1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Як правильно встановлювати шатунні вкладиші?

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by rotting, May 1, 2019.

  1. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Messages:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #21
    У мене в сервісній книзі ,що приїхала з авто заміна ГРМ відбулася на 120 т. . Я міняв уже на 220 т.... Більше 100 т. не ризикую . Так як ремінь сам може і ще ходити буде. Ролики не витримують.
    Перше повідомлення: May 4, 2019

    Нове повідомлення: May 4, 2019
    Цікаво, від чого тоді виходять із строю насос форсунки? І пропадає тяга у авто? Якщо фільтри змінюєте а він як новий. Дизеля нового покоління дуже люблять чисте повітря і якісне паливо. А так як у нас ні того ні того немає. То заміна повітряного фільтра повинна бути з заміною масла. ( У мене в інтернет магазині один водій на бусі Лт, міняє повітряний фільтр навіть 2 рази від заміни до заміни масла, машина його рідна,колись купляв нову. Пробіг 650 т. ) мотор ще не скривали) а от на своєму прикладі: в основному їжжу по Києву, їжжу 120-150 км в день. Від заміни фільтра проїхав 6 т. А він чорний уже. І як його по вашому до 30 т. Дотягнути. З такими темпами він ще через 6-7 т. Заводиться і тянуть перестане. Буде попросту задихаться.
     
    Last edited: May 4, 2019
  2. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,169
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #22
    Havryliuk88, на старих моторах регламент інший. 210т - це для моторів CR 16V, до речі, в Україні вимагають вдвічі частіше замінювати ремінь і втричі фільтри :)
    Німеччина: ремінь - 210, фільтри - 90 т.
    Україна : ремінь - 120, фільтри - 30 т.
    А за заміну мастила краще промовчу, там у німців взагалі Лонглайф :(
     
    Last edited: May 4, 2019
    Havryliuk88 likes this.
  3. Havryliuk88

    Havryliuk88 Новенький

    Messages:
    13
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Теплик
    Модель:
    VW Caddy 1.9 TDI
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Синий
    #23
    Читав я за той Лонг Лайф. До заміни вкладишів заливав масло Aral 5w30 long life так там на банці написано інтервал заміни 17-20 т. Ну я міняв на 12) не вірив я написаному в Україні) зараз заливаю той же Aral, .тільки уже 5 w40. Непогане мастило скажу чесно.
     
    achtung likes this.
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,655
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #24
    Менял грм как-то, пробег 342000. Естественно, это повезло, но никогда не говори никогда. Хотя и были обратные случаи. Клин мотора на туране по причине растянутой цепи на 1.4 тси. Пробег с салона - 53000
     
    Костя, Noble and achtung like this.
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #25
    Megatrans, 36000 на такому же моторе (туран 2 ) и 38000 на Супербе 1.8 ТСІ
    :)
    Это все близкие знакомые: инфа из первых рук так сказать .
     
    Костя likes this.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,169
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #26
    miki_ua, это не считаем за нормальный износ, то брак, к тому же гарантийный случай :)
     
  7. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #27
    Але той гарантійний випадок треба доводити з такими боями, шо капєц...
    :aggressive::aggressive::aggressive:
     
    Havryliuk88 and achtung like this.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #28
    К сожалению таких "гарантий" с фси/тфси - поголовно. Растяжение цепи и "складывание" гидрогатяжителя цепи- визитная карточка этих моторов. А метановые, на которых этой болячки не вылазили в силу другой фирмы-производителя деталей ГРМ, их конструкции и отсутствия детонационных нагрузок - доезжались до 500 000 пока цепь не протирала пластиковые башмаки аж до их разрушения. И это только потому что ФВ высокомерно написал что цепь чуть ли не вечная ...
    Вот потому 1.5 TGI (с прошлого года)снова на ремне. Из бензиновых/метановых моторов не на цепи был по-моему только 3цил. 1 литр (АП, Митино и Сеат Мии). Но - он и без непосредственного впрыска был
     
  9. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    #29
    не соглашусь, из моей статистики - в 95% коренные шейки изнашиваются быстрей чем шатунные
     
    Last edited: May 5, 2019

Share This Page