомоги! З'явився неприємний металевий цокіт в двигуні. Двигун 2.0 SDI BST, авто 2008 року. Пробіг по одометру та Василю - 307000 км. Історія така. Їхав на авто, все було нормально. Зробив зупинку, заглушив. Коли завів, прочув металевий цокіт. Дотіг дододому (30-40 км). До цього, за пару тройку днів, довелося добре погазувати, застряв у багні. Двигун крутив на максимум, до червоної зони тахометра. І вже декілька місяців шукаю причину. Що зроблено:
    1. Замінений ремінь ГРМ, роліки і помпа (комплект Контітех, планова заміна) - цокіт не пропав, без змін;
    2. Замінені гідкомпенсатори (INA) - звук без змін;
    3. Замінені вкладиші розподільчого валу із-за зносу їх до міді;
    3. Почергово заміняв форсунки з 1 по третю (залишилася четверта) із заміною ремкоплектів БОШ та регулюванням - без змін;
    4. Знімав ремінь генератора, щоб виключити шківи та ролік - без змін;
    На розподільчому валі та храповику тандемного насосу виробітка десь до 2 мм в ширину та глибину (вижерло на РВ та приводі тандемника, зміщення градусів 10-15 на око). Кулачки розподільчого валу в нормі (однакові розміри в заводських параметрах, число вжде не памятаю), окрім третього. Він менший на 1 мм. Авто заводиться відмінно з піоберта. Обороти на холосому тримає стабільні, 861 об/хв. Після заміни форсунки на донорську, погіршилися показники по 13 групі і є деяке потрушування двигуна після скидання педалі акселератора.
    форсунки цокіт заміна хх.jpg форсунки цокіт заміна.jpg форсунки цокіт хх2.jpg
    На рідних форсунках працював нормально, показники по 13 групі в межах норми (на мою думку звіичайно:))
    форсунки 09062021.jpg фосунки цокіт 09062021.jpg
    Відео роботи двигуна з металевим цокотом додаю:
    Тепер питання з метою обмеження кількості підозрюваних:
    1. Чи можуть такий цокіт давати несправності кривошипного механізму? Вкладиші, шатуни, пальці поршнів, обрив юбки поршня? Як це відображається на роботі двигуна?
    2. Чи може такий цокіт давати масляний насос?
    3. Чи можуть такий цокіт давати несправності з клапанами? Чи будуть несправності клапанів відображатися на роботі двигуна?
    4. Чи може так стукати сідло клапана? І знову, чи відображається теліпання сідла клапану на роботі двигуна?
    5. Несправності форсунки, форсунок?
    6. Тандемний насос, враховуючи піжирання в місці приводу від РВ?
    7. Впускний колектор з системою рециркуляції (заслонки, клапан ЕГР і т.д.)?
    8. Розподільчий вал?
    9. Х.З.?
    Прошу допомоги колективного розуму в спрямуванні мене в якому небуть напрямі:). Бо хочеться на Світязь (горіляки попити) поспілкуватися з одноклубниками.
    P/S. Місцеві ресурси всі використав. СТО в радіусі 70 км не за роботу беруться, коли чують про двигун сімейства VAG.
    Буду радий будь якій підказці, версії та допомозі. Зі свого боку, зобовязуюся проводити глибокий аналіз усіх версій та задовбувати питаннями і обіцяю кривими руками далеко не лізьти:)
     
    Останнє редагування: 12 лип 2021
  20. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Dostam, дуже схоже на стукіт одного гідрокомпенсатора. На якому ціліндрі зношений кулачок на 1мм?
    І який, випуск чи випуск?
    Це важливо, бо у моїй автівці теж дуже похожий стукіт але набагато тихіше. Міняв тільки один гідрокомпенсатор який був трохи побитий тисяч 40 назад.
     
    Останнє редагування: 12 лип 2021

Поділитися цією сторінкою