1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Тарахтун или скрытый заводской дефект маховика двигателя CLCA

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 30 бер 2014.

  1. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
  2. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Вот так изношенный двухмассовый маховик начинает поджирать корпус КПП

    [​IMG]
     
  3. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Это у вас уже проблемы начались?
     
  4. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Да. Маховик стал стучать просто при выжиме сцепления. Поменял маховик на новый
     
  5. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Какие "звуковые" изменения произошли?
    Стало ли тихо во всех режимах прогрев/ переключение передач/выжим сцепления???
     
  6. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Посторонние звуки пропали. При отпускании сцепления под нагрузкой ушел толчок (такой, как буд-то недостаточно плавно отпустил сцепление)
     
    Чилик подобається це.
  7. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Привіт усім форумчанам.
    Бачу останній допис був у 2017 році.
    Але думаю ця тема буде актуальною завжди і для всіх власників авто з DMF...
    Те що маховик потрібно міняти розуміють усі. Зупиняє лише фінансова сторона питання.
    Я теж планую заміну і в процесі пошуку варіантів наштовхнувся на підприємство в Києві яке в заводських умовах професійно реставрує демпфери. Ціни на реставрацію (або відреставровані) нижчі в 2 рази... Даю посилання на їхній сайт і дуже надіюсь що Адмін не видалить як рекламу (бо це не реклама) https://www.remont-mahovikov.com.ua/ . Якщо видалить задайте пошук "ремонт маховиков".
    Пишу це для того щоб почути відгуки можливих користувачів сервісу вище згаданого підприємства.
    А також цікавить думка форумчан хто розбирав даний маховик і пробував його відновити... наскільки якісно можливо це зробити в заводських умовах?
     
  8. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Там основная беда - износ центральной втулки
     
    Vipop, YurCad та Becas подобається це.
  9. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Заставка на видео непонятная - маховик слева или справа на фото ?
     
    Ghost, Чилик та GORA подобається це.
  10. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,320
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    yurij, дві частини одного! Маховик же "ДВУХмассовьій"! Права частина та, що масивніша!
     
    Ghost подобається це.
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    В руках двухмассовый, под правой ногой - одномассовый:eek:
     
    serfedor, Чилик, Ghost та ще 1-му подобається це.
  12. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    Вечер добрый,
    Вот и я свой двухмассовый поменял, тарахтун начался еще на 100 к км, по прогнозам бывалых- сказали, что с начала тарахтуна можно еще 50-70к км проехать, так и случилось!Причем тарахтун был еле заметный и только на холодную и только в холода, иногда даже этого тарахтения не было в минусовую погоду. На 150 к км просто в один момент не втыкалась передача, могла она только втыкаться при выключенном зажигании, так на первой и доехал до СТО ( к счастью все было рядом). Диагноз- корзина подвела. Поменял на одномасовое, как говорит Женя - НАвалео. Почему Валео и одомассовое? Валео было единственное в данный момент возможное в тот момент(машина нужна была срочно на ходу) + это был лютый карантин все основные магазины были попросту закрыты. Одномассовое ибо после многих обсуждений именно с механиками, было решено так. И самое главное, нет конечно может у меня нога деревянная, но я вообще не почувствовал разницы в одно.двух массовом сцеплении, да ход выжимания педали сцепления уменьшился, но это логично, но что бы это как то повлияло на езду- вообще никакой разницы
     
    Ghost подобається це.
  13. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Ну как на одномассовом, есть какие-то призвуки со стороны КПП?
    Как по ощущениям после двухмассового?
    Можно номер комплекта?
     
  14. Espanyol

    Espanyol Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Зеленая гадюка
    -Призвуки были чуток слышны в начале, так все меньше слышно, хотя да с двухмассовым никаких звуков посторонних кроме тарахтуа не было.
    -По ощущениям я и не почувствовал, спросил у жены, она тоже разницы не почувствовала.
    - Надо будет поискать в фотографиях.... а это процесс затяжной
     
    Ghost подобається це.
  15. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Усім доброго дня.
    З тарахтуном їжджу вже третій рік.
    Не знав що це таке поки на СТО не сказали що "... в тебе вже маховик починає здихати... але ще можеш поїздити..."
    От і висить надімною ця проблема як "Дамоклів меч".
    ... скілки ще можу поїздити і що найгірше може статися якщо вчасно не замінити...
    Ремонт не дешевий. В нашому райцентрі це коштує 15000грн. (маховик+зчеплення+робота)
    До речі, рік назада я запитував у форумчан чи користувався хтось послугами реставрації двухмасового маховика (Київска фірма). Ніхто не відповів. Але на СТО мені порадили викинути цю ідею з голови, і розказали як у них місяць стояла машина з відреставрованим маховиком (не вмикалась 2 передача) поки хазяїн вів разборки з реставраторами...
    Буду вдячний всім хто поділиться досвідом по цьому питанню.
     
  16. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    :yes3:
     
    jorjik подобається це.
  17. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Подскажите чем отличается сцепление+маховик
    600001700 от сцепление
    624355333 маховик
    415058310 ??? Разница в 6-8 тыс грн. По факту то и то для 2.0 тди
    Перше повідомлення: 31 тра 2021

    Нове повідомлення: 31 тра 2021
    Торохтит только на ХХ? Добавьте + 100 оборотов педалью если перестает ...добавляете через Васю +100 и ездите себе дальше


    Нове повідомлення: 31 тра 2021
    Очень сильно торохтит?


    Нове повідомлення: 31 тра 2021
    А на 2.0 Октавия а7 встанет такое сцепление? Кто в курсе ?
     
  18. Auto76

    Auto76 Учасник

    Дописи:
    232
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    коричневый
    Да ,решает проблему
     
  19. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Значит добавить 100 оборотов и ещё долго будет ездить
     
  20. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Смотря какой общий пробег. Я на 200 тысяч менял комплектом всё. Ездил бы и дальше с тарахтуном, если бы не засада с включением передач. Выжимной подшипник сильно изношен, опора выжимного рычага - износ критический.
    Эксплуатация - 100 000км трасса, 100 000км город
     

Поділитися цією сторінкою