1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Discussion in 'Метанові двигуни / Метановые двигатели' started by Megatrans, Jun 6, 2014.

  1. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    ant787, ну - "кинуть масло" под кольца любой компрессор может....
    Вот само техническое оснащение АГЗС большую роль играет. Если заправки небольшие, ресиверов много и горизонтальные (цилиндры) то " туман" из масла, пролетевшего сквозь компресор попадает "на выход" охотнее.
    Если один огромный ресивер или "шарики" с верхним расположением заборной/расходной трубок: на выходе метан "почище".
    Приоткрою тайну: уже больше года ведутся ресурсные испытания фильтра-отстойника для BSX мотора на сменном фильтрующем элементе. Будет интерес - расскажу подробнее с фото.
    Перше повідомлення: Dec 1, 2018

    Нове повідомлення: Dec 6, 2018
    Подолью "масла в огонь" .
    Первичная камера Томасетто. Несмотря на то, что клапан сброса избыиочного давления находится в самой нижней точке редуктора : зацените количество накопившегося компрессорного масла. Это Вам ответ сразу на 2 вопроса: "нормально ли работал Томасетто эти 100 000 км(аварийных сбросов небыло - иначе масло бы выплюнуло)" и "почему с холодами "залипают" газовые форсунки после ночного простоя"( что Вентрекс что Телефлекс "проплёвывают" это все сквозь себя в топливную рампу).
    IMG-6bd4ea5de0e3573b291c6560e29d6cd1-V.jpg
     
    myfloor, deline, Lutsifer and 5 others like this.
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Интересна тема с фильтром для компресорного масла, цена вопроса и где можно поставить?
    Так как при морозах -8/-10 у меня первый старт двигателя очень тяжелый (тухнет вся приборка), даже дизель при -20/-25 и то легче стартует.
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    причем тут масло? лечи стартер акум и массы проверить
     
    RMX likes this.
  4. myfloor

    myfloor Старожил

    Messages:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Спасибо, все проверю.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Забыл втулки стартера и его щеточный узел. Профилактика вобщем
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,657
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Рквизия стартера в обшем, это имел ввиду
     
    Burtipaev and miki_ua like this.
  7. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Всім привіт, хлопці олігархи)
    Спостерігаю погану тенденцію) от хтось напише про якусь болячку на форумі, як тільки я про неї прочитаю - то вона в мене через день стається))
    Так було з прокладкою) прочитав про прогар між 1 і 2 циліндром) через пару днів в мене ідентична ситуація)) прямо перед розпискою зараза))
    знов прочитав про тугу заводку через масло компресорне - і бац)) в мене почалась дана болячка)
    Зраня в дуже холодну пору почав нехотіть заводиться на газі... ніяк... взагалі) 3 рази не завівся, заводка на бензині - всьо чікіпукі... чуть чуть прогрівся, заводка на газу - з пів оберта...
    шей в догонку епопея з акумом...
    Кароч про масло з компресорів - зняв я форсунки разом з рампою, вийняв з рампи, ну і з рампи само собою потекло масло... компресори совєтскі типу борець прівєт їм=))
    Далі треба мити форси... мив я їх востаннє в серпні...
    Окунув в вінс, спочатку зовні відмив... потім на резонансну прокачку в новенькому вінсі... хвилин через 10 новенький вінс став брудним...
    Зібрав всьо назад, на другий день в морозіще завівся на газі з пів тичка)
    Лишив прогрітись, викурив папіросу, тай заглушив, пішов зносити речі) і моя привичка вмикати світло зразу а потім забувати зіграла злий жарт... акум сів і я не завівся...
    ДОбре... зняв акум думаю ша заряжу і всьо ок...
    І шось мене дьорнуло відкрутити пробки в акумі... і я офігів) в акумі сухо) ВОТ ЗАРАЗА...(
    Акумі хана певне... треба міняти, но долив літру дистильованої води поки шо експлуатую.. шас є інші витрати які заставляють забити болт на машину трохи....
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Да уж, джекпот...
    Ти мене за світло здивував...
    1 галочка в блокі бортової мережі ставиться: і ДХО працює автоматично. І гаситься при постановці машини на ручник...
     
  9. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua,
    о, дякую шо нагадав, недавно на октавії ставив ту галочку шоб при постановці на ручнік дхо вирубалось...шас піду доставлю..
    та в мене привичка просто, ДХО самі вмикаються (поставив коли той період почався шо на трасі їздити треба з дхо, але чомусь повертаю перемикач світла завжди)) незнаю чого...)
    ну це з категорії у шевця діти босі) комусь роблю то голова швидко варить) а як собі то туплю...

    п.с недавно дослідив наслідки убитого першого лямбдазонда...
    поки не поміняв лямбдазонд при заправці вологим газом детон чомусь був... і машина зразу заводилась на газу після заправки...
    поміняв лямбду - після заправки заводиться на бензині, "нюхає" газ, і так кожного разу... і детона нема де б я не заправлявся...
    вот вона - істина)))
     
    miki_ua and myfloor like this.
  10. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Messages:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Какой пробег авто?
     
  11. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Жека сумы, на щитку 290к, но в реалі я незнаю але думаю пів ляма вєєєрняк...
    а зачем спрашшиваєтє?) купити хочете?))
     
    Last edited: Dec 10, 2018
    miki_ua and myfloor like this.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ты шо, не пали контору! У нас всех и всегда по 200 ткм, не более! Для АвтоРиа.
     
  13. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, доречі замітив залежність)) скільки бачу пригонщиків перекупів - в всіх біля 200к)) 194-198-200-205... як хвороба)) в всіхх поголовно))
    Краще скажи де той біт в блоці комфорту шоб від ручніка в каддіку дхо гасли... ато я 2 години шукав, перебором навіть , ніц не вийшло...))
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, в дорестайлі реакція на ручнік відрізняється Скандінавський/ПівнічноАмериканський ДХО.
     
  15. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Messages:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Нет, у меня 2013 года,на приборе 132000 было когда брал, вроде свежак.
    Хочу понять при примерно каком пробеге начитаются траблы.
     
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Жека сумы, трабли почнуться як тільки почати регулярно їздити 140+)))
    першим згорить каталізатор))
     
    myfloor likes this.
  17. Lutsifer

    Lutsifer Учасник

    Messages:
    203
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    И снова всем привет. Сегодня наконец-то путем смены местами 1 и 4 газовых форсунок была выяснена причина троения (правда только на горячую). Оказалось форса которая стояла на 1 горшке. Причем если в 1-ом она ещё как то работала, в 4 никак. Есть мысль форсы мыть. Кто как делал данную процедуру, каков результат?
     
  18. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lutsifer, ну спочатку треба їх на стенді перевірити скільки через себе пропускають і чи справна та глючава форсунка електрично на тому ж стенді ( в мене самопальний стенд)
    якшо подає признаки життя то купуєм шкарабаньку вінса... берем коритце від сільодки, знімаєм резинки з форсунок ( дуже акуратно ато якшо коцнути гумку то буде травити ( я вже таке раз в себе впоров в кадіку)
    кладем форсунки в шкарабаньку, заливаєм вінсом... так шоб покрило... і йдем на перекур... десь так на пів години шоб відмок хочаб трохи шлак який доступний без відкриття форсунки...
    приходим, зубною щіткою драєм форсунки...
    далі цідим той вінс через фільтрик ( у вас же одноразова процедура) берем прилад для створення резонансу (в мене reanimator v2.0, і вмикаєм на резонансну прокачку...( форсунки мають бути в ванночці і плавати в вінсі...
    20 хвилин прокачуєм... всьо...
    ну і перевірити на пропускну здатність так як перевіряли спочатку...
    п.с ніякого ультразвуку і ніяких падінь форсунок... ато може прийти їм торба...

    п.с після промивки може травити... повязано з виробіткою...
     
    Last edited: Dec 10, 2018
  19. Lutsifer

    Lutsifer Учасник

    Messages:
    203
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Іван Кубара, Дяка за пораду. Буду пробувати, чому ультразвук ні?
     
  20. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Messages:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lutsifer,
    чесно, хз... мені батя так сказав) от форсунки з потовщенням на ультразвук можна... а то такі тонкі чось бояться...
    тай я вже був попалився... поставив в ультраазвук таку і здохла...
     

Share This Page