1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Не заводится 2.0 SDI

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Apr 16, 2014.

  1. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Розборка і зборка це дуже тонка робота, особливо в дізелях, я ніколи цього в кадіках не робив, хоч дізелями років 10 займався. Але є Ельза де все описано. Звісно є тонкощі, але без моментів затяжки і іншого не буду лізти.
     
  2. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    За що я і говорю якщо ненайду причини поганому старту то буду шукати моториста який все зробить
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Цю... Вези .. замутим
     
    Чилик likes this.
  4. Petro123

    Petro123 Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    Caddy 2cdi
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Жовтий
    За скільки часу і ціна питання
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Я не знаю что делать....
     
    dok-2 likes this.
  6. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Messages:
    69
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Доброго вечера,може хто підкаже чого на теплом моторі погано заводиться?
     
  7. Platone

    Platone Учасник

    Messages:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    А що каже комп'ютер? На холодну теж погано?
     
  8. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Messages:
    69
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    На холодну пів оберта,добре заводиться.Компютера нема.
    Перше повідомлення: Mar 8, 2020

    Нове повідомлення: Mar 8, 2020
    Буває інколи ще мотор холодний включається вентилятор радіатора,глушу авто заводжу знову щоб неробив вентилятор.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ошибки есть?
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    ветилятор - признак сівшого АКБo_O
     
    serfedor likes this.
  11. Semion

    Semion Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Добрий вечір шановні форумчани!
    Зіткнувся з такою проблемою, приблизно 3 тижні тому, зранку перестало заводитися авто ( якщо бути точним то заводиться і через 2 сек глохне). Якщо запустити раз, далі цілий день ок.
    Помилок немає! Корекції в нормі. Фото прикріплю.
    Звернув увагу на таку закономірність: якщо проїхати не багато, тобто не нагрівати авто до 70-90 градусів, то на слідуючий ранок запуститься без проблем. Але якщо прогріти машину добре до робочої температури на слідуючий ранок заведеться і заглохне, потім приходиться крутити довго стартером.
    Думав проблема у ремкомплекті тандемного насоса( була думка що солярка стікає в бак), замінили усі прокладки - не помогло.
    //В червні цього року було замінено ремкомплекти на форсунках, болти і тд.
    + Одну форсунку почистили. Причиною для заміни ремкомплектів і чистки стало те, що діагностика показала, що одна форсунка погано працює. Після цього все було добре.//
    + Якщо після тривалої поїздки (доброго прогріву) зранку вижати газ то авто заведеться але працює декілька секунд не стабільно, як ніби на 2 циліндрах.
    У кого є якісь думки, ідеї як це побороти і чому не запускається тільки коли прогріте авто???
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    потому, что разьиты места под форсунки и ремкомплект уже не спасает. втулить надо
     
    Костя and Semion like this.
  13. Semion

    Semion Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    Рівень масла не росте, пробіг 246000 рідний.
    + Коли міняли ремкомплекти сказали , що вироботка мінімальна.
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,659
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ок. давайте так.
    как измеряли выработку, нутромером? какие данные намерили?
    2) А как связан незапуск с уровнем масла?
     
    Semion, Lvivgaz and sage64 like this.
  15. Semion

    Semion Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    В понеділок буду дзвонити на сто, уточняти що і як міряли.
    Раніше думав, якщо є сильна вироботка значить збільшується рівень масла.
    Дякую за інфу. Пізніше відпишу що і як!
     
  16. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Рівень масла збільшуеться коли не держать кільця на форсунках і солярка попада в масляну систему. Втулив посадочні на такому двигуні при 242тис., краще нержавійкою, довше виходить. Практикує таке Megatrans.
     
    Semion likes this.
  17. Semion

    Semion Новенький

    Messages:
    40
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Ковель
    Модель:
    Vw Caddy 2.0 sdi
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    White
    sage64, дякую дуже за інфу
    З радістю звернувся б до Мегатранса але до його ще їхати 500 км. Буду щось шукати на місці.
    Як думаєте, чому заводиться коли натиснути на газ?
     
  18. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,492
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Також у свій час погано заводилась при перших похолоданнях!
    Витискати педаль газу не завжди дасть результат.Моїй більше допомагало при прокрутці стартера бризнути балончиком в повітрозабірник (знявши повітряний фільтр двигуна)!Та всі ці дії - тимчасовий вихід із становища!
    В моїй машині було замінено ремкомплект форсунок і вже більше шести років або 60 000 км проблем із запуском не мав!
     
    Lvivgaz and Semion like this.
  19. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Може при таких проблемах негерметична паливна система і солярка тікає, а в головці стоїть довга пластикова трубка з маленькими отворами яка служить для однакового розрядження чи тиску на всі форсунки і поки його немає авто не заводиться (имхо).
    Втулять алюмінієм, латунью, нержавійкою і відповідно срок служби по наростаючій. Але на такому пробігу міняв і направляючі і клапана. Це вже розбирання покаже.
     
  20. Platone

    Platone Учасник

    Messages:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Если дизель не заводится то копайте дальше, ведь топливную Вы прокачали, дальше впереди тандемник, насос форсунки, посмотрите разъемы... Как обстоят дела с воздухом?
     

Share This Page