1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Golf Variant VI 1.6 TDI

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем flosse, 14 чер 2018.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #21
    Все-таки стан доріг по яких машина їздить дається взнаки. У Вас авто пробіг 140 тисяч чи скільки там після ойропи і передні сайлентблоки ще цілі. Я взяв авто що їздило по ямах Кіровограду, то на пробігу 80 тисяч передні були ще рідні, але вже не зовсім цілі. Правда ще й машини трохи різні.
     
  2. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #22
    flosse,
    А я когда поменял сайленты,на развале посоветовали поездить км 200,а потом приехать,должно стать на место,проехал 500,скаты как у вас стали,правда износ моих был %70.
     
  3. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #23
    Всім доброго дня/вечора/ранку! Пройшов рік з невеликим хвостиком, як я катаюсь на Гольфику. Машина возить мене кожен день на роботу, тому вже на наступному тижні буде 160 000 км., за рік проїхав приблизно 23 тис км. З моменту останнього запису у січні нічого особливого не сталось, лише певні особливості експлуатації.

    Перше. Оскільки я живу біля міста, а працюю в Києві, дуже хвилювався ще до холодів, як я переїжджу зиму з заниженою спортивною підвіскою та пластиковим захистом двигуна. Як виявилось, дуже акуратно все можливо.

    Друге. На початку березня купив дві нові літніх шини марки Матадор (мій шеф відкатав такі вже сезон на своєму БМВ, рекомендував). Поставив на передню вісь з метою спробувати на шумність і пізніше докупити ще дві (заодно трохи по затратах легше). Все нормально, планував купити в липні ще дві, але на початку червня під час поїздки в Черкаську область на одній з ям лопнуло заднє «майже лисеньке» колесо вздовж протектора. Тому купив швидше J. Добре, що хоч диск цілий (нагадаю, шини в мене 225/45 17). Як лопнула шина, доїхав на купленій в минулому році запасці (з заводу не було запаски).

    Третє. В кінці червня перед відпусткою зробив чергове ТО на 155 000 км і перевірили ходову частину. Зауважень немає. Потім до мене приїхали діти, які живуть з мамою постійно, і ми з ними поїхали в подорож по Україні. За 7 днів ми подолали 1600 км за маршрутом Київ – Буки – Вінниця – Кам’янець-Подільський – Хотин – Чернівці – Буковель – Львів – Олесько – Київ. Без проблем, місцями дуже-дуже акуратно з таким профілем шин і середньою витратою палива 4,5 л. на 100 км за поїздку (якраз було не дуже жарко і близько 70% шляху я не включав кондиціонер). За всю поїздку був в трьох місцях просто шокований станом доріг: місцями біля Сквири-Козятина, далі - Хмельницька область від межі Вінницької і за Меджибіж (там іде ремонт, але це жах!) та об’їздна дорога Чернівців (гірше я бачив тільки навесні в Черкаській області на відрізку Золотоноша-Кременчук). Все інше по маршруту – добре або дуже добре (особливо приємно вразила Вінницька область).

    От і все. Такий собі короткий звіт. Всім хороших рівних доріг.
     
    Костя, Vipop, dv_matrix та 2 іншим подобається це.
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #24
    flosse, а змінити колеса на 205/55/16 не було бажання?
     
    Чилик подобається це.
  5. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #25
    Ні, поки що не було. Мені подобаються диски та і вигляд авто в загальному. Іжджу я зараз, в основному, на роботу по рівній дорозі, без ям. Автомобіль,в основному експлуатується пустий. По країні - дуже рідко.
    До речі, зимові колеса з Каддіка - 195/65/15 для зими (коли замерзлий лід, ями з являються) - якраз те, що треба.
    Перше повідомлення: 2 сер 2019

    Нове повідомлення: 2 кві 2020
    Усім доброго вечора! Рідко заглядаю сюди, бо писати майже нема чого. У листопаді 2019 року зробив чергове ТО на 166 000 км. Всі фільтри по неоригіналу (вже точно не пам ятаю деталі), масло - оригінальне VW з допуском для цього мотору (у співробітника хороша знижка на таке масло у дилера, скористався :)). Ходову діагностували - без проблем. Рекомендація - тільки заміна передніх дисків і колодок. Диски, до речі, ще рідні, з заводу. Вже купив, буду міняти шини на літні, заодно і поміняю.
    Потім до мене приіхала старша донька на зимові канікули та ми поіхали в Буковель одразу після православного Різдва. Погода була добре, накатались, дорога - більш-менш, в Тернопільській області на "хвилях" пару раз чиркнув днищем...
    А в кінці лютого сталось невелика НП: іхав вранці на роботу і загрілась лампочка незаряду акумулятора. Приіхав на роботу, попросив механіка на СТО поряд перевірити заряд від генератора - прилад показав близько 11В. Треба ремонтувати генератор! Залишив авто, попросив зробити в цей же день, бо ввечері дуже треба була машина. Генератор зняли, повезли на ГЕНСТАР, там перебрали його і до пізної ночі насилу зібрали (я вже "над душею" сидів). Проблема в тому, що для зняття генератора треба зняти праву фару, різний пластик, відкрутити паливний фільтр і відвести в сторону, зняти передні колеса, захист двигуна, решітку і навіть передній бампер. Це просто кошмар, хоча генератор дуже добре видно зверху. Але зняти без усього перерахованого - не можна.
    От і все. Всім рівних доріг та здоров я!!!
     
    serg1988, jorjik, yurij та 2 іншим подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #26
    flosse, а що там з генератором було?
    Бо в мене вже пробіг 200тис, ще до нього не заглядав....
     
  7. Rusl

    Rusl Досвідчений

    Дописи:
    591
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Audi A6 avant
    Потужність, л.с.:
    272
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    чорний
    #27
    Сам 2 рази знімав і ставив генератор. Колеса не знімав взагалі, захист двигуна тре знімати, впускний колектор,перший раз не знімав ні бампера, ні фари, намучився конкретно. Другий раз все вже робив по єтці: там дійсно тре знімати бампер, фари, впускний колектор, і навіть привідкрутити радітори.
     
    serg1988 та flosse подобається це.
  8. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #28
    Головне - зношені щітки, тому і перестав заряджати. Заодно поміняли підшипники, почистили, щось там проточували. Я не сам возив, водій наш. Це з його слів (він мені звідти подзвонив після діагностики, розказав усе і я дав "добро" на ремонт. Все як завжди). На Кадіку в мене теж генератор накрився приблизно на 200 тис, але там засвистіли підшипники...
    Перше повідомлення: 3 кві 2020

    Нове повідомлення: 16 бер 2021
    Вітаю усіх! Давно я тут нічого не писав. Карантин та обмеження внесли корегування у мій графік і пробіги значно зменшились - фактично останній рік пересуваюсь тільки на роботу та з роботи (25 км в одну сторону), а в період квітень-червень 2020 взагалі іздив один раз на тиждень...

    В квітні 2020 року підійшов час чергового ТО - 176 000 км. Крім фільтрів та мастила, як я і писав раніше, вирішив замінити передні диски. Як же я про це жалкував потім! Проблема виникла там, де ніхто не очікував: рукожопи з СТО відірвали провід від лівого переднього датчика зносу колодок. Я не знаю як це можна було зробити, але коли я побачив попередження на БК, то вони зізнались, що "відірвали і склеїли це силіконом", тому "поки що повідомлення є, але через кілька годин пропаде як все застигне" (це були цитати). Звичайно, повідомлення не погасло. На мої претензії директор відповів пропозицію заїхати, розібрати і розбиратись, що там сталось. строки не обговорюються, машина потрібна кожен день. Послав їх подалі, ввечері зняв у гаражі колесо і обірвав наліплений силікон - провід вирваний з роз єму (там де гофрована резинка). Зняв роз єм, наступного дня заїхав на авторинок, знайшов потрібний і ввечері все припаяв і заізолював термоусадкою. Спочатку думав замінити весь провід, але він є частиною проводки під капотом і коштує забагато...
    А, ще замінили розбитий відбійник заднього правого амортизатора.

    Далі літо пройшло без проблем, початок осені теж, а от перед снігом трохи понервував. Я міняю колеса самостійно в гаражі літні/зимові, вони в мене змонтовані на різних дисках, балансуються в міжсезон - мені так зручно. Так от - я не зміг відкрутити обидві праві заводські секретки. Наступного дня заїхав на кілька шиномонтажів - вони відмовились, заїхав до ОД - теж подивились і відмовились (в них є ключі до всіх секреток), бо "злизані" грані - тольки висвердлювати. А завтра вже сніг! На одному з шиномонтажів мені дали телефон спеца, який "відкручує все". Набрав, поіхав, дійсно відкрутив. Правда, опирався на переднє праве крило і зробив вм ятину, яку я побачив тільки ввечері :(. секретки викинув далеко-далеко...

    Взимку перегоріла лампочка в передній лівій фарі. Купив пару "Осрам +30%" - нібито стало трохи краще.
    В середині лютого 2021 року пройшов чергове ТО на 186 000 км. Діагностика ходової виявила пробитий відбійник заднього лівого амортизатора. Треба таки було міняти одразу пару. Ще почав трохи "закушувати" ручник - я ним користуюсь постійно, на передачу не ставлю взагалі. Почитав - треба поміняти троси (вже куплені).
    За рік проїхав лише 12 тис км (попередні було 20-25 тис).
    От і все поки що. Всім хорошого настрою!
     
    Сергей2008, Djek, Lebrasko та 6 іншим подобається це.
  9. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #29
    Це просто дрібниці . Не звертай уваги .В нас майже кругом так в майстрів . :)
     
  10. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #30
    Вітаю всіх! Сьогодні пройшов чергове ТО - 196 000 км. За останні 10 тис та півроку нічого, слава богу, не сталось. За півроку так і не змінив відбійник та троси ручника, а зараз, перед зимою вже треба буде, щоб не було сюрпризів по холоду. Ще після діагностики ходової написали, що вже потріскались сайлентблоки задніх поздовжніх важелів - до наступного ТО вже треба прикупити буде. Також поговорив/спитав щодо заміни "комплекту ГРМ". Справа в тому, що по регламенту його треба міняти через 120 тис, в моїй машині він був замінений ще в Німеччині в 2017 році, на сьогодні проїхав 75 тис. Але в мене почав закрадатись якийсь сумнів - може, поміняти? Раніше порадився з різними людьми, то одні кажуть - міняй, якщо вже думаєш про це, інші - дивись на регламент. А сьогодні майстер сказав, що є така помітка в регламенті: пробіг 120 тис, або 5-6 років, якщо пробіг менше (в моєму випадку це наступного року десь при пробігу 110-115 тис від попередньої заміни). А що Ви знаєте про це, є така інформація? Наперед вдячний за поради.
     
  11. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    696
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    #31
    Точно такаж ситуація і в мене була, в Німеччині була заміна в 2016р. на 106т.км, я замінив зараз 2021р. на 191т.км. Багато хто каже 120т.км і 5-6 років що наступить першим, но якось боязно і помпу німці не міняли і антифриз також, я замінив. Ціна не така велика, мені камінь в стікло прилетів так заміна+скло обійшлось 4500грн
     
    flosse подобається це.
  12. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #32
    Ще раз нагадую, регламент прописаний в сервісній книжці, а не по словах *майстрів*
     

    Вкладення:

    flosse подобається це.
  13. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #33
    Ну не будут менять в Германии на таком пробеге, я Вам больше скажу видел такую ситуацию Шкода Рапид дизель 1.4 ,3-х цилиндровый 15 г.в , в 18 г на пробеге 135 т замена ДВС , так Вот движок поменяли а ремень поставили старый , а Вы говорите меняют раньше регламента),ну нет в регламенте 5-6 лет ).
    Перше повідомлення: 23 вер 2021

    Нове повідомлення: 23 вер 2021
    Вот сервисная с Германии


    Нове повідомлення: 23 вер 2021
    А вот по топливному фильтру интересно, кто знает немецкий поправьте если не правильно . Если топливо не отвечает стандарту EN 590 то каждые 7500 км.
     

    Вкладення:

    Noble подобається це.
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #34
    Поправляю:
    90 тыс. На хорошей солярке и 30 тыс на плохой.
     

    Вкладення:

  15. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    696
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Grey
    #35
    Я так розумію ви фільтра ще не міняли з покупки машини?
    Я б не радив таке людині, бо люди різні бувають і будуть їздити поки не наступить Ваші рекомендовані 210 тис., а потім евакуатор і Женя Мегатранс, а там ціни вже інші і б/у ремінь потрібно буде замінити, бо зшивати не вийде.
     
    Останнє редагування: 23 вер 2021
    Noble та achtung подобається це.
  16. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #36
    Shansss, я ни кому ни чего не рекомендую если что.
    Перше повідомлення: 23 вер 2021

    Нове повідомлення: 23 вер 2021
    achtung, в моей прочитайте первый пункт.
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #37
    Денис VW, то про моторное масло.
    Моя сервиска от Вашей не отличается.
    Shansss, я лише
    вказав офіційну інформацію VW.
    Ви знаєте випадок обриву оригінального ременя ГРМ на пробігу менше 210 тисяч?
     
    Останнє редагування: 23 вер 2021
    Денис VW подобається це.
  18. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #38
    Дуже дякую, Ваше повідомлення остаточно переконало мене, що на наступному ТО на 205 тис треба буде поміняти весь комплект грм. Піду почитаю свою сервіску, хоч вона і німецькою. :) Отже, запис при 120 тис в офіційній базі мого авто щодо "грм" означав тільки перевірку, а не заміну (скоріше за все, бо німці дуже чітко слідують регламенту).
     
    Денис VW та achtung подобається це.
  19. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #39
    flosse, абсолютно вірне рішення, беріть комплект і помпу оригінал, та забудете про ГРМ на наступні 200 тис.
     
    flosse подобається це.
  20. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #40
    achtung,
    Я конечно в немецком не силен от слова совсем но там явно про топливный фильтр а не про масло.
     

Поділитися цією сторінкою