1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Порядок действий я описал выше.
     
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Sasha dnepr, Sergij Lviv, поэтому лучше брать ОРИГИНАЛЬНЫЙ комплект ГРМ, будет дешевле :)
     
    Lebrasko та Sasha dnepr подобається це.
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ясли бы не взял, то не узнал бы что он плохой;)
     
    jorjik подобається це.
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Sasha dnepr, зачем эксперименты за свои деньги???
    ведь все не перепробуешь, их много....
    И замена комплекта ГРМ не часто, а ставки слишком высоки
     
  5. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Лучше брать не комплектом,а всё по отдельности хороших производителей,чтобы не попасть на нонейм.
    Переплачивать за картонную коробку с надписью VW не вижу смысла,так как VW не производит расходники.
     
  6. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Conti не пакует noname в свои комплекты ГРМ.
     
    achtung подобається це.
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    adminavto, conti то не пакует :)
    А переплата за оригинал не большая, спокойствие дороже..
     
  8. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    не понял, что имели в виду?
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    adminavto, продавцы не всегда честные, имел ввиду :)
     
  10. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    ну так... выбирайте честных ;)
     
    Nataly та achtung подобається це.
  11. mav02121983

    mav02121983 Новенький

    Дописи:
    78
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Нежин
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Коричневий
    Бери комплект ремень и ролик SKF а помпу на выбор INA или по дешевле AIRTEX,DOLZ
    Перше повідомлення: 9 чер 2020

    Нове повідомлення: 9 чер 2020
    Ремень и ролик SKF ходят 80 -85 тыс. Уже проверено
     
  12. Rudik77

    Rudik77 Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Bsx
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Потрібна консультація, сьогодні на ходу злетіла накладка, чи то пильник з радіатора той що закриває радіатори зверху і впала між вентиляторами охолодження,ну і відповідно їх заклинило.Скільки так проїхав хз, тільки коли зупинився почув шум, зразу глянув темп. 120°, швидко вискочив відкрив капот, витягнув ту пластмаску.Венти включились через сек. 10 на макс. , Побіг знов завів машину щоб антифриз циркулював, через сек 40 темп. впала до норми. Мотор таке переживе?
     
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Rudik77, якби закипіла, Ви б побачили.
    А якщо не кипіла, то взагалі нічого страшного.
     
    Rudik77 подобається це.
  14. Rudik77

    Rudik77 Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Bsx
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    achtung, Я здогадувався що все ок, хотів почути думку більш компетентних людей, для власного заспокоєння:hi:
     
  15. osik

    osik Учасник

    Дописи:
    103
    Область:
    Закарпатська
    Місто:
    Тячев
    Модель:
    vw caddy kasten 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    червоний
    У мене одного разу коли вертався із моря, попав камінь і відбило лопость вентелятора їхати не можна було бо диз баланс був конкретний двіжком теліпало страшно, а їхати трубуло порядка 700 км в машині дитина і жінка, короче було прийнято рішення відключити вентилятор радіатора. Їхати требуло хочаби із швидкістю 90 км. щоб був обдув і машина не грілася, коли ідеш по трасі то норм а от заізджаєш у місто перший світлофор і проблема температура підскакує відразу, тоді зупинка охолодження двигуна і дальше у дорогу. До дому доїхали, машина у нормі не перегріта, пізніше був знайдений новий вентилятор і замінений.
     
    Igor T., myfloor та Rudik77 подобається це.
  16. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Доброго дня всім. Спостерігаю таку проблему на авто caddy ecofuel 2.0, на вулиці температура +12, але запуск на бензині не відбувається, запускається одразу на метані, перед цим декількаднів, був чек (жовтий двигун), потім сам пропав! В чому може бути проблема, хто з таким зтикався?
    Перше повідомлення: 2 жов 2020

    Нове повідомлення: 2 жов 2020
    В такому випадку, думаю доцільно було відломати протилежну лопость вентилятора, таким чином він бувби збалансований, все одно вентилятор під заміну, а от в їзді Ви не відчулиб відсутність тих лопостей!
     
    Igor T. подобається це.
  17. Stonik

    Stonik Учасник

    Дописи:
    149
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    Vw caddy 2.0 ecofuel
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Sergej_uz, Привіт в мене так само коли +12 градусів запускається на газу нижче +10 тоді на бензині
     
  18. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    В яких регламентних доках можна почитати про ці температури, коли і при яких температурах, що запускається?
     
    myfloor подобається це.
  19. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Доброго дня.
    Зранку при заводці машина троїть як на газу так і на бензині, ще помітив при переключанні передач так як б підвисали великі оберти інколи і машину сіпає. Помилки показує такі.
    Car Scanner ELM OBD2
    P0123
    Raw code: 0123
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Временная
    OBDII: Высокий показатель датчика положения дроссельной заслонки / переключатель А
    Raw code: 0301
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Подтвержденная
    OBDII: Нарушен порядок зажигания
    Raw code: 1693
    ECU: Блок управления двигателем
    Статус: Подтвержденная
    OBDII: Turbo Charge Control Circuit Malfunction
    Volkswagen: Tachometer Circuit Low Voltage; Malfunction Indication Light Short to B +
    Ці помилки видалив залишилась ще помилка обрив 2 лямбда. Звідки починати з електрики?
     
    Останнє редагування: 3 жов 2020
  20. Карташов 1989

    Карташов 1989 Учасник

    Дописи:
    131
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Мелітополь
    Модель:
    Vw caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Синий
    Каковы симптомы ошибки P0123?
    • При появлении данной ошибки на приборной панели автомобиля загорится индикатор Check Engine. ECM переведет двигатель в аварийный режим и прекратит протекание тока в привод дроссельной заслонки. При этом угол открытия дроссельной заслонки будет составлять не больше 6 градусов.
    • Могут возникнуть проблемы с управлением впрыском топлива и моментом зажигания.
    • Возможно снижение мощности, а также чувствительности двигателя к открытию дроссельной заслонки.
    • Двигатель может работать на более высоких оборотах на холостом ходу, но при этом автомобиль не будет ускоряться должным образом
    Перше повідомлення: 3 жов 2020

    Нове повідомлення: 3 жов 2020
    Какой ремонт может исправить ошибку P0123?
    • Ремонт или замена электрического разъема датчика “А” положения дроссельной заслонки
    • Ремонт или замена электрических проводов, относящихся к датчику “А” положения дроссельной заслонки
    • Замена датчика “А” положения дроссельной заслонки
     
    Lutsifer, Burtipaev та boldysh подобається це.

Поділитися цією сторінкою