1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Ошибка Р0118 - низкий уровень сигнала датчика температуры охл. жидкости

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем priority, 30 жов 2014.

  1. priority

    priority Новенький

    Дописи:
    82
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #1
    Підключив ELM327 Bluetooth видало таку помилку Р0118, скидаю вона опять появляється Р0118 - низкий уровень сигнала датчика температуры охл. жидкости
    де той датчик шукати, чи може не вньому проблема?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #2
    priority, мало інфи...мінімум датчик...а може й проводка...
     
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #3
    Проблема вирішилась?
    Знаходиться датчик температури як правило спереді мотора, ближче до стику з коробкою.
     
  4. Adzel

    Adzel Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    2.0 SDI
    КПП:
    5МКПП
    #4
    Доброго вечора
    Ідентична ситуація, як і в описі.
    Датчик був замінений (це той, що спереду знизу зліва біля радіатора)
    Помилка вибиває регулярно, і щезає - часом сама, часом витираю.
    Окрім цього регулярно без видимих причин піднімаються оберти до 1000-1100, і як дурні врубаються вентилятори.
    Електрики на сервісі ніяких коментарів дати не можуть.
     
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #5
    Было такое у друга на sdi, менял датчик стало всё ок.
     
  6. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #6
    А помилки, які Вася фіксує?
     
  7. Adzel

    Adzel Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    2.0 SDI
    КПП:
    5МКПП
    #7
    Васі у мене немає, чим діагностували на сервісі - без поняття, я не був присутній, але казали, що ніяких помилок
     
  8. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    #8
    Так а це, що означає?

    Обороти з вентиляторами, коли з'являються? Після навантаження на бортову мережу (пічка, кондиціонер, РТС, дальнє світло тощо)?
    Гена, АКБ в якому стані?
     
    Останнє редагування: 5 жов 2020
    Чилик та achtung подобається це.
  9. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #9
    Може клему з акума знімає ? :meeting:
     
  10. Adzel

    Adzel Гість клубу

    Дописи:
    3
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    2.0 SDI
    КПП:
    5МКПП
    #10
    Зараз ситуація така - проблема зникла і тимчасово не з'являється. Історія вирішення нижче.
    Я поїхав на діагностику на гаражі до моториста, і заодно, як порадили, змінити той датчик температури, що зверху.
    Діагностик сказав, що зависока темперетура повітря на вході, тобто лажає датчик температури повітря (вакуумний, на впускному коллекторі, справа) і через нього вся муть. Для підтвердження своїх слів знімав з нього клему і показував ось помилки - оберти піднімаються, помилки витер - оберти норм.
    Ну думаю "хз, може й так ". Купив той датчик (800 грн, холєра ясна) , поміняв, результату - 0.
    Поїхав до діагноста - він чекнув, каже - помилку датчика не витерли, через неї вся муть. Ок, витерли. Результату - 0. Діагностик - О_о, окей, ще раз чекну.
    Вибиває помилку 18051 - перевірте пам'ять ЕБУ. Діагностик каже - я не електрик, їдь до електрика, хай розбирається.
    Я до електрика не поїхав, бо не мав часу. Але мав час почитати, що пишуть про це англомовні форуми. Там ця проблема (підвищені оберти і вентилятори) виникала у багатьох на ауді а3 і вирішенням було заміна акума або просто чистка клем - що я саме і зробив.
    Зняв акум, почистив клеми, поставив акум.
    Це було позавчора. Від тоді все ок.
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #11
    надо замерить напряжения на акуме и на генераторе. бывает, что обороты задирает от недозаряда
     
    Костя подобається це.

Поділитися цією сторінкою