1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Вася Диагност / VAG-KOM / VCDS

Тема у розділі 'Диагностика и неисправности', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Дайте пожалуйста и мне ссылку. Что вы имеете ввиду прошить кабель? Просто установить другой драйвер(ПО)?
     
  2. SkyNetWork

    SkyNetWork Новенький

    Дописи:
    83
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY 2.0 TDI
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Toffy Brown
    Ссылка на каталог с Васями
    Качаем два файла:
    upload_2019-10-27_16-46-34.png
    В архиве Вася 19.5.rar находим:
    upload_2019-10-27_16-47-23.png
    Запускаем, выбираем язык интерфейса на котором будет работать программа, тут говориться что нужно включить кабель в ноут и в машину, я еще включал зажигание.:
    upload_2019-10-27_16-48-47.png
    Я выбрал русский, его пока и оставил.
    Нажимаем кнопку Write и ждем окончание выполнения процедуры.
    Устанавливаем Васю из файла vd_19.6.exe,
    Драйвера на кабель у меня были установлены еще с VCDS от китайцев.
    Запускаем Васю и вперед, все начинает работать.
    Лично я сделал вот так.
     

    Вкладення:

    Витька, Владимир31, hef f та 2 іншим подобається це.
  3. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Дописи:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Большое спасибо!) Буду пробовать
     
  4. Mikhaylo

    Mikhaylo Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Серый
    Ребята, подскажите где найти спеца по ошибке EPC????
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Ошибка епц - это что?
    Если светится пиктограмма на приборке, то это говорит, что проблема в управлении двигателем. Например дроссель
     
    Костя подобається це.
  6. Mikhaylo

    Mikhaylo Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпродзержинськ
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Серый
    Днепропетровская область
     
  7. Vic-off

    Vic-off Новенький

    Дописи:
    56
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Белый
    Спасибо за ссылки!!!!
     
  8. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Кто хочет что бы на машинах с 2011г/в при поднятом ручнике гасли ДХО делаем вот так. Заходим ВАСЕЙ в блок 09 и в 11 байте в окошке ставим число С1 если нет плафона в багажнике то 81 переходим на соседний байт закрываем, нажимаем сохранить и радуемся выключенным ДХО при поднятом ручнике:)
     
    Останнє редагування: 31 січ 2020
    valerak, Cruzello, Олександр 555 та 2 іншим подобається це.
  9. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Усім доброго дня (чи ночі).

    Користуюсь VCDS 19.6.1, більш менш розібрався…

    Зараз пробую розібратись з помилкою «5174 - Регулирование давления в топливной системе; P1065 00 [109] - рассогласование при регулировании»

    Для побудови графіків знімаю логи наступних параметрів:

    1. Высокое давление топлива: фактическое

    2. Высокое давление топлива: заданное

    3. Регулирование давления в рампе: Статус Bits 0-7

    4. Регулятор давления топлива

    5. Клапан дозирования топлива

    6. Давление топлива

    7. Абсолютное давление на впуске

    8. Высокое давление топлива: величина ошибки при регулировании

    9. Регулятор давления топлива: ном. значение давления в рампе

    10. Коэффициент адаптации клапана регулирования давления

    11. Датчик высокого давления топлива: необработанный сигнал напряжения

    Не маючи досвіду важко правильно інтерпретувати інформацію з графіків. Особливо коли на показник тиску в рампі впливає робота багатьох елементів одночасно (справність редукційного клапана, коректна робота датчика тиску, справність клапана дозування палива, також на форсунках є редукційний клапан)…

    Прошу тих хто знає поділитись інформацією стосовно вище перечислених показників.

    Я тут спробую викласти своє розуміння вище згаданого, якщо будуть помилки буду вдячний за розяснення.

    “Высокое давление топлива: фактическое” – показник тиску (hPa) який БК вираховує на основі показника датчика тиску (“Датчик высокого давления топлива: необработанный сигнал напряжения”) на рампі в міліВольтах.

    “Высокое давление топлива: заданное” – управляючий сигнал що генерується БК на основі даних стану авто (положення педалі газу, оберти колінвала, передача, показник датчика тиску на рампі, можливо іще дещо…). Опираючись на цей сигнал (на мою думку) БК генерує (меандр) послідовність імпульсів перемінної «довжини» який керує клапаном регулятором тиску який на рампі і клапаном регулятором дозування палива який стоїть на ТНВД.

    “Регулирование давления в рампе: Статус Bits 0-7” - ????

    “Регулятор давления топлива” і “Клапан дозирования топлива” – сигнал відображається у %. Я думаю що це величина управляючого сигнала (скважність меандру) що керує роботою цих клапанів.

    “Давление топлива” – звучить просто, але незрозуміло звідки саме і як знімається (чи генерується) цей показник…..

    “Абсолютное давление на впуске” – скоріш за все цей показник має відношення до форсунок, але я уявлення не маю як він вимірюється…

    “Высокое давление топлива: величина ошибки при регулировании” – я думаю цей показник вираховується БК і показує наскільки успішно виконавчі елементи відпрацьовують команди по регулюванню тиску в рампі…

    “Регулятор давления топлива: ном. значение давления в рампе” – по ідеї це клапан що керує тиском в рампі, але на нього подається управляючий сигнал а не знімається показник тиску… І якщо «ном.» це скорочення від «номінальний», то що це означає?

    “Коэффициент адаптации клапана регулирования давления” – уявлення не маю що це означає….

    “Датчик высокого давления топлива: необработанный сигнал напряжения” – самий точний і безпосередній показник тиску в рампі…

    Додаю фото і Excel файл з графіками, може хтось зможе щось підказати…

    Дякую наперед усім небайдужим.
    Перше повідомлення: 14 тра 2020

    Нове повідомлення: 14 тра 2020
    Додаю фото
     

    Вкладення:

  10. Діхтярук Ігор

    Діхтярук Ігор Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Golf VI Variant
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Якщо не помиляюсь, то в мене на 1,6 tdi параметр "Высокое давление топлива: заданное и фактическое" практично співпадають.
     
  11. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Дякую за відповідь.
    На скільки я розумію так і повинно бути як ви кажете...
    ... у колеги Туран з таким мотором як у мене, працює нормально, хочу зняти логи з його двигуна для порівняння...
     
  12. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    После ремонта синхронизация была-1,5расход на холостых 0,5,вчера сделали -0,5, и впрыска до 0,5,расход стал 0,7,что лучше.
     
  13. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Когда меняли ремкомплект резинок на форсунки, мастер выставил синхронизацию 0, расход на прогретом 0.7, перла шо дурная, общий расход также увеличился (с Германии пригнана с синхронизацией -2) сейчас поставил -2.5, расход на холостых 0.5, тяга и общий расход устраивает, мотор работает тише. Тут все индивидуально...
     
  14. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    GORA, У тебя тоже 1,9/77kv ? Вася показывает 0,6,на приборке, 0,7, кому верить.
     
    Noble подобається це.
  15. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    1.9 но bjb 77 квт. приборка 0.5, Вася 0.4-0.6 точно не помню, всегда смотрю данный показатель на приборке
     
    Чилик подобається це.
  16. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Спасибо, буду крутить назад
     
    HBB, Noble та GORA подобається це.
  17. Владимир31

    Владимир31 Учасник

    Дописи:
    180
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Ахтирка
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4
    У меня синхронизация стоит -3.9 , расход 0.4
    Тяга устраивает. Менял уже 2 раз ремень ГРМ и выставлял туже синхронизацию..
     
    achtung подобається це.
  18. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    Владимир31, двигатель какой, дитонации нет, расход общий какой?
    Перше повідомлення: 17 тра 2020

    Нове повідомлення: 17 тра 2020
    Я понял так, чтобы был расход 0,4-0,6?


    Нове повідомлення: 18 тра 2020
    Ну кто ещё что посоветуете.
     
  19. Михайло_165

    Михайло_165 Новенький

    Дописи:
    23
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Хмельник
    Модель:
    VW Caddy 2.0TDI
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    чорний
    Так, проблема була з редукційним клапаном високого тиску. Замінив його - двигун працює як часи. Раниіше на холодну кидало двигуном, зараз працює ідеально. Додаю Логи і графіки нормально працюючого двигуна, може комусь буде корисним.
    Залишається одне питання: хто не полінується - прошу подивитись на фото і дати свою гіпотезу, як така поломка могла виникнути, самовільно від надвисокого тиску, чи умілі людські ручки постарались...
     

    Вкладення:

    Ramchik та dok-2 подобається це.
  20. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Підскажіть як виключити ближнє світло фар? Світять в день.
     

Поділитися цією сторінкою