1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Кондиционер и неполадки в его работе

Тема у розділі 'Система охлаждения, отопление и кондиционирование', створена користувачем Megatrans, 1 чер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ну то рукой крутните, он наверно тяжело крутится
     
  2. mfch

    mfch Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Черкаси
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Рік випуску:
    2014
    Крутится легко.
     
  3. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Доброго вечора!Може хтось знає,чи може часто включатись вентилятор радіатора,якщо радіатор кондеціонера соті забиті(золотко згнило страмбоване).?
     
  4. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    А чому ж не може? Не лише може, а й буде! Забиті соти не дають нормально охолоджуватись конденсору (радіатору) кондиціонера, тож система намагатиметься охолодити його примусово, й вмикатиме карлсонів частіше й на більшу потужність
     
  5. kcapdac

    kcapdac Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Ребят, вопрос. возможно пропустил где то ответ в темах. Каддик 3, 2007 год, 2 литра, дизель без турбины. Предыдущему владельцу сказали, что мёртв компрессор, он его снял и отдал мне. Вскрыл-чистый, без вопросов, все поверхности на месте, нет задиров, ходит как надо. Он клапаном регулируется. Промыл, поставил на машину, залил масло которое нужно для компрессора. Заправил, но не включается(вал крутится). Подключил ELMку, указывает на датчик давление, заменил от пассата Б7, вот тут есть вопрос, клемма одинаковая, но на моём распиновка 1-2-3, С пассата 3-2-1. Ошибку стёр и больше не было её, получается датчик видит. Думал на клапан, заменил, толку нет. Отсутствие клапана видит, показывает ошибку. Подозрение на салонный датчик, замер показывает 0.6кОм. Что мог упустить?
     
  6. pepperminttea

    pepperminttea Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2017
    Доброго дня.
    Зашелестів підшипник компресора. Інші агрегати працюють нормально. Компресор холодить чудово, перезаправлений недавно. Шелест на холодну не чути, лише потім, після нагріву елементів.
    Проблема в тому, чи є окремо шків чи підшипник до нього. Заміна компресора цілим елементом якось не в планах.
    Кадді 2017 року.
    Можливо хтось проводив заміну виключно шківу в зборі чи самого підшипника?
    На сто поїздка планується, для вирішення проблеми.
    Перше повідомлення: 17 жов 2023

    Нове повідомлення: 17 жов 2023
    Можна поставити коротший ремінь щоб виключити компресор із постійної роботи обертання валу? Хтось робив так?
     
    Останнє редагування: 17 жов 2023
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Я міняв підшипник на кадді 2008го, тут треба дивитись. часто буває, що окремо не йде, але якщо дістати підшипник, то по його маркіровці підібрати... а буває таке, що його взагалі там немає
     
  8. Eduardd

    Eduardd Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Lava Red
    Доброго дня!
    Кадді Екофьюел 2011 р.
    Ось цей патрубок кондиціонера "запотіває" маслом. Кондиціонер працює.
    Скажіть, це критично? І як це усунути?
     

    Вкладення:

  9. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Спочатку треба вимити добре все, щоб зрозуміти де витік, як на мене, травить на з'єднанні трубок з радіатором, а на патрубках то вже як слідство.
    В мене була схожа ситуація, побачив замаслення як у вас, тільки менше було, все вимив, правда літо було, через день чи два щє раз глянув, витік був саме на з'єднанні трубок із радіатором, відкачав хладогент, замінив кільця, потім заправив, більше не потіло.
     
    morphius, white1974 та Eduardd подобається це.

Поділитися цією сторінкою