1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Як правильно встановлювати шатунні вкладиші?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем rotting, 1 тра 2019.

  1. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #21
    У мене в сервісній книзі ,що приїхала з авто заміна ГРМ відбулася на 120 т. . Я міняв уже на 220 т.... Більше 100 т. не ризикую . Так як ремінь сам може і ще ходити буде. Ролики не витримують.
    Перше повідомлення: 4 тра 2019

    Нове повідомлення: 4 тра 2019
    Цікаво, від чого тоді виходять із строю насос форсунки? І пропадає тяга у авто? Якщо фільтри змінюєте а він як новий. Дизеля нового покоління дуже люблять чисте повітря і якісне паливо. А так як у нас ні того ні того немає. То заміна повітряного фільтра повинна бути з заміною масла. ( У мене в інтернет магазині один водій на бусі Лт, міняє повітряний фільтр навіть 2 рази від заміни до заміни масла, машина його рідна,колись купляв нову. Пробіг 650 т. ) мотор ще не скривали) а от на своєму прикладі: в основному їжжу по Києву, їжжу 120-150 км в день. Від заміни фільтра проїхав 6 т. А він чорний уже. І як його по вашому до 30 т. Дотягнути. З такими темпами він ще через 6-7 т. Заводиться і тянуть перестане. Буде попросту задихаться.
     
    Останнє редагування: 4 тра 2019
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #22
    Havryliuk88, на старих моторах регламент інший. 210т - це для моторів CR 16V, до речі, в Україні вимагають вдвічі частіше замінювати ремінь і втричі фільтри :)
    Німеччина: ремінь - 210, фільтри - 90 т.
    Україна : ремінь - 120, фільтри - 30 т.
    А за заміну мастила краще промовчу, там у німців взагалі Лонглайф :(
     
    Останнє редагування: 4 тра 2019
    Havryliuk88 подобається це.
  3. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #23
    Читав я за той Лонг Лайф. До заміни вкладишів заливав масло Aral 5w30 long life так там на банці написано інтервал заміни 17-20 т. Ну я міняв на 12) не вірив я написаному в Україні) зараз заливаю той же Aral, .тільки уже 5 w40. Непогане мастило скажу чесно.
     
    achtung подобається це.
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #24
    Менял грм как-то, пробег 342000. Естественно, это повезло, но никогда не говори никогда. Хотя и были обратные случаи. Клин мотора на туране по причине растянутой цепи на 1.4 тси. Пробег с салона - 53000
     
    Костя, Noble та achtung подобається це.
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #25
    Megatrans, 36000 на такому же моторе (туран 2 ) и 38000 на Супербе 1.8 ТСІ
    :)
    Это все близкие знакомые: инфа из первых рук так сказать .
     
    Костя подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #26
    miki_ua, это не считаем за нормальный износ, то брак, к тому же гарантийный случай :)
     
  7. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #27
    Але той гарантійний випадок треба доводити з такими боями, шо капєц...
    :aggressive::aggressive::aggressive:
     
    Havryliuk88 та achtung подобається це.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #28
    К сожалению таких "гарантий" с фси/тфси - поголовно. Растяжение цепи и "складывание" гидрогатяжителя цепи- визитная карточка этих моторов. А метановые, на которых этой болячки не вылазили в силу другой фирмы-производителя деталей ГРМ, их конструкции и отсутствия детонационных нагрузок - доезжались до 500 000 пока цепь не протирала пластиковые башмаки аж до их разрушения. И это только потому что ФВ высокомерно написал что цепь чуть ли не вечная ...
    Вот потому 1.5 TGI (с прошлого года)снова на ремне. Из бензиновых/метановых моторов не на цепи был по-моему только 3цил. 1 литр (АП, Митино и Сеат Мии). Но - он и без непосредственного впрыска был
     
  9. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #29
    не соглашусь, из моей статистики - в 95% коренные шейки изнашиваются быстрей чем шатунные
     
    Останнє редагування: 5 тра 2019

Поділитися цією сторінкою