1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by Дімка, Mar 28, 2014.

  1. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    У п'ятницю замінив комплект ГРМ.
    По власній неуважності з прострочкою... На попередньому комплекті проїхав 120 тис.км.
    Отримав на горіхи від Мегатранса... :punish2::punish2::punish2:
     
    saxon, Lutsifer and Burtipaev like this.
  2. artems

    artems Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    Добрый вечер!
    Подскажите коды запчастей ремня грм, и что еще в комплекте с ним надо покупать.
    Caddy 2.0 SDI BDJ. У меня это впервые, как и все что здесь спрашивал, первая машина таки.
    И сколько будет примерно стоить замена?
    Дякую.;)
     
  3. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    https://hotline.ua/zapchasti/volkswagen/caddy-furgon-2k-5083/17808/10553/ я советую брать CONTITECH берите все одним набором. Работа примерно от 800 до 1000грн. Помпу надо тоже менять
     
    miki_ua, Чилик and artems like this.
  4. artems

    artems Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Чилик and artems like this.
  6. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Може комусь знадобиться: для фіксації шестерні колінчастого валу VW Caddy 1.6tdi застосовується фіксатор Т10050. Фіксатор Т10100 не підходить!
    Мітка (на фото) знаходиться на позиції 11:55 (годинник). 20190125_163017.jpg 20190125_163212.jpg

    Перше повідомлення: Jan 25, 2019

    Нове повідомлення: Jan 25, 2019
    Прошу підказати - може хтось встановлював натяжний ролик Gates Т43219? Він, на відміну від звичного для VW не має стопорної лапки і натягується шестигранником не за годинниковою стрілкою, а проти. Ось відео від Гейтса:
    А ось фотографії самого ролика: 20190125_171038.jpg 20190125_171045.jpg
     
    Last edited: Jan 25, 2019
    Noble likes this.
  7. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Очень простой в установке...да,мозгами тяжело понять принцип...но просто ставьте и крутите по стрелке,вот увидите все идеально натянется.
     
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Поэтому гейтс не ставлю, так как любители свои решения вводить, хоть и конструкция простая
     
    miki_ua, Чилик and Кривий like this.
  9. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Ясно. А який діаметр прутків кращий для фіксації розподільчого валу і помпи - 5,5 чи 6 мм?
    І ще - дивився відео заміни паска грм. Багато хто зливає антифриз, знімаючи один чи кілька нижніх патрубків. Але все одно при знятті водяної помпи на землю виливається значна його кількість. То в чому сенс морочитися з патрубками, чи не краще, акуратно від'єднавши помпу, злити антифриз у якісь ночви? Тим паче, що всі майстри рекомендують антифриз міняти кожні два-три роки.
    Перше повідомлення: Jan 26, 2019

    Нове повідомлення: Jan 26, 2019
    Мені здається, що ця ідея досить непогана. А ризик прослаблення фіксуючої гайки ролика від Гейтса має ті ж наслідки, що і прослаблення традиційного ролика - пасок ГРМ прослабляється, злітає/перескакує і господар машини готує певну суму на евакуатор. Чи є якісь "підводні каменюки"?
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Стопор для распредвала и тнвд одинаковы - 5.9 мм.
    Перше повідомлення: Jan 26, 2019

    Нове повідомлення: Jan 26, 2019
    Работая с двигателем,температура охлаждайки будет ниже 80 градусов,поэтому при снятии помпы сливается антифриз с блока,а при снятии патрубков - с радиатора. Термостат то закрыт...
     
    Чилик, Lvivgaz and Noble like this.
  11. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Хм. То виходить якщо злити антифриз з ллоку, знявши водопомпу, як тоді залити знову в блок якщо термостат зачинено?
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Кривий, Термостат закритий - закритий ВИХОД з блока на радіатор. А коли заливаєте - заливаєте В БЛОК. Це ж Вам не японці де все через пробку радіатора робиться.
    Але й там: вихід радіатора куди йде? правильно, до "Флейти" (возвратний патрубок на вход помпи). так що заповнивши радіатор антифриз піде заповнювати блок.
    Термостат же один а не 2 - не відсікає радіатор одразу по двом лініям (і подача і возврат).
    Не ускладнюйте - насправді там все просто....
    :)
     
    Кривий and Чилик like this.
  13. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    виходить, що знявши помпу, ми зіллємо антифриз з блока, а в радіаторі лишиться. Це непогано якщо не маєш наміру міняти весь антифриз, а лише "освіжити".
     
  14. artems

    artems Новенький

    Messages:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    В общем, дядько у которого я ремонтируюсь сказал что надо брать комплект гейтс, взял гейтс, только с помпой не было, надо было бы заказывать, взял помпу отдельно. Ну и до кучи фильтры и масло поменяю.
    [​IMG]
     
  15. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    У данного масла нет допуска для Вашего двигателя...или уже все равно?
     
    Djek, vitek, Noble and 3 others like this.
  16. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    А скажіть, який в цьому комплекті натяжний ролик - чисто гейтський, чи звичайний з фіксуючою лапкою? Може фото начинки коробки покажете?
    Перше повідомлення: Feb 5, 2019

    Нове повідомлення: Feb 5, 2019
    Почав діяльність по заміні паска ГРМ у своєму гаражі. Але виникло питання. Як встановити колінвал в ВМТ ящо у моєму Пиріжковозі коробка-робот DSG? За що крутити? Поставити коробку на драйв, заглушити мотор і крутити переднім колесом? Чи поставити кробку на нейтраль, заглушити мотор і крутити головкою за гайку колінвалу? І в яку сторону в цьому випадку крутити? З нетерпінням чекаю на поради, бо вже приступив, машина на домкратах, повідкручувані фільтр пального і розширювальний бачок... Дякую.
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,167
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кривий, крутити за гайку колінвалу.
     
    Кривий likes this.
  18. Кривий

    Кривий Учасник

    Messages:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Тобто ставлю на нейтраль коробку і кручу? Дякую! А в який бік =за годинниковою чи проти?
     
  19. adminavto

    adminavto Старожил

    Messages:
    1,212
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    В напрямку руху ременя, тобто "за"
     
    Кривий likes this.
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,654
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Может не надо туда лезть при таких вопросах?
     

Share This Page