1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Скрыть объявление
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема в разделе "Электрооборудование", создана пользователем Diesel Euro4, 19 май 2014.

  1. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Сообщения:
    6.022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    ps600, Практика чомусь показує, акб до 2009-2010р. спокійно 8-10років виїжає...
     
    ps600 нравится это.
  2. MasterT

    MasterT Учасник

    Сообщения:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    А у нас практика показує, що 90% покупців не читають гарантійні умови і і нструкцію по експлуатації. Бо їм продавець сказав, що є гарантія....все вони вірять на слово. А що в талоні написано, при яких умовах гарантія і при яких умовах акум буде працювати-не читають.
    І друге:я вже раніше писав, що акуми бувають різні....візьмем приклад 60а/г....супереконом - ток запуску написаний 480, а реально 420...., економ- ток на наліпці 480....а реально 450-480.... , стандарт клас-ток на наліпці 540, реально 540...., преміум клас- ток 600, реально 600. ЦЕ ПРИБЛИЗНО.
    Тому купуючи акум, питайте до якого класу відносится, а краще почитайте. Бо не всі продавці чесно скажуть.
    Тому кожний клас акумів буде слугувати і крутити по різному.
    Плюс, як я вже казав, як буде відноситись споживач до свого акума, буде постійно перевіряти-буде добре, буде акум постійно і на 100% звряжений, буде добре.
    За маслом, за пальним, омивачем слідкуєте? ТО вчасно проходите?
    Тоді і акум перевіряйте, хочаб раз в квартал.
    Десь так.
     
    Jetta Vlad и muzik нравится это.
  3. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Сообщения:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    Мій 10 року, стоїть рідна варта. Але якщо не їзджу декілька днів , після пуску вмикається вентилятор.
     
    Yuran нравится это.
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    О, 9-10 років вентилятору це мабуть рекорд. Тоді розкажіть як Ви за ним доглядаєте, що він стільки часу прожив... поділіться секретами як часто підзаряжали на протязі 10 років користування.
     
    achtung нравится это.
  5. vvalis

    vvalis Учасник

    Сообщения:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    У меня тоже ВАРТА отслужила 10 лет. Последние несколько месяцев заводил машину в гараже после предварительной зарядки 10-15 мин, потом в течение дня заводилась. Купил новый 72а/ч и она прямо возле магазина умерла. Когда поменял, аккумулятор оказался на 2 года старше автомобиля!!! :(
    Машину брал б.у., аккумулятор ни разу не подзаряжал и не заглядывал за 6 лет МОЕЙ эксплуатации.
    Три года на новом, зимой нормально крутит. Поездки у меня в основном не меньше часа, короткие по городу почти отсутствуют.
     
    Последнее редактирование: 13 ноя 2019
    Noble нравится это.
  6. AlexandrNM

    AlexandrNM Учасник

    Сообщения:
    138
    Область:
    Київська
    Місто:
    Обухів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    Black
    Акум підзаряджаю тільки останній рік , а так нічого робив , і щоб клеми були чисті.
     
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Хлопці, ми наочно бачимо, що рідні акумулятори з завода служать довше вдвічі, ніж куплені в магазині! При абсолютно рівних умовах.
    Це я до висловів, що за аккумулятором треба доглядати по чотири рази на рік, заряджати, і т.п.
    Ніхто не морочиться з профілактиками вузлів, агрегатів, чи окремих елементів!
    Хто чистить "двірники" від дорожнього абразивного пилу? Хто розбирає підшипники здвижки для змазки? Хто запобігає перелому трубки омивача під капотом? Хто лізе до того, що працює поки воно працює? Один зі ста - статистична похибка.
    Добрий акумулятор працюватиме добре. І без всяких там підзаряджань. Оригінальний акумулятор і купити можна, тільки коштувати він буде втроє дорожче, ніж той що на базарі.
    Ще раз нагадую - проводжу експеримент, на борту батерея майже втричі перевищує заводський номінал по ємності, але нормальної імпортної фірми, AGM, та ще й не призначений для авто. Не пусковий.
    Додатковими зарядками не балував. Як написано, що термін роботи 12 років, так вона приблизно і прожила. Хоча теж там в інструкції купа рекомендацій.
    Висновок - те, що генератор не витягує зарядку батареї підвищеної ємності - лапша повна. Маємо фактор неякісних акумуляторів на ринку.
     
    vitek, valerak, Чилик и 5 другим нравится это.
  8. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Vipop, Еще раз задам вопрос, в прошлый раз проигнорировали ;) Какие у Вас пробеги ? У меня есть пример из жизни ВаЗ 21063 стоял 77 акб и жил нормально постоянно в заряженном состоянии(если учесть что там гена 42 А) но пробеги были день через день по 200-500 км, а на 21072 (гена 90 А) но авто ездит чисто по городу и очень маленькие пробеги этот же аккумулятор отец задолбался заряжать , пока не поставил такой как был с завода . У меня авто август 2010 г ( стоял 62 заводской в прошлом году сдох ) 8 лет , норм показатель я считаю.
     
  9. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Не я проігнорував, Ви неуважно дивились тему ;)
    60км/день плюс 3-4 дальняка на рік.
     
  10. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Может быть тогда сори. За эти 60 км сколько заводок?
     
  11. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Та буває по-різному. Коли два рази, коли двадцять... В середньому мабуть 5-7 разів.
     
  12. Jenichka Romanenko

    Jenichka Romanenko Новенький

    Сообщения:
    80
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    зелений
    Ко мне каддик пришел аля с новым аккумом, GIGAWATT 18 года выпуска, [​IMG] НО он был 55 или 56 Ач......а я сразу даже и не заметила, что аккум не того, не тот :crazy:
    сейчас стоит новенькая Варта ) Примера моя выкатала на Варте лет 5 у меня, с ним пришла и с ним же ушла
     
  13. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ну вот а у меня ( так как городок не большой ) за 15-20 км всегда больше 10 и так изо дня в день ,ну + -, а бывает по пару дней стоит ( а то и неделю , есть рабочая), да + музыку послушать так нормально , я уже не беру других потребителей . Бывают вылазки на трассу но очень редко. Как Вы думаете успеет 100 да даже 70 зарядиться?
     
  14. MasterT

    MasterT Учасник

    Сообщения:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Не буває ОРИГІНАЛЬНИХ акумів. Заводи виробники автомобілів не мають ліній по виробництву акумів......невигідно і громоздко. Вони купують акуми у виробників акумів без наліпок і ліплять свої наліпки, типу МЕРСЕДЕС, або інші.
    Приклад: ВАРТА виготовляє акуми в Чехії, Австрії, Франції, Німеччині...далі ВСІ їхні акми потравляють на склад, далі йде відгрузка з одного складу на виробництво автомобілів і експорт.
    Так, що пишіть правдиву і перевірену інфу.;)
    Це тільки наші заводи грішать тим, що на внутрішній ринок ідуть одні акуми, а на експорт трохи краще, тобто або намазка на пластини товще, обо добавляють ще по одній пластині в кожну банку.....і акум важче для екпорта. Ми неодноразово такі акми з наших заводів брали....акуми супер, брака 0.
    Ще одне.... є акуми свіжі, (які Ви купуєте в магазині чи на базарі) а є залежалі, які ніхто з продавців не підзаряжає, тому вони трохи сульфатуються ( взалежності від строку поставки від оптовиків в магазин)...... і кристали сульфату з часом пробивають сепаратори і.....замикання між пластинами. Акум на свалку.....:(
    Тому купуючи акум, дивітся на дату і особливо на ступінь зарядженності.....12,6 в без навантаження, 11,5в з навантаженням 100 ампер ( знову ж це приблизно, для малих акумів і при +15 тепла).
     
  15. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Ви чудово розумієте, що я мав на увазі. )
    Та для інших уточню - під терміном "оригінальний акумулятор" мається на увазі той, з яким автомобіль виходить з заводу.
    Заводи виробники автомобілів не мають ліній не тільки по виробництву акумів, а й по виробництву багато інших частин, вузлів, елементів. Тим не менше, їх називають "оригінальними".
     
    МАГА, Lvivgaz, ps600 и ещё 1-му нравится это.
  16. MasterT

    MasterT Учасник

    Сообщения:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    ;) Багато людей дісно не розуміють. :(
     
  17. Чилик

    Чилик Старожил

    Сообщения:
    2.532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    У дочки на Пассате б7, 2011г стоит родной Бош, ни разу не заряжаться, утро 10км на работу, вечером обратно, крутит без проблем, выходные стоит.
     
    sula нравится это.
  18. МАГА

    МАГА Старожил

    Сообщения:
    2.116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Питання: відпустка 20 діб - від'єднювати акум чи хай розряжається вщент??? Хто і як вирішує?
     
  19. MasterT

    MasterT Учасник

    Сообщения:
    193
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Білий
    Споживання струму сигналізацією, годинник і інше штатне в ідеалі - 0,05 ампера в годину, х 24години =1,2 ампери в день (це приблизно). х 20 днів =24 ампери.
    Скільки ваше авто споживає , можете самі перевірити, в розрив мінуса і масси ставите ампермерт (тестер і не менше 10 ампер) , ставите на сигналізацію і чекаєте до 1 хвилини. І що вам покаже амперметр, це споживання в годину.
    А якщо авто в гаражі , то краще зняти клему( якщо дозволяє система авто ).
     
    valerak и Денис VW нравится это.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Сообщения:
    2.177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    МАГА, якщо нема нічого нештатного, то клему знімати не треба. Я залишав на 2 місяці (гольф), приїжджав, заводив і їхав :)
    Ой, вибачте, збрехав, на місяць залишав.
    На два місяці знімав клему :)
     
    Последнее редактирование: 13 ноя 2019
    Xabr и Schumacher81 нравится это.

Поделиться этой страницей