1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Xabr, у товарища на Т5 2.0tdi с завода стоял 65. Правда, недолго :( умер до 100 к...
    А у меня на 1.6 - 74. Вот и пойми этот VW :) Обе машины официальные для Украины...
    Перше повідомлення: 16 лип 2020

    Нове повідомлення: 16 лип 2020
    Я тут VW не можу розгадати, а Ви просите прокоментувати вузькоглазих :)
     
  2. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Добрий ранок. Якщо не можете прокоментувати, то для чого забиваєте собі і іншим форумчанам мізки всякою єрундою? Хай спеціалісти думають як догодити споживачу. А ви просто аналізуйте що вам краще підходить. Вибачте, це не вказівка, це просто дружня порада.
    Іостаннє. Я умовно назвав 65 і 74 емність акумів. Е ще 61,63,64,65, 66,68,70,71,72,74 із збільшеним пусковим струмом і так далі.
    Якщо всеж є інтерес розібратися, почитайте статті на сайті topmaxavto.com.ua (не реклама)
    Удачі вам.
     
    Vadimzzz подобається це.
  3. Vadimzzz

    Vadimzzz Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VWCADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    [QUOTE = "achtung, post: 243782, member: 2138"] [USER = 4290] Xabr [/ USER], в товарища на Т5 2.0tdi с завода стоял 65 Правда, недолго :(умер до 100 к ...
    А у меня на 1.6 - 74. Вот и пойми этот VW :)Обе машины официальные для Украины ...
    [Doublepost = +1594928122,1594927977] [/ doublepost]
    Я здесь VW Не могу разгадать, а Вы просите ПРОКОММЕНТИРОВАТЬ вузькоглазих :)[/ QUOTE]

    И в штатное место 74 с трудом встает, чехол точно не оденется, поэтому на свою буду искать 65 с увеличенным током
     
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    идеально встает.
     
    sula, Андрійко, Schumacher81 та 3 іншим подобається це.
  5. MasterT

    MasterT Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    У нас тоже 1,6 дизель и стял 74 AGM в пластмассовом чехле. Но у нас стоит Вебаста с завода.
     
  6. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Banner power bull professional (PRO P75 40) відпрацював 7 років (буде 20 жовтня). Проситься на заміну, ємності там залишилось добре коли чверть, заряд бере лиш на низьких токах.
    Тепер хочу купити виготовлений за технологією EFB і бажано теж Banner.
    Причина чому тільки EFB - в основному короткі поїздки і довгі простої, в теплу пору люблю поїхати у якусь глуш на природу, а там кожна ампер-годинна цінна.
    AGM акумулютор - дорого, необхідно купувати нове зарядне (+1500 грн.), та і кажуть що під капотом йому жарко.
    Коли попередній раз купував Banner через інтернет - стикнувся з тим, що мені або не могли назвати каталожний номер, або називали неіснуючий, тому купив в Exist.
    Зараз проблема приблизно та сама.
    В місцевих магазинах навіть під замовлення відмовляються привести будь-яку марку по технології EFB.
    Завжди читаю умови гарантії, том зрозумів що гарантія лиш від заводського браку, тобто мені достатньо лиш піврічної поки він себе виявить.
    Зараз націлився на Banner Running Bull EFB (EFB 570 11) або щось подібне за якістю по технології EFB.
    Підкажіть куди звернутись ?
     
  7. MAY

    MAY Досвідчений

    Дописи:
    976
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Ro968Ma, можливо Вам, MasterT допоможе? Він займається продажем АКБ. :)
     
    Xabr та Ro968Ma подобається це.
  8. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Ro968Ma, Підкажіть куди звернутись ?[/QUOTE]
    https://amperoil.com.ua/p1102304039...MIwv6a0KyB7AIVx-eyCh0mXgsUEAQYASABEgLMiPD_BwE
    https://svitakb.com.ua/akkumulyator...MI3pHi_bmB7AIVwdmyCh3OAQeVEAYYAiABEgKs9_D_BwE
    Еще: Ростислав 093 4035029; (044) 3389805 брал у него на рабочие авто, всегда свежие по выпуску и выбор огромный, в том числе и EFB
    Берите Австрию, Польшу, есть и Forse (Украина) но не рекомендую.
     
    Ro968Ma, Shansss та Noble подобається це.
  9. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    а что не так с Форсом?
    Перше повідомлення: 24 вер 2020

    Нове повідомлення: 24 вер 2020
    Ro968Ma, а чого саме Banner? Чому не глянути на альтернативні варіанти?
     
    achtung подобається це.
  10. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Слабенькие они, брали два на Газели, после 3 лет приходилось подзаряжать. В городском режиме, пробки и.д. На дальняк может и ходили бы. Правда не EFB а обычные. У них с технологией EFB 63 и 78Ah есть.
     
  11. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    sage64, просто упомянутый выше MasterT как раз Forse и рекомендовал к покупке.
    Я их ЕFB всерьез рассматривал к покупке
     
  12. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Xabr, я писал про обычные, а EFB у всех 36 мес. гарантия.
     
  13. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колись читав що у них один завод в Австрії звідки акумулятори ідуть і на конвеєр і в продаж. Крім того їх реально ставили з заводу BMW і Mersedes
    Варіанти розглядаю.

    Вчора трішки гуглив в спілкувався з MasterT. Висновки наступні.
    Виробник мого зарядного - АИДА (а іноді акумулятор таки прийдеться дозаряджати) все ж таки рекомендує заряджати акумулятори за технологією EFB зарядним з режимом заряду гелевих, в тому числі і AGM, акумуляторів. Тому наявне в мене підійде лиш для звичайних акумуляторів.
    Зараз дивлюсь на EXIDE AGM.
    Підключав тестер з режимом min і maх - в основному в мережі 14,2-14,4 В Максимальні піки 15 В, але от яка його тривалість - не знаю. Якщо включити дальнє і ближнє, і вентилятор та різко на місці крутанути рулем (в мене електропідсильювач ) - просідає до 12,7 В. Отже по напрузі для заряду AGM підходить.
    Ось брошурка-технічка по звичайних акумуляторах EXIDE.
    http://exidetechnologies.ru/download/Manual/Flooded Battery instruction manual RUS web.pdf
    Дивно - але там вказано максимальну напругу 14,4в.
    Ось брошурка по EXIDE AGM.
    http://exidetechnologies.ru/download/Manual/VRLA Battery instruction manual RUS web.pdf
    Там теж рекомендують 14,4 В, але є загальне зауваження (пункт D3) що у будь якому випадку не повинно перевищувати 15 В.
    Також по температурі -
    Це вже щось.
    Також на цьому ж сайті знайшов наступне:
    В основному для EFB та AGM не рекомендують перевищувати 14,6 В. В описі зарядних від АИДА у них обмеження в режимі для гелевих 14,8 В, але є одне де зазначено 14,6 В. Подзвоню і запитаю чи це описка, чи воно так є.
    Ось загальна брошурка по EXIDE.
    https://www.exide.com/ru/sites/default/files/2019-10/Exide_LV_Leaflet_RU_10.2019.pdf
    Так що тепер розглядаю і AGM як варіант. Зі слів MasterT EFB акумулятор теж не дуже стійкий до глибоких розрядів.
    Єдине питання - чи не буде йому жарко під капотом.
    Ось тут про польові дослідження цього питання - https://www.drive2.com/l/10343281/ із офіційною відповіддю Bosch.
    В кінці кінці кінців штатний короб можна додатково теплоізолювати чимось фольгованим чи просто зі сторони двигуна оклеїти липкою фольгою.
     
    Останнє редагування: 25 вер 2020
  14. Xabr

    Xabr Досвідчений

    Дописи:
    647
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Weiß
    Ro968Ma, Дякую за розгорнуту відповідь!
    Так а МастерТ що порадив?
     
  15. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    AGM, EFB від Exide чи Varta. Мені ціна на Exise AGM сподобалась. І ще згадував щось там українське теж EFB. Ну і сказав що EFB не такі вже стійкі до глибоких розрядів, як рекламують, AGM в цьому плані кращі.
     
  16. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,707
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    :bigsma2p100:
     
  17. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Акб AGM идут на машины когда стоит гена с LIN шиной. Иначе будет ему быстро писец.
     
    achtung подобається це.
  18. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Ну а вообще где-то встречалась на практике информация, насколько быстро умирает AGM от штатной системы зарядки, не предназначенной для AGM ?
     
  19. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    В нете видел давненько. У троих друзей на Touran с завода акб AGM и у всех гена с LIN шиной. Для AGM даже зарядник идёт своеобразный
     
  20. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    На клеммах аккумулятора измеряли?
    Перше повідомлення: 26 вер 2020

    Нове повідомлення: 26 вер 2020
    Ну в целом у AGM кроме ограничения максимального напряжения зарядки хитростей нет.
    Поэтому если напряжение на клеммах не превышает 14,4 вольта долговременно, можно подумать об установке AGMа без последствий.
     
    Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою