1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Бензин чи дизель: який тип двигуна обрати?
    Вибір двигуна – рішення не менш важливе, ніж вибір кузова. Що краще, бензин чи дизель, потрібно вирішувати, зваживши всі деталі. Поговоримо про них.

    Що краще, бензин чи дизель – питання не зовсім коректне. Вирішуючи, який вибрати двигун, потрібно виходити насамперед з умов, в яких буде експлуатуватися автомобіль.

    ▶️Плюси і мінуси
    Бензиновий двигун. Споживає бензин, який загорається в циліндрах від свічок запалювання. Середньостатистична бензинова машина майже завжди буде спритнішою, тихішою і менш вимогливою до якості палива порівняно з дизельною, з мотором приблизно однакового обсягу. Не менш важливо, що в бензиновому моторі відсутні супердорогі вузли, які є в дизелі – форсунки і насос високого тиску.

    У деяких випадках економія на паливі для дизелей незначна або геть надумана, і на перший план при виборі типу двигуна виходять особисті уподобання майбутнього користувача.

    ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН:
    У дизельного двигуна паливо загорається від стиснення, тому у нього зовсім немає однієї з найпримхливіших систем – системи запалювання. Зате звичайні деталі дизелів часто дорожчі за такі же для "бензинки" – вони повинні бути більш міцними. У всіх нинішніх дизелів є турбіна, досить хитрий і вразливий агрегат. Але зате у дизельного двигуна свій істотний плюс – як правило, він на 20-30% економічніший за бензиновий. І нарешті, у дизеля високий крутний момент, причому неодмінно – у нижньому діапазону обертів. На ходу це відчувається у вигляді впевненого підхоплення при великому навантаженні машини.

    Турбіна – рано чи піздно це слово знатиме кожен власник дизеля. Вона підвищує віддачу двигуна, проте її треба берегти щодня, а ще її важко і дорого ремонтувати.

    БЕНЗИНОВІ ДВИГУНИ:
    Однак, порівнювати недоліки та переваги напряму сьогодні буде неправильним, у кожному конкретному випадку потрібен зважений підхід. Оскільки в ході еволюції двигунів моторобудівники дуже зблизили характеристики двох типів агрегатів один до одного, і рішення, що краще – бензин чи дизель – найчастіше зводиться лише до чисто суб'єктивного вибору і особистих переконань, а не до логічних висновків.

    Виходить, що принципові недоліки одного типу моторів конструктори нівелюють, переймаючи переваги другого типу. Так, багато дизелів, навіть недорогі, сьогодні працюють без характерного шуму і вібрацій, тобто цілком комфортно. У той же час, бензинові мотори поступово втрачають "апетит", завдяки турбінам і роботизованим трансмісіям витрачаючи по 6,0 – 6,5 л/100 км в найнесприятливішому міському режимі. Також багато моторів на легкому паливі завдяки турбіні навчилися хорошій тязі в нижньому діапазоні обертів.

    На жаль, не обійшлося на шляху прогресу і без втрат. Щодо конструктивної простоти і ресурсу, бензинові побратими подалися назад, відразу на кілька пунктів, отримавши ряд корисних, але складних пристроїв, які звичайно ж не додають надійності: багатоклапанні головки з системами фазозміщення, безпосереднє впорскування, турбонаддув або приводний компресор.

    ❗Головне питання ❗
    Прочитавши сотні корисних порад і занурившись у вир дискусій на тему що краще, бензин чи дизель, і який вибрати мотор, користувач повинен відповісти на головне для себе питання: як довго і в якому режимі він збирається експлуатувати свою майбутню машину?

    Автомобілі з дизелем часто мають більший запас ходу, ніж бензинові аналогі. Проте, це правило треба перевіряти для кожної моделі.

    Так, дизелі в масі своїй економічніші, але коштують вони помітно дорожче. Значить, щоденні пробіги дизеля повинні бути значними, щоб машина окупилася в реальному майбутньому. Потрібно врахувати ризики, пов'язані з імовірністю заправитися неякісною соляркою, адже подальший ремонт паливної апаратури часом обертається не однією тисячею доларів. Також природний знос ТНВД і форсунок рано чи пізно призводить до ремонту, причому дуже недешевого. Той, хто їздить на дизелі більше десяти років, повинен бути готовий до цього.

    Заслужено люблять дизелі ті, чиї поїздки носять комерційний характер, хто їздить і багато, і далеко: навантажена машина з дизелем на трасі майже завжди енергійніша і безпечніша при обгонах, ніж така ж бензинова. Правда, у малолітражних дизельних легковиків діапазон ефективної тяги сьогодні дуже вузький – близько 1500-2500 об/хв.

    Паливний насос високого тиску дизельних моторів має складну будову і потребує надвисокої точності при виготовленні. Тому він дуже дорогий і сам по собі, і в ремонті.

    Не можна скидати з рахунків ще один фактор комфорту: багато сучасних дизелів настільки ефективні, що вони не мають надлишків тепла для ефективної роботи "пічки". Відповідно, в поїздках взимку на короткі відстані салон не встигає як слід прогрітися.
    Бензиновий мотор буде дешевшим в обслуговуванні та ремонті. Його фамільні гідності проявляться, коли водієві захочеться промчатися з вітерцем на порожній ділянці дороги. Простіше буде із заправками – взимку бензин не мерзне, що іноді буває з дизпаливом. Ще один безперечний аргумент апологетів "бензинок" – в можливості укомплектувати їх газобалонним обладнанням, а це майже вдвічі знижує витрати на паливо. Втім, не на всі сучасні бензинові двигуни можна поставити газ.

    БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН
    ▶️ПЛЮСИ:
    -Краща пристосованість до швидкісної їзди, широкий динамічний діапазон
    -Більш комфортна робота з точки зору акустики
    -Ремонт і сервіс дешевші
    -Можливість переобладнання під ГБО (не завжди)

    ▶️МІНУСИ:
    - Витрата бензину в рівних умовах вища
    - Гірша динаміка при повному завантаженні машини

    ДИЗЕЛЬНИЙ ДВИГУН:
    ▶️ПЛЮСИ:
    -Витрачає мало палива
    -Зазвичай більш тяговитий

    ▶️МІНУСИ:
    - Як правило, дорогий сервіс та ремонт
    - Характерне гучне звучання і вібрації (в сучасних цього нема)
    - Вузький діапазон ефективної тяги
    - Деякі моделі відрізняються малою віддачею тепла і холодною «пічкою».
     
    kovtunvan, Dostam, Чилик та 5 іншим подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Lvivgaz, дуже застаріла інформація.
    Сучасні бензинки VW всі мають турбіну та форсунки прямого впорскування палива. Бензинова турбіна має менший ресурс, ніж дизельна, а форсунки та паливний насос TSI коштує приблизно так, як і в tdi. Так само і ціна tsi не менша за tdi. Тому не все так однозначно.
     
    Останнє редагування: 1 лют 2019
    Badboy18 та Noble подобається це.
  3. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Тыц-пердыц,разговор с стеной!
    Если не ездили, не утверждаете что-то непонимаемое!
    Надеюсь зачтется, повзрослеете - поймёте!)
     
  4. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    А тим часом поки ви сперечаєтесь ціна пропану уже опустилась до цікавої позначки що морально давить, 1 літр = 10 гривень. Ціна пропану уже занадто непристойна, буде багато пробок по Києву...
     
    myfloor подобається це.
  5. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Yuran, скоро вибори:take_example:
     
    Чилик, Yuran та Іван Кубара подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Жека сумы, Ви б читати навчились, до того, як старшим грубити. .
     
  7. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    no comments
    Метан гад,не опускается,заправляюсь по 15-40.
    А вообще в Сумах примерно 95% маршруток на метане,плюс все зилы/газы/газели,ну немного газелей на пропане.Население до 300 тыс.В городе 7 заправок,колонок на каждой от 3 до 9.В очередя никогда не попадал, и не только в Сумах. Я офигел когда узнал что в Киеве только 4 или 5.Если бы я жил бы в Киеве,то я бы наверное не купил авто на метане.
    А кто думает, что заправиться метаном это что-то грандиозное, ошибается. Сам поначалу чуть волновался,а сейчас раз плюнуть)
    Единственный для меня минус кеда на метане немакси низкий клиренс,особенно сейчас колея с кашей во дворах.Но при покупке авто это видел и осознанно сделал такую покупку.
     
    Останнє редагування: 2 лют 2019
    myfloor подобається це.
  8. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    В Киеве не 4-5 заправок, а 3 шт всего на город где 5-6 миллионов человек проживает :)
    В Броварах 2 шт, одна государственная другая частная, если бы в Броварах не было заправки метана тоже бы не покупали тогда с Отцом екофул.
    И еще один фактор почему у нас так мало екофулов это мизерная сеть заправок и их нерозвиваемость, и еще прикол мне многие не верят и не понимают даже некоторые как это машина едет на газ-метане и вообще что такое может быть :)
     
    Жека сумы та achtung подобається це.
  9. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    myfloor, я пару раз людям не міг довести шо їжжу на такому газі як в плиті горить))) не вірять в упор))
    Відсутня реклама АГНКС, дорогий балон при переобладнанні і 200 атмосфер під дупою... люди ся боят...
    років 5 назад, якшо не зраджує память літра метанового балону коштувала 10 євро...
     
    miki_ua подобається це.
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ох, как народ любит эти необоснованные аргументы...
    "...бензиновая турбина живет меньше чем дизельная..."
    С какого пальца это высосано?
    Готов на спор сравнить количество турбин с закоксованной геометрией на машинах газовых, бензиновых и дизельных.......
    И это еще потом говорят что я не воспринимаю аргументов. А как их воспринимать если они высосаны из пальца?
    Ох. ..
    Так же как про"бомбу". Маршрутка значит не бомба- но вы ж в них ездите?
    Каталог NGVA смотрели- там подавляющее числр "бомб"= городские рейсовые автобусы....
    Да, крепки у нас в мозгах "самострашилки": а прртив них аргументы не работают...
     
    ЮрИйЙ та Іван Кубара подобається це.
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, Вы видели меня в маршрутке? Зачем этот чёс?
    Закоксованная геометрия - это не изношеная турбина...
    Ваши аргументы не более обоснованы, извините...
     
    Yuran подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ви б перед тим як когось читателэм обзивати викорінили свою вибірковість: контраргументів по порівнянню ОДНАКОВИХ авто Б7 екофьюл і 1.6ТД ми від вас так і не почули. Бо "не на вашу користь" буде.
    Ось на інших понападати -це будь-ласка!
    І не розводьте міфи що метановий Б7 нереально найти. Аби сам людям не допомагав- не мав практичного досвіду - не казав би.
    Восени 12 рік Б7 єко в непаганому комфортлайні найшли за 10800 . не таксі(білий). Замінили помпу, перетрусили ходовку- їздить людина, радується що за 30 000 тільки заправка і масло-фільтра...
    Перше повідомлення: 2 лют 2019

    Нове повідомлення: 2 лют 2019
    Поряд з Вами маршрутки в потоці щодня.
    Як приїздить таксі на метані ви просите іншу машину?
    Навіщо цей треп?
    Ну - звісно: турбіна з геометрією в клині справна!!!
    Ще раз питаю: статистика з пальця висосана чи з Ваших фантазій?
    Кинути вам пару ВІН таксі шведських з пробігами 500 000 щоб ви пересвідчились що з турбіною в них проблем не було? Що здатно Вас переконати? Чи все таки тут фанат не слухаючий аргументів- зовсім не я?
     
  13. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, не нервуйтеся))
    отакі в мозгах у людей стереотипи...((
    можна поприкалуватись) в
    коммон рейлі поза 1000 атм в рейці)))
    ну то жарт))
    я перестав сумніватись в балонах в маршрутках коли побачив як пазік через річку переїжжав і як в камінь тим балоном ввалив шо аж в вухах зазвеніло)) а на балоні тіки царапина))


    achtung, турбіна бензинова і дізельна різні.... температурний режим і оберти... а коксу в бензині менше а в метані тим більше.... масло повільніше втрачає змазувальні властивості... бо для турбіни найстрашніше це падіння тиску масла або зниження його змаз властивостей...
     
    Жека сумы подобається це.
  14. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, так, саме Ви не читаєте відповідей.
    Я писав, що недоноски з Європи мене не цікавлять, що в метановій шкоді/гольфі нема запаски, заправок метанових мало, та багато іншого, але Вам до того діла нема..
    Дизельна турбіна ходить 600++, Вам мало???????
    Перше повідомлення: 2 лют 2019

    Нове повідомлення: 2 лют 2019
    miki_ua, будь ласка, не вважайте себе розумнішим за всіх, це не так.
    Більшість дорослих людей в змозі оцінити переваги і недоліки кожного виду палива і зробити правильний вибір. ВИ вже приводили переваги метану, вони об"єктивно існують, так само, як і недоліки. Від того, що повторити це сто разів нічого не зміниться. Я просто закликаю до взаємоповаги і більше читати, щоб не повторювати одне по декілька разів.
    Тоді в темі буде менше сторінок, а толку більше.
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Тобто обзиватися чукчею - то є верх взаємоповаги?
    Цікаві у Вас уявлення про взаємоповагу.
    Як ви визнаєте переваги метанових авто і будете в них зацікавлені - можна буде організувати сприяння з сторони офіційних імпортерів. Ці машини сертифіковані і МОЖУТЬ бути поставлені. Чи ХОЧЕ зробити це ділер - ось в чому питання.
    Треба буде допомога: звертайтесь.
     
  16. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, мы же договаривались, что шутить можно :), да и про чукчу это больше не к Вам адресовалось...
    Главное взаимопонимание и хорошее настроение, ведь правда? А метан, пропан, то такэ...
    Тема то про бензин и дизель :)
    Вот про метанол было интересно, но я так и не нашёл в то время специалиста, чтоб разъяснил мне тонкости, а теперь уже не нужно....
     
    Останнє редагування: 2 лют 2019
  17. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    miki_ua,
    achtung,
    Йдіть в ПП міряйтесь... інтелектом
    Вам ще не набридло? Одне і теж 20 сторінок, і наскільки пам'ятаю, не вперше.
    Маєте один на одного щось, зустрінетесь на нейтральній території на клубний зустрічі
    і при бажанні скажете один одному в очі, або дасте в рило, ото нам потіха буде)))

    Адміністрації пропоную прикрити для профілактики тему на тиждень.

    По темі, особисто для мене в порядку економності на сьогодні
    Електро
    Гібриди
    Метан
    Пропан
    Дизель
    Бензин

    Але я обираю дизель! CR TDCI / TDI рулить в плані запасу ходу, а це для мене зараз важливо на 1 місці і
    Я вмію їздити на 2,0 140 к.с. З витратаом 4,7-6,0 залежно від настрою
    А це 1,2-1,5 грн/км ( ОККО талони -4,0 а в мене паливна картка -4,5 грн від ціни на стеллі )

    В майбутньому хочу переходити на електро/гібрид з запасом ходу хоча б 300+ км
    ( зараз це хіба що BMW i3 REX ) 150+ км на електро + стільки ж на 7л бензиновому генераторі під капотом.
    Поки стримує тільки ціни на них. А нове покоління з 2017 з батареєю більшої ємкості 94aH 250+ км запас ходу думаю за 2-3 роки можна буде пригнати за адекватною ціною зі США/ Європи. Якщо до того часу акциз і мито, ПДВ на електро будуть нульові, треба брати)))
     
    Останнє редагування: 2 лют 2019
    shket_misha подобається це.
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Серед електричок з великим запасом хода є Больт (їде далі Тесли 60-ки).
    Як розраховувати не тільки на електрику, а й на бензин: ЩевіВольт
    Перші 60 км на електриці. Далі - на бензині БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ ( доки будуть заправки).
     
    AndRi Y KO подобається це.
  19. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Теж варіант, хочеться чисто електро в ідеалі з запасом ходу 300-500 км
    Просто гібрид вольт не цікавий, а болт не подобається
    Наразі курю форуми і збираю інфо, але налаштований рішуче після 2020 міняти
    Кугу на електро + 2га авто 4х4 для міста + гори
     
    myfloor подобається це.
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    achtung, устал я чуток путаться в Вашем юморе. Какая разница что не меня чукчей обозвали? Ну давайте про меня Ваши цитати приведем: "ты шо самый умный - то это не так!".
    Легче стало?
    По моему глубокому убеждению ВЗАИМОуважение участников диспута и их точек зрения не должно иметь "направления" или "исключений": на то оно и взаимоуважение чтобы все уважали всех.
    Я уважаю выбор дизелистов и то что они согласны переплачивать на приемущества дизеля. Это их выбор. Просто не надо мне рассказывать что белое это чёрное и наоборот. Все имеют право знать обо всех приемуществах и недостатках всех типов топлива. Не знают: покупляют "шо у всех" и давятся потом этим со словами "а шо, все ж так". К сожалению с дизелем сейчас ситуация именно такая.
    Я признателен всем участникам данной темы кто читает и воспринимает мои аргументы, задает уточняющие вопросы, приводит свои аргументы и мнения и рассматривает диспут всерьез как место почерпнуть полезную для себя информацию (а не заниматься самореализацией флудя вокруг темы и подкалывая оппонентов переходя на личности).
    Еще раз - спасибо.
     
    AndRi Y KO, Yuran та myfloor подобається це.

Поділитися цією сторінкою