1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Задній правий ліхтар та задній склоочисник зломалі вже мені мізки...

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем tristann8080, 15 вер 2020.

  1. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #1
    Вітаю всих форумчан! Маю авто VW Caddy 1.9 TDI 77 KW 2010 р.в. двигун BLS, 5-ст. мех. КПП. Комплектація вантажний, з розпашними задніми дверками, круизом, протитуманками у передньому бампері та єлектричними склопідйомниками передніх дверок. Є пару проблем, які "винесли" мені мізки, а саме: при увімкненні габаритних вогнів, у правому задньому ліхтарі не працює габарит (лампу перевірив ), при увімкненні запалювання постійно світить лампа заднього ходу у правому ліхтарі навіть при вимкненій передачі заднього ходу. Прицьому у лівому ліхтарі все працює як треба. Друга проблема - при увімкненні запалювання постійно спрацьовує у приривчатому режимі задній склоочисник, навіть коли важіль його вмикання вимкнено. Провода що йдуть по правому та лівому бортах до ліхтарів та єлектродвигуна склоочисника у гарному стані, перетертості та заломів не виявив, окисли також. Переглядав єлектричні схеми у ELSA WIN, але зрозумів не багато...
    Можливо хто зтикакався з подібним - підкажіть, куди лізти? Діагностував Launchem, ніяких проблем з блоками не виявлено.
    Дякую за приділену увагу.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #2
    +380684050192
     
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #3
    Если вы из Днепра и не решите в ближайшее время эти проблемы, то я могу глянуть, но когда будет время, бо сейчас завал на работе.
     
    GTR, МАГА та Lvivgaz подобається це.
  4. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #4
    Дякую за пропозицію, але на разі я не у м. Дніпро. Сьогодні знову перевіряв проводку від лампи заднього ходу правого ліхтаря (провід чорно-синій) він проходить по правому борту потім під порогом здвижноі дверки, переходить на ліву сторону і заходить у колодку "В" на пін №1 у блоці керування бортовою мережею. Зняв блок, відкрив його, у середені все сухо і чисто, жодних слідів присутності майстрів не виявив. Чи правильно я розумію, що саме блок керування бортовою мережею "J519 по ELSA" видає сигнал на чорно-синій провід при увімкненні передачі заднього ходу? Міркував що можлива причина у "жабці" вмикання заднього ходу, але ж ліва лампа спрацьовує як потрібно - вмикаю задню - вмикається лівий ліхтар заднього ходу... також перевірив блок розпізнавання причепу - відключив його зовсім - результат той самий...
     
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #5
    tristann8080, після чого так стало?
    Проблема може бути в блоці БМ.
     
  6. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #6
    Я не знаю, бо придбав авто вже у такому стані.
    Тобто, "глюк" у блоці БМ цілком можливий?
    У такому разі - заміна блоку?
     
  7. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #7
    tristann8080, не обов'язково заміна, іноді можливий ремонт
     
  8. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    #8
    Не спешите сразу с заменой. Ошибка светит по проблеме? Попробуйте подключить этот провод к пину левого фонаря в ББС.
     
  9. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #9
    Добре, спробую перекинути контакт на лівий ліхтар.
    Перше повідомлення: 28 вер 2020

    Нове повідомлення: 30 вер 2020
    Спробував переставити провід з правого ліхтаря заднього ходу з роз'єму "В" pin 1 у роз'єм "С" pin 12. Результат - при увімкненні запалювання постійно світить лампа заднього ходу правого ліхтаря. Тобто результат - 0. Так що проблема виходить не у блоці J519?
     
  10. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #10
    выходит что у вас видать КЗ после блока бортовухи на какой-то провод, где появляется питание при вкл зажигания. пробуйте отключить родной провод и кинуть параллельно другой.
     
    Ramchik подобається це.
  11. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #11
    Скорее всего что так. По схеме в ELSA чёрно-синий провод от лампы заднего хода в правом заднем фонаре идет напрямую до блока J519 (блок бортовой сети). Но на схеме с этим проводом запитаны - электромонохромное зеркало заднего вида, и датчик уровня масла в ДВС (установлен в картере двигателя). У прежнего владельца удалось выяснить, что у него ранее было замыкание с задымлением под ДВС от датчика уровня масла (то-ли у него проводка на металлическую защиту двигателя замкнула. то-ли ещё как), короче говоря под мотором что-то "шаманили"). Возможно ли что из-за не правильного монтажа этого датчика теперь такая канитель? И кстати, салонное зеркало тоже не работает (нет свечения зеленого светодиода в нем, хотя там должен появляться "+" от замка зажигания). Возможно я тут чепуху написал. Приложу скрины из ELSA, красным обвел провод , а желтым пункты перехода в программе.
    Перше повідомлення: 30 вер 2020

    Нове повідомлення: 1 гру 2020
    И снова приветствую всех форумчан! Напомню, что ранее я описывал проблему на своей машине, а именно - при включении зажигания включается лампа заднего хода в правом фонаре, но рычаг МКПП в нейтральном положении, при том что левая лампа заднего хода включается только при задней передаче. За прошедшее время я перепроверил полностью проводку од правого заднего фонаря до блока управления бортовой сетью (j519). Ни каких "скруток, врезок и прочего колхоза" я не обнаружил. Единственное что нашел блок распознавания прицепа который был установлен видимо еще в Германии, а так ж коса проводки к розетке фаркопа, хотя сама розетка давно была кем-то роздавлена, а провода просто болтались под задним бампером. Я аккуратно извлек эту "косу", отключил блок распознавания прицепа, а именно вынул пины его проводов, и вернул все согласно схеме из ELSA VIN по спецификации моего авто, потому как штатно Кадик не оборудовался тягово-сцепным устройством, о чем гласит наклейка с кодировками комплектации. Далее с помощью Launch X431Pro3 перекодировал блок дабы не провоцировать ошибку по прицепу. Но к сожалению все мои труды не принесли желаемого результата - правая лампа заднего хода все так же зажигается при включении зажигания и нейтральном положении рычага МКПП.
    Далее был куплен и заменен блок управления бортовой сетью (J519) на идентичный родному (согласно маркировке), НО! все осталось по прежнему(((
    Тоисть - лампа все равно светит! Поразбиравшись в лектросхемах в ELSA VIN на сколько хватает моей компетенции, я увидел что на одном и том же проводе (черно-синем) "сидят":
    1. М17 - лампа заднего хода правого фонаря, провод черно/синий
    2. Y7 - зеркало с электрохромным затемнением, провод черно/синий 2 контакта, и 1 коричневый "масса" (у меня установлено по заводу но тоже не работает)
    3. G266 - датчик уровня и температуры масла в ДВС (установлен в картере двигателя) имеет три провода: черно/синий (питание), коричневый(масса), серо/желтый(сигнальный).
    4. ну и само собой блок управления бортовой сетью (J519), черно/синий провод от правой лампы заднего хода приходит на колодку "B" на пин №1., а с левого фонаря на колодку "F" пин №6 по-моему.
    Далее проверил колодку предохранителей SC пол торпедой - ни каких оборваных или не вставленых и перегоревших элементов нет.
    Следующим шагом было снятие торпедо полностью, для проверки "главного жгута проводов на предмет не контакта в скрутках по искомой линии проводов - все в полном соответствии схемам...
    Далее дошел до подкапотного блока предохранителей - все ГУТ! Проводка ровная, изоляция не нарушена, вмешательств в ней не обнаружено.
    Выяснил. что даже при разьединении колодки на датчик G266 лампа продолжает свечение, и тоже самое при отсоединении "жабки " заднего хода - светит падлюка!!!
    При чтении ошибок сканером выдает " неисправность в цепи фонаря заднего хода", и ошибка не стирается. О том же свидетельствует и желтая пиктограма"перегоревшая лампа" на панели приборов.
    Таким образом у меня уже закончились варианты куда "копать" и где искать данный трабл...
    Возможно ли что это "дурит" блок " GateWay" или он тут не играет роль?
    Очень желательно мнение компетентных товарищей по данному вопросу.
    Физически приехать нет возможности - авто сейчас не на ходу (по другим) моментам.
    Буду признателен за подсказки.
    P.S. И ещё, при включении зажигания постоянно работает задний стеклоочиститель без реакции на ручку управления, но возможно это совсем другая история...
     

    Вкладення:

    • 1.png
      1.png
      Розмір файлу:
      80.2 КБ
      Переглядів:
      158
    • 2.png
      2.png
      Розмір файлу:
      75.6 КБ
      Переглядів:
      165
    • 3.png
      3.png
      Розмір файлу:
      86.6 КБ
      Переглядів:
      148
    • 4.png
      4.png
      Розмір файлу:
      78.3 КБ
      Переглядів:
      158
    sula подобається це.
  12. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #12
    Ви щось намудрили зі схемами. Точніше, з іх інтерпритацією.
    Провід від блоку БМ (J519) іде до правої лампи ЗХ (М17) і паралельно відгалуджується (у зїєднанні B187) до салонного дзеркала (Y7). Згідно схеми він більше нікуди не повинен йти. Якщо ж він з'єднаний ще й з тим проводом датчика температури, то лампа ЗХ й буде світити завжди при ввімкненому запалюванні, бо то провід від клеми 15а (живлення при ввімкненому запалюванні й у момент старту).
    Перше повідомлення: 2 гру 2020

    Нове повідомлення: 2 гру 2020
    Щодо омивача позаду. До нього йде всього чотири провода - плюс, маса та два керуючих від блока БМ (J519). Якщо мотор постійно маслає, то на одному з проводів від блока БМ є сигнал, якого там бути не повинно. Щоб відкинути несправність блоку БМ, зкиньте з нього роз'єм J. Якщо моторчик продовжить свою роботу - шукайте де один з сигнальних проводів моторчика кудись контачить.
     
    yurij та dok-2 подобається це.
  13. tristann8080

    tristann8080 Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI BSL
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Білий
    #13
    Можливо ви маєте рацію, я розглядав схему та бачу, що провід який розгалуджуеться на елемент Y7, а від нього вже йде на G266. Але я не спеціаліст. То можливо у дзеркалі і є проблема? На нього приходить "+" від замка запалювання.
     
  14. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #14
    Від'єднайте від нього роз'єм і перевірте ;)
     

Поділитися цією сторінкою