1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  3. ХРИСТОС ВОСКРЕС!
    Приховати оголошення

Антигель. Всі "за" і "проти"

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Andriy83, 22 лис 2018.

?

Хто користувався цією чудо-рідиною прошу відгукнутися

  1. Допомагає

    14 голосів
    100.0%
  2. Не допомагає

    1 голосів
    7.1%
Можна обирати одразу декілька варіантів.
  1. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #1
    Дорогі форумчани! Маю проблему: повний бак літньої соляри, а синоптики передають до -16 морозу. Чи варто лити антигель і якщо так то якого виробника чи марки? Може в когось є гіркий досвід з даною проблемою?!
     
    myfloor подобається це.
  2. dv_matrix

    dv_matrix Досвідчений

    Дописи:
    907
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    White
    #2
    Антигель ніколи не лив за 7 років користування дизелем. Проблем не було.
    Також в суботу заправив повний бак дизелю. А в неділю зранку авто показало температуру за бортом -9,5. Трохи насторожило.
    Але нічо все нормально пройшло.
    На всякий випадок уточнив на гарячій лінії WOG (там де завправлявся) що з 15.11.2018 вже на їх заправках зимовий дизель продають. Будем вірить і надіяться на краще
     
  3. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #3
    Знаю точно что антигель надо заливать в теплую солярку, если зальёте в замершую не поможет!
    У самого каддик стоит с полным баком летней солярки, буду до морозов старатся выкатать.
    Ну а по маркам антигелей неплохой Хай Гир и Ликви моли.
     
    Tolya1983 подобається це.
  4. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #4
    Когда ездил на дизеле - лил принудительно ликви моли в непроверенную соляру ..До -22 ездил без проблем .
    Лить только в жидкую - ДО ТОГО как.....
    Может и соляра была нормальной - но не испытывал судьбу.
     
    Andriy83, dok-2 та myfloor подобається це.
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #5
    Andriy83, Можно брать Хадо катался на таком 2года на прошлой машине.
     
  6. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #6
    Краще вчитись на гіркому досвіді інших людей. Тому капніть чуть антигелю, тільки ж не в -16, бо якщо солярка 100% літня ( до -5) то у -16 в баку буде не соляра а холодець.
    А в ідеалі це взяти кансітрочку, чи хоча б літрів 3 буде норм, з баку злити літньої чи краще зимової на АЗС взяти, добавити антигелю в ці 3 літри стільки, скільки треба на всю соляру що є в баку щоб тримало -30, занести в тепло, чуть калатнути-розмішати, щоб прогрілось, і тоді ці 3 літри влити в бак.
     
    myfloor подобається це.
  7. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,192
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    #7
    Fuchs, Liqui Moly, Winns
     
    Matvij, Rus_76 та myfloor подобається це.
  8. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #8
    Не помню фирму,американская квадратная банка зеленого цвета,в том году -27 утро,завелся и поехал.
     
  9. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #9
    А як топливна? Проблем не було з форсунками? Кажуть що антигель "сушить соляру
     
  10. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #10
    Я ездил на нормальной машине , в которой такие вопросы не возникали .Рено Кенго 1.9 без турбины .За 10 лет я так и не узнал ,что такое форсунка и как она выглядит.Учитывая , что я брал ее б.у с германии...
    Чего и Вам желаю.
     
    Andriy83 подобається це.
  11. ant787

    ant787 Перевірений

    Дописи:
    342
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Солнечный
    #11
    У вас соляра греется, даже радиатор от обратки под днищем есть. Но если очкуете, то залейте присадку. Всяко не помешает. До обещанных морозав выкатать бак мало реально. Лучше перебдеть, как грится.:hi:
     
    Voyager та Чилик подобається це.
  12. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #12
    Дякую! Напевне все таки залию присадку, а то прийдеться до літа чекати поки бак холодцю розтопиться:(
     
    ant787, Yuran, Tolya1983 та ще 1-му подобається це.
  13. ant787

    ant787 Перевірений

    Дописи:
    342
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Солнечный
    #13
    Гляжу на аватарку, и подозреваю, что уже не поможет...:):):)
     
    kr60502, saxon, RP3G та ще 1-му подобається це.
  14. Rus_76

    Rus_76 Новенький

    Дописи:
    63
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    Maxi 1.9 tdi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Білий
    #14
    Когда появилось первое авто с дизелем , ничего не заливал.Потом при - 18 С в трехлитровой банке дт (WOG)превратилось в кисель. Это было в 2010. После этого в VW T5 2.5 (bnz) лил Hi-Gear и Liqui moly на полностью прогретый мотор, в баке дизтопливо теплое .Тыщ 200 наездил , никаких проблем.Сейчас winns с присадкой для смазки лью в Caddy. Двигатель немного тише работает на холодную .
     
  15. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    #15
    нічого не лию, паливо жодного разу не мерзло
     
    achtung, Чилик, dv_matrix та ще 1-му подобається це.
  16. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #16
    За 10-15 лет владения дизельными авто...ни разу ничего не лил - все работает...!!! Перестаньте лезть в налаженный механизм??..А потом очереди на СТО...)
     
    SWM07, dv_matrix, Чилик та ще 1-му подобається це.
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,137
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #17
    больше того, я встречал рекомендации категорически ничего не добавлять в топливо... на CR.
    А в инструкции 190го мерса написано, какой процент бензина нужно добавить при какой температуре..
    и никаких антигелей :)
     
    Jetta Vlad та Чилик подобається це.
  18. Andriy83

    Andriy83 Новенький

    Дописи:
    70
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Долина
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #18
    Залив антигель kleen-flo. Сьгодні при -13 політ нормальний. Чекаю суботи , має бути -19.
     

    Вкладення:

  19. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #19
    Експлуатував два дизельних авто,проблем із заведенням не було - головне щоб свічки накала ок були
     
    Noble, Andriy83 та Lvivgaz подобається це.
  20. mr.Alek

    mr.Alek Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFJA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    X3/R7H
    #20
    Я щось не можу зрозуміти коли добавляти гель в дизель, на який параметр орієнтуватися на температуру гелізації, чи на температуру фільтрації.
     

Поділитися цією сторінкою