1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Ревизия (прочистка) системы рециркуляции отработавших газов (EGR) Caddy 2004-2010

Тема у розділі 'Система питания, выпуска', створена користувачем Lvivgaz, 25 чер 2015.

  1. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Piskorovsky, у Вас по моему вакуумный ЕГР, без электроники, чистится он довольно легко (две гайки и один хаму).
     
    Piskorovsky подобається це.
  2. Piskorovsky

    Piskorovsky Учасник

    Дописи:
    193
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Сірий
    Lvitaliyv, Чилик
    Дякую, спробую почистити як потепліє.
    Сьогодні прлїхав 100км. і запуск був зранку в -10°C, помилка не появилась.
    Напевно просто підклинює
     
  3. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Виникла незрозуміла ситуація. Вчора після поїздки заглушив двигун, а замість тихенького похрокування прочистки ЕГРа почув якісь глухі стуки. Завів ще раз, заглушив - знову те саме. Ніяких чек енжинів і іншого на приладах не зʼявляється. Може хтось з такою дивиною зустрічався - двигун 1,6 cayd 2012.
    Перше повідомлення: 19 бер 2018

    Нове повідомлення: 20 бер 2018
    Оскільки мабуть ніхто з подібною проблемою не стикався, підкажіть хоч як виглядає і де знаходиться той пристрій, що "хрокає" після зупинки двигуна, прочищаючи ЕГР? Кажуть, що то клапан ЕГР. А який цей клапан і де встановлений -по каталогу знайшов лише блок дросельної заслонки і регулюючий клапан-соленоїд - хто з них?
     
  4. Виталий

    Виталий Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Добрый день. Прочитал тему и возник вопрос, если не сложно посмотрите это видео на ютюбе с 37 мин. до 38 мин. ( Утверждение того, что машина едет на "не догретом двигателе", не более 70 градусов). На сколько это утверждение верно? Вопрос больше для тех кто эксплуатировал машину зимой в городских условиях, и насколько это "большой "минус"" для двигателя, если не считать холодный салон и обмерзание стекол в морозы? .
     
  5. GTR

    GTR Учасник

    Дописи:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    Вирішив і собі зробити ревізію EGR (мотор в мене BJB)
    З інструментів потрібно шестигранник на 5 і на 6 (на 6 має бути Г-образний! )
    Після покупки машини намотав 30 тис, думаю і до того там ніхто не лазив не чистив. Чесно думав там буде більше нагару.
    Пішов цілий балон очисник карбюратора ціна - 35 грн.
    В проблемних місцях, де важко нагар відставав драяв зубною щіткою.
    По динаміці нічого не відчув все як було, але почистив і забув про то, знаю що там тепер чисто.

    IMG_20180505_140557.jpg IMG_20180505_140611.jpg IMG_20180505_145137.jpg IMG_20180505_145146.jpg IMG_20180505_145238.jpg IMG_20180505_145209.jpg


    P.S.Відео яке надихнуло на роботу очистки клапана ))
     
    sage64, masteralex, BBWBB та 5 іншим подобається це.
  6. Кудиныч

    Кудиныч Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    добрый вечер. была проблемма когда давишь на педаль слишен свист и пропадала тяга, убираешь ногу снова давишь и машина жива, свист пропадает. при диагностике проверили пропадает вакуум на (В29-переключательный клапан охлаждения ОГ) находиться снизу над балкой двигателя. заглушили имено трубку от вакуумника до этого клапана. вопрос нужно его менять, ошибки комп не выдает, пару раз показало что турбинна передувает
     
  7. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    783
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    За 40 тис. км чистив 2 рази, і то коли при перевірці Васею була помилка по EGR. Нагару небагато так як зимою їжджу мало, але видно клинив, або повністю не закривався.
     
  8. serhiy2000

    serhiy2000 Гість клубу

    Дописи:
    1
    Модель:
    VW CADDY
    Вітаю.
    В мене кадді 2006 1.9 bls загорілась "пила" і checkengine. Вирішив почистити. Почистив. Скинув помилки, але помилка все рівно вискочила. Так і іжджу майже рік. Тяга ніби не впала, диму немає. витрата трохи завищений. (7,5 л по трасі з конд при 110-120, місто 9 л.) Зараз вирішив взятись і довести справу до кінця. Було бажання прошити, але маю мало досвіду з цим. Купив пару шнурків з Алі (VAG CAN PRO 5.5.1 та VCDS 18 чи 19 версія). Прошивку стягнув, але далі поки не осилив. Невідомо чи вся прошивка стягнулась чи ні. Якщо є у Львові гуру в цьому питанні (прошивка для віключення егр і ліквідація турбоями) - буду вдячний за допомогу. Звичайно, якщо є варіанти прошити не за всі гроші - теж дякую. Локація - Львів.
     

Поділитися цією сторінкою